1. leht 1-st
niva kkangi asendid
Postitatud: 07 Dets 2008 20:11
Postitas Vaz2103
Tere väga rumal küsimus, aga just omandasin niva, ning ei tea mis asendis need kaks lisakangi, midagi sisse välja lülitavad. Nelivedu kiire, aeglusti, ainult tagavedu ja keskblokk. Tänud vastuste eest.
Postitatud: 07 Dets 2008 21:18
Postitas Mel
Oi jah, millal küll lõpeb müüt, et Niva on tehasest tulles tagaveoline või ka isegi esiveoline:puzzled
Nival on pidev nelikvedu. Ainult tagaveoliseks saab siis kui esimene kardaan alt võtta. Ühegi kangiga aga seda teha ei saa.
Tagumine väikene kang esimeses asendis on aeglusti, keskmises asendis on neutraale ehk jõudu ratasteni ei anta. Tagumises asendis on kiire nelikvedu.
Mootoripoolne väikene kang aga lülitab keskdiffri blokeeringu sisse. Sellel on armatuuris ka märgutuli, kui blokk sees, siis tuli põleb.
[Muudetud: 12-7-2008 Mel]
Postitatud: 07 Dets 2008 22:56
Postitas põletaja
Algselt postitas: Mel
Oi jah, millal küll lõpeb müüt, et Niva on tehasest tulles tagaveoline või ka isegi esiveoline:puzzled
Nival on pidev nelikvedu. Ainult tagaveoliseks saab siis kui esimene kardaan alt võtta. Ühegi kangiga aga seda teha ei saa.
[Muudetud: 12-7-2008 Mel]
on ka võimalik seda kangist teha

Postitatud: 08 Dets 2008 07:25
Postitas logman
Algselt postitas: põletaja
on ka võimalik seda kangist teha
Nuujahh, nähtud nali, aga tõesti võimalik

.
--->Tagajärgedelikvideerimine Hiiumaal 2008<---
Postitatud: 09 Dets 2008 08:36
Postitas Mel
Teame-teame:rolleyes Ma nii igaks juhuks kirjutasingi tehasest tulles:lol
Postitatud: 26 Veebr 2009 19:57
Postitas -grazy-
Kussjuures eelmise kolmapäeva autolehes oli väike jeepide test,kus ka osales 2003 aasta niva,ja seal vennad väitsid et tavaliselt un niva tagaveoline,aga 4 vedu saab eraldi kangist sisse lülitada
Postitatud: 26 Veebr 2009 21:13
Postitas PuZuP
Kusjuures kui käesoleva nädala kolmapäeva autolehte loed, siis seal on ka väike vigade parandus, kus on öeldud, et Nival siiski pidev nelivedu

Postitatud: 27 Veebr 2009 08:23
Postitas Mel
Tegelt selles Autolehe artiklis tundub olevat veel üks viga. Kui räägitakse Niva mootorimürast ja lühikestest käikudest. Oli vist, et 60 km/h sõites 5. käiguga on pöörded 3000 ja 80-ga sõites üle 4000. Selliseid pöördeid näitab Niva siis, kui aeglusti on sisse lülitatud Maanteel seda aga teha poleks vaja:)
Tegelt on 5. käiguga 60-ne juures kindlasti alla 2000 pöörde - vist kuskile 1800 kanti.
Kui 80-ne juures oleks 4000 pööret, siis Niva 130-ga sõitmist küll ei kannataks;) Müra poolest pole korras Niva küll hullem kui korralik tagaveoline Lada.
Postitatud: 27 Veebr 2009 20:17
Postitas LadaNiva
Algselt postitas: Mel
Tegelt selles Autolehe artiklis tundub olevat veel üks viga. Kui räägitakse Niva mootorimürast ja lühikestest käikudest. Oli vist, et 60 km/h sõites 5. käiguga on pöörded 3000 ja 80-ga sõites üle 4000. Selliseid pöördeid näitab Niva siis, kui aeglusti on sisse lülitatud Maanteel seda aga teha poleks vaja:)
Tegelt on 5. käiguga 60-ne juures kindlasti alla 2000 pöörde - vist kuskile 1800 kanti.
Kui 80-ne juures oleks 4000 pööret, siis Niva 130-ga sõitmist küll ei kannataks;) Müra poolest pole korras Niva küll hullem kui korralik tagaveoline Lada.
Lugesin samuti artiklit. Veidi ajas vihale, ega see Niva nüüd nii halb ka ei ole nagu seal räägitakse. Väga hea on! Kirjas oli, et igapäeva-sõitudeks tasub eelistada ükskõik millist muud autot. JAMA!
Mul on 78. aasta Niva. St. 31 aastat vana. Kõik on suhteliselt vaikne. Nivade kasuks räägib ju ka lihtsus ja töökindlus. Odavus, praegusel ajal.
LadaNiva
Postitatud: 27 Veebr 2009 21:14
Postitas nivamees66
lihtsus küll.töökindlus ja odavus siin vaidlen sulle vasta.
Postitatud: 27 Veebr 2009 22:45
Postitas LadaNiva
Algselt postitas: nivamees66
lihtsus küll.töökindlus ja odavus siin vaidlen sulle vasta.
Kuigi teemast väljas. Kuidas ta töökindel ei ole?:D Vea saab kiirelt ju diagnoosida jne...
Aga ärme nüüd vaidlema ka mine. Igalühel oma arvamus:P
[Muudetud: 28-2-2009 LadaNiva]
Postitatud: 27 Veebr 2009 22:57
Postitas -grazy-
Uus autoleht olemas,aga ju siis nii hoolega ei lugenud
Postitatud: 11 Aug 2009 22:00
Postitas N1va
Algselt postitas: Mel
Oi jah, millal küll lõpeb müüt, et Niva on tehasest tulles tagaveoline või ka isegi esiveoline:puzzled
Nival on pidev nelikvedu. Ainult tagaveoliseks saab siis kui esimene kardaan alt võtta. Ühegi kangiga aga seda teha ei saa.
Tagumine väikene kang esimeses asendis on aeglusti, keskmises asendis on neutraale ehk jõudu ratasteni ei anta. Tagumises asendis on kiire nelikvedu.
Mootoripoolne väikene kang aga lülitab keskdiffri blokeeringu sisse. Sellel on armatuuris ka märgutuli, kui blokk sees, siis tuli põleb.
[Muudetud: 12-7-2008 Mel]
Mul on selline asi et kui lülitan sisse keskdiffri blokeeringu siis veab ainult esimene sild:puzzled
Postitatud: 12 Aug 2009 15:25
Postitas twist
Algselt postitas: N1va
Mul on selline asi et kui lülitan sisse keskdiffri blokeeringu siis veab ainult esimene sild:puzzled
Kui tagant on vaiksel sõidul kuulda õrna raginat, siis on sul tagumine differ läbi. Võta blokeering ja käik välja ning tõmba käsipidur peale, seejärel roni auto alla ja proovi tagumist kardaani keerata. Kui saad seda keerata, siis on selle diffriga kõik.
Postitatud: 21 Jaan 2010 18:33
Postitas heiki
Olles pikka aega niva sõber pole ma veel tõesti kohand isendit millel saab esi silda kangist välja lülitada,aga kui on sellist vahekasti saada oleksin kindlasti käsi

Postitatud: 21 Jaan 2010 19:30
Postitas Mel
Postitatud: 06 Okt 2010 19:56
Postitas rene07
Algselt postitas: twist
Algselt postitas: N1va
Mul on selline asi et kui lülitan sisse keskdiffri blokeeringu siis veab ainult esimene sild:puzzled
Kui tagant on vaiksel sõidul kuulda õrna raginat, siis on sul tagumine differ läbi. Võta blokeering ja käik välja ning tõmba käsipidur peale, seejärel roni auto alla ja proovi tagumist kardaani keerata. Kui saad seda keerata, siis on selle diffriga kõik.
Proovisin omal mõlemad sillad läbi kardaani keeramisega ja kardaan ringi ei käinud, aga kui auto tõstsin tõstukiga ülesse, panin mootori käima ja käigu sisse siis vedas tagant üks ratas ja sõpsiga hoidsime esimese silla rattaid kinni. Kui hoidsime tagumisi rattaid kinni, siis vedas esimene sild. Keskdifri kangi sisse lükkamisel aga vedas korraga ees ja taga üks ratas, ning rattaid kinni hoida ei saanud. Kas selline asi on normaalne?
Postitatud: 07 Okt 2010 09:44
Postitas pavlik
Jah on normaalne - täpselt nii see asi olema peabki. Keskdifri lukustamisel on mõlemad sillad sunnitud töötama, aga kuna Nival silladifrites lukke (ega isegi LSD-d) pole, siis kummagi silla ühte ratast annab ikkagi kinni hoida.