1. leht 1-st

Samara 4x4

Postitatud: 01 Sept 2008 22:30
Postitas samartsnik
Niipalju kui mina lugenud ja uurinud olen pannakse samarale toyota 4x4 kh alla aga küsimus tekkis sellega et kas seal on see kast kh millega saadesi w tagasilda eraldi sisse lülitada ?

Postitatud: 01 Sept 2008 22:34
Postitas samartsnik
toyota all mõtlesin toyota tercelit;)

Postitatud: 01 Sept 2008 23:27
Postitas logman
Tercel on tavasõiduks esivedune.
Võib sõltuda mudelist (pole väga kursis), aga sellisel isendil oli igatahes jah lisakang, millega sai tagasilla kah vedama panna.

Pilt
Aasta 84-85 umbes.

Aeglustivärk oli vist ka (ei mäleta enam), aga käigukastis oli kindlasti veider lisakäik - "ekstra aeglane". Difriplokid puudusid.
Eks kõike annab samaarile külge pookida, iseküsimus on et mis sellisega peale hakata...
Kiirusradadele Terceli tehnikaga mu arust küll asja pole. Esiteks on mootor liiga lahja, et nelja rulli veost korralikku mõnu tunda ja kui pannagi aiste vahele miski 180+ hobust, siis ei pea alumine ots valule vastu.
Metsas seenel käimiseks ei tasu ehitada, lihtsam on mõni "terts" uuesti rajale sättida. Odav lõbu pole ei see ega teine.

Postitatud: 02 Sept 2008 21:15
Postitas samartsnik
seega arvad et 1.5 samara jääb liiga lahjaks?tahan lihtsalt samarale 4 veo alla sättida aga samas oleks hea kui saab ümber kh lülitada on äkki kellegil mingeid muid soovitusi ?

[Muudetud: 2-9-2008 samartsnik]

Postitatud: 02 Sept 2008 21:45
Postitas logman
No olen sõitnud 120 hj Subaru Imprezaga. Täiesti tavaline tänavasuss ilma tuuninguta.
Jube lahja ja janune juust oli. Ainus eelis, et libedal roomas vähe paremini, aga läbivus madaluse tõttu nigel. Hääled olid ainult ilusad :D - bokser on bokser.
Täpselt sama selle tertsu kohta. Metsateel libedal tatil jah päris hea, aga kiirustada ei kannatanud - ei ole võimu ja pole mõtet üritadagi miskeid marukaapekaid tegema hakata, nagunii kurvis hoida ei jõua, välja lendad.
Seenelkäimise masin ja maamehele hommikuks, kui tee kergelt tuisanud.

Postitatud: 02 Sept 2008 22:14
Postitas samartsnik
aga oskad soovitada kuidas oleks võimalik saada piisavalt võimas 4x4 noh muidugi mõistuse piirdes

Postitatud: 02 Sept 2008 22:21
Postitas logman
Räägi sel teemal LK liikmega, kes kasutab foorumis põletaja nime ;).
Hull riist: http://static2.nagi.ee/i/p/231/17/0577948172c2a1_o.jpg

Postitatud: 04 Sept 2008 13:08
Postitas samartsnik
kui ta ainult vastaks siis räägigks;)

Postitatud: 08 Sept 2008 21:29
Postitas samartsnik
kas sis keegi teine ei oska aidata ???

Postitatud: 08 Sept 2008 22:19
Postitas tuhajuhe
Mida siin aidata?Rahakott paneb esimesed piirid paika,siis romulasse asju uurima või autosi alt vaatama.

Postitatud: 09 Sept 2008 10:41
Postitas samartsnik
no samara ja terceli sillad ajan välja aga kas on mõttet kui räägitaxe et mootor liiga lahja `?

Postitatud: 09 Sept 2008 15:28
Postitas olaaf
no oleneb milleks sul seda 4x4 vaja - standardis on smaari mootor esiveoliselgi liiga nõrk.

mõtle parem golf syncro 1,8 peale

Postitatud: 10 Sept 2008 07:30
Postitas samartsnik
tõstan mootori koos sildadega samarale peale ?

Postitatud: 10 Sept 2008 10:16
Postitas olaaf
jah - kui hakkama ei saa sõidad lihtsalt 4wd golfiga ringi :)
loomulikult pead ka golfi mootorile käe külge panema - teised võllid ja teine soft ajusse vähemalt :)

Postitatud: 11 Sept 2008 16:27
Postitas samartsnik
ja mis aasta golf see olla võiks ?

Postitatud: 11 Sept 2008 16:45
Postitas reiner
86-89 neid toodeti, kokku 26 000 masinat..
Toodeti ka nelikveolisi Mazda 323sid. Sõbral oli, üle 120hp. Päris korralik "relv" :P

Postitatud: 13 Okt 2008 19:57
Postitas uve6
vw golf syncro 1.8 mille 66kw läks küll hästi edasi.
Samad sõnad mazda kohta aga vw oleks parem