1. leht 1-st

Niva kompuuter

Postitatud: 12 Aug 2008 13:10
Postitas Mel
Foorumis on juttu olnud Samara ja 110 kompuutritest, et need täitsa saadaval ja kodune diagnostika on lihtsmast lihtne.
Aga kuidas on lood Niva kompuutritega. Kas keegi on ostnud, paigaldanud ja kasutanud.

Probleem on tegelikult selles, et check engine tuli armatuuris põleb. Samas käivitub auto hästi ja ning sõites toimib ka täiesti laitmatult. Ka kütusekulu on täiesti normis.

Tegemist on 2003. aasta autoga. Ehk siis tegemist EURO 3 nõuetele vastava mootoriga.

Postitatud: 12 Aug 2008 16:17
Postitas mess
Kogemust ei oma, aga uurimist tasub alustada siit:

http://www.autocomp.ru/catalogue/tripcomputers/niva/?p=-1
need väidetavalt Nivale ja Chevrolet Nivale sobivad.

Ise arvan, et pigem tasuks uurida neid mis mõeldud pritsega klassikutele, kuna mu meelest neil Nivadel, mis meil siin liiguvad pritsed ja ajud nendega pigem sarnased.
http://www.autocomp.ru/catalogue/tripcomputers/vaz21074/

Postitatud: 12 Aug 2008 16:28
Postitas PuZuP
Mel, kas Sa diagnostikas käinud oled?
Näiteks selline koht http://truumu.ee/
Helista ette ja lepi aeg kokku, saad vähemalt ülevaate, mis võivad olla probleemsed kohad.

Postitatud: 12 Aug 2008 18:36
Postitas tiit
Pritse on täpselt sama mis samaral ja 11x seerial. Pane selline kompuuter nagu sulle armatuuri sobib. Olen enda omaga nivale diagnostikat teinud

Postitatud: 12 Aug 2008 20:49
Postitas escapen
Neid kompe eestis ei müüda? Oleks huvitatud ühest. On ka asjalik asi?

[Muudetud: 12-8-2008 escapen]

Postitatud: 12 Aug 2008 21:19
Postitas IceStorm
Müüakse küll, aga hind poes 3000 kuni 4000. Lammutustest võib harva odavamalt leida.
Sinna juurde käib veel palju erinevaid andureid ning kogu süsteemi aretamine tasuks ära, kui see kuskilt kasutatuna odavalt saada.
Eeliseks on koos pritsega madalam küttekulu.

Postitatud: 12 Aug 2008 23:48
Postitas atzkarik
Algselt postitas: IceStorm
Müüakse küll, aga hind poes 3000 kuni 4000. Lammutustest võib harva odavamalt leida.
Sinna juurde käib veel palju erinevaid andureid ning kogu süsteemi aretamine tasuks ära, kui see kuskilt kasutatuna odavalt saada.
Eeliseks on koos pritsega madalam küttekulu.
minul küll kompu kütusekulu ei vähenda:puzzled Ning minuarust on mootoril kõik andurid olemas ainuke mis juurde tuleks panna on välis temperatuuri andur.

Postitatud: 13 Aug 2008 01:27
Postitas IceStorm
Atzkarik, on sul tegu Niva kompuutriga (GM-i EFI-4)?
Küsimuse esitajal paistab olema 21011, seega sinna oleks ikka rohkem andureid vaja lisada (gaasiasendi-, õhulugemis-, induktsiooniandur ja veel mõned), kui tegu ikka sellele mudelile originaalis vastava tehnikaga.

Postitatud: 13 Aug 2008 07:28
Postitas logman
Algselt postitas: IceStorm
Küsimuse esitajal paistab olema 21011, seega sinna oleks ikka rohkem andureid vaja lisada (gaasiasendi-, õhulugemis-, induktsiooniandur ja veel mõned), kui tegu ikka sellele mudelile originaalis vastava tehnikaga.
Kui on pealkiri "Niva kompuuter", siis jutt ka Nivale minevast kompuutrist.
Mel'i ladade kokkulugemiseks ühe käe sõrmedest ei piisa :puzzled.

Postitatud: 13 Aug 2008 10:54
Postitas viaccess
Nival saab veakoodid kätte ka ilma kompuutrita, nimelt vaja paar klemmi omavahel ühendada ja lugeda CHECK ENGINE pirni vilkumist. Õpetus (vene keeles) siin:
http://www.avtomex.ru/vaz21213/modif9132.php
Veakoodid:
http://www.autoelectric.ru/auto/vaz/2121/21214i.htm

Postitatud: 13 Aug 2008 12:42
Postitas IceStorm
Algselt postitas: logman
Kui on pealkiri "Niva kompuuter", siis jutt ka Nivale minevast kompuutrist.
Mel'i ladade kokkulugemiseks ühe käe sõrmedest ei piisa :puzzled.
Väike segadus, vastasin teemas esinenud kasutaja escapen küsimusele pigem. Meli küsimusele tuli ju vastus niigi.

Postitatud: 13 Aug 2008 21:12
Postitas tiit
Algselt postitas: viaccess
Nival saab veakoodid kätte ka ilma kompuutrita, nimelt vaja paar klemmi omavahel ühendada ja lugeda CHECK ENGINE pirni vilkumist. Õpetus (vene keeles) siin:
http://www.avtomex.ru/vaz21213/modif9132.php
Veakoodid:
http://www.autoelectric.ru/auto/vaz/2121/21214i.htm
Ei saa euro-3 midagi vilgutada. Enne 2001 toodetud ladadel on see võimalus.
Alates 2001 on euro-3. Põhiline täiendus on nukkvõlli andur, iga pihustit juhitakse eraldi. Diagnostikapistik ka eelnevatest erinev.

Postitatud: 13 Aug 2008 21:17
Postitas viaccess
Asoo, olen uurinud oma 97a pritsungi jaoks. Uuemad siis ainult kompuutritega diagnoositavad.... Jama siis teil, uuematel ;)

Postitatud: 14 Aug 2008 13:10
Postitas Mel
PuZup - ei ole diagnostikas käinud, aga auto ka praegu seisab. Sügisest läheb käiku, eks siis selleks ajaks teen korda.


Tuleb siis Torrerosse kompusid uurima minna.
Tänud nõuannete eest!