1. leht 1-st

niva 1.7 karpa 96' plokikaan

Postitatud: 03 Okt 2007 15:07
Postitas mx1989
oleks siis vaja teada kas see muudab niva töötamist kui 1.7mootorile peale panna 1.3 mootori plokikaan...
kas sellest võib ka tulla jõu puudus ja ka tetoneerimine...

Postitatud: 03 Okt 2007 15:27
Postitas olaaf
1,3 ketiga mootori plokikaas sobib peale - detoneerima ta sellepärast küll ei hakka - pigem imeb kehvalt pandud kollektoritihendi vahelt lisaõhku

nuki panite ikka õigesti peale?
miks kaant vahetasite?

[Muudetud: 3-10-2007 olaaf]

Postitatud: 08 Okt 2007 10:13
Postitas mx1989
kaan vaetati ära kuna 1,7 plokikaanega läks kettkatki ja ja kõik klapid jooksid pähe.
jaa sisi saime 1.3 plokikaane ja panime peale ja nuk on õieti peal...

Postitatud: 08 Okt 2007 10:23
Postitas olaaf
kolvid vahetasite ka ära?
või vähemalt kontrollisite, et pragusid polnud?
detoneerib lahja segu või vale süüde või mõlemad korraga

[Muudetud: 8-10-2007 olaaf]

Postitatud: 08 Okt 2007 12:37
Postitas Ardi Soovik
Ära vana vana kaant minema viska,selle eest saad hea kopika.Aga kui sul kangesti soov emexisse viia,siis vahetame ringi,annan 2 tavalada utiilkaant vastu.

[Muudetud: 10-8-2007 Ardi Soovik]

Postitatud: 09 Okt 2007 11:51
Postitas mx1989
aga mis nendel plokikaantel ka vahet on...
kas seal mingid põlemiskambri vahed???
aga kas sinna ähevad ka 1.3 kaane klapid sisse või on teist mõõtu kalpib 1.7 kaanel...
ise tahaks seda kaant peale tagasi panna...

Postitatud: 09 Okt 2007 23:00
Postitas olaaf
klapid on ikka 2101 omad olgu see kaas milline tahes
mootori tehnilistes näitajates ei tohiks mittemingisugust vahet olla - ka põlemiskambri kuju oli visuaalsel vaatlusel sarnane.

point on selles, et originaal 1,7 plokikaan on tugevdusribidega jahutussärgis põlemiskambri kohal= kannatab rohkem matsu välja - tänavamootoriga puudub selleks igasugune vajadus...

said detonatsioonile jälile?

Postitatud: 09 Okt 2007 23:03
Postitas tuhajuhe
Olku teema paranduseks veel,et kaane jahutus avad suurema diameetriga.

Postitatud: 10 Okt 2007 00:50
Postitas Ardi Soovik
Algselt postitas: tuhajuhe
Olku teema paranduseks veel,et kaane jahutus avad suurema diameetriga.
Minu arvates vastupidi,st näiteks 01 kaanel on avad suuremad kui 21213 kaanel(kuna silindriläbimõõt on ju 6mm suurem ja avad ei saa jääda liiga silindriserva juurde-tihend ei kestaks).
Lisaks tugevdusribidele on põlemiskambri kohal sein paksem.

Postitatud: 10 Okt 2007 09:38
Postitas tuhajuhe
Ma ei väljendanud ennast õieti.Jahutus avad on põlemiskambri tsentrist kaugemal kui teistel kaantel.Ardi jutt on ka õige.

Postitatud: 10 Okt 2007 10:48
Postitas mx1989
Algselt postitas: olaaf
klapid on ikka 2101 omad olgu see kaas milline tahes
mootori tehnilistes näitajates ei tohiks mittemingisugust vahet olla - ka põlemiskambri kuju oli visuaalsel vaatlusel sarnane.

point on selles, et originaal 1,7 plokikaan on tugevdusribidega jahutussärgis põlemiskambri kohal= kannatab rohkem matsu välja - tänavamootoriga puudub selleks igasugune vajadus...

said detonatsioonile jälile?
ei ole veel saanud aga on mõned kahtlused...
näites nagu jagaja kaanel pole seda plastik juppi mis ta kindla koha peale fikseeriks...
aga nagu ma aru sain siis klapid peaks neil kõigil ühed olema ja oma vahel peaks neid saama vahetada???

Postitatud: 11 Okt 2007 10:14
Postitas olaaf
klapid osta poest ikka korralikud uued - mõne vana kaane seest klappe ümber tõstma hakata on nii poolõva variant kui vähegi olla saab..
pealegi pead arvestama, et mõni juhtpuks võib katki olla ning klapisääred oleks samuti hea siis ära vahetada..

kaane tagasivahetamisega auto sul paremini tööle ei lähe eeldusel, et see 011 kaas töökorras on...

kui jagajal pole kaane fiksaatorit siis asetad kaane nii peale, et kinnitusklambrid oleks täpselt kinnituskõrvade keskel...

Postitatud: 12 Okt 2007 11:00
Postitas mx1989
need klapisääred oligi plaanis ära vahetada aga mind just huvitas et mis klapid sel käivad...