1. leht 1-st

NAVIGATSIOONITEHNIKA.EE off-road team

Postitatud: 05 Juun 2005 20:18
Postitas Landy
Eile sai teoks pikalt planeeritud sündmus, ehk uue off-road team'i formeerumine.
NAVIGATSIOONITEHNIKA.EE off-road team nime alla koondusid:
Kristjan Vaarmann- esimene piloot
Veiko Taldrik- teine piloot/winchman
Kaido Nurk- navigaator/kaardilugeja

Autoks LADA NIVA 2121.

Võistlusspordis on esimesel kahel selja taga kaks aastat kogemust Sillaehitajate tiimis ja kaardilugejal pikk kogemus autoorejenteerumises ning rahvarallis.

Siin paar pilti esimest meeskonna koostöö harjutamistest. Kuna kallas vihma ja kõigil olid käed tööd täis, sai pilte vähe. Lisandus ka roolisüsteemi remontmine.

http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... /index.htm

Ajutine koduleht:
http://www.lahe.net/landy/niva/index.htm

Postitatud: 12 Juun 2005 12:46
Postitas Landy
Sai tehtud meeskonna esimene tõsisem harjutussõit.

Pildid siin:
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... /index.htm

Postitatud: 24 Juun 2005 22:48
Postitas Landy
Selleks korraks siis võistlus läbi ja kõik seatud eesmärgid täidetud:
1)Omal jõul finishis (tõsi, vaid esisilla jõul)
2)Ei jäänud viimaseks
3)Jõudsime esikümnesse (10. koht)

Esimese korra kohta igati tubli tulemus.

Niva on ikka karm riistapuu, sest ilmlselt võtsime lõpus viimased soos olevat 3-4 standardi punkti ainult esisillaga. :P Miks ta muidu järsku nii raskelt liikus. ;)

Loodetavasti taas rajal augustis. :cul

Postitatud: 27 Juun 2005 01:00
Postitas nivamees66
Algselt postitas: Landy
Selleks korraks siis võistlus läbi ja kõik seatud eesmärgid täidetud:
1)Omal jõul finishis (tõsi, vaid esisilla jõul)
2)Ei jäänud viimaseks
3)Jõudsime esikümnesse (10. koht)

Esimese korra kohta igati tubli tulemus.

Niva on ikka karm riistapuu, sest ilmlselt võtsime lõpus viimased soos olevat 3-4 standardi punkti ainult esisillaga. :P Miks ta muidu järsku nii raskelt liikus. ;)

Loodetavasti taas rajal augustis. :cul
mis seal tagaveos saba andis

Postitatud: 27 Juun 2005 09:35
Postitas Landy
Algselt postitas: nivamees66
mis seal tagaveos saba andis
Arvatavasti see sama tükk, mille laenuks võtsime, ehk siis poolass. :lol Aga täpsemalt selgub siis, kui lahti kistakse.

Postitatud: 27 Juun 2005 22:48
Postitas Landy
Pildid Navigatsioonitehnika teami tegemistest leiate siit:
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... /index.htm

Postitatud: 22 Aug 2005 20:13
Postitas Landy
Erna Trophy seekord siis seljataga.
Kokkuvõtteks niipalju, et pidevalt kummitvad tehnikaprobleemid ei lasknud sõitu täiel rinnal nautida. Eelkõige tegi muret kütuse liikumine mootorisse.

Mis siis juhtus:
*Karburaatori alune metallfilter umbes (1. katse)
*Bensiinipump tuli ka vahetada (3. katse)
*Poolass püsikiirusliigendi nuutidets väljas ja profülaktika mõttes püsikiirusliigendi vahetus (3. katse)
*Ühe korra vintsisime aku ka tühjaks.
*Velg kõveraks (5 katse)
*Tagumine piduritoru katki (5. katse)
*Pikka reatktiivvarda kinnitus kronsa kõveraks ja 2 polti lahti mutrtud (5. katse)
*Praoga esituli.

Postitatud: 13 Dets 2005 01:16
Postitas Landy
2005. hooaeg jääb esimesek ja viimaseks võistlushoojaks selle meeskonnal selle konkreetse autoga.

Uuel hoojal ehk junba mõne muu automargiga.

Kokkuvõtkes- Niva on hea offroad auto, seniks kuni teda ksautada ametialallet või hobikorras. Ka karmima safriautona igati lugupeetav ja vinge masin. Paraku ei sobi ta võistlemiskeks karmis TR1 sportkalssis. Samas, peale mõningast ümberehitust saaks temaga jätkata Klassides originaal või vaba konkurentsi pakkumist.

Teema edasisteks arutlusteks siin suletud.
Kõik mõttevaldused auto kohta terertulnud:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1134

Postitatud: 26 Dets 2005 23:40
Postitas Landy
Veel mõned avaldamata pildid ja mujal avadatud fotod NAVIGATSIOONITENIKA.EE TEAM-i tegemistest:
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... /index.htm

Postitatud: 18 Veebr 2006 01:05
Postitas Landy
Lisasin kodulehele www.lahe.net/landy/niva hulga seni avaldamata pilte 2004-2006