1. leht 1-st
Pukside eluiga
Postitatud: 12 Mai 2005 22:16
Postitas Landy
Ajal, kui Niva tõstukil kõõlus ja mehed vahekasti palju vahetasid sai heidetud pilk ka muudele sõlmedele.
Ülltuseg avastasin, et 2 aastat tagsai vahetud esisilla kummipuksid hakkavad juba jälle pragunema. On see normaalne või on mulle halb materjal juhtunud?
Postitatud: 13 Mai 2005 00:33
Postitas motamees
Praegu müüdavatel puksid enamuses selline materjal.
Postitatud: 13 Mai 2005 09:10
Postitas Alex
vähe sellest, et puksid pragunevad....vaatasin eile juhuslikult rooli süsteemi ja mis ma näen:veebruari algul vahetasin kõik vardad-otsad ja tänaseks näevad tolmukatted välja nagu oleks kolm krokodilli neid järanud!Kahel välimisel olid katted terved teised kõik pees.Kilekotist katted oleks kah rohkem vastu pidanud!
Oskab keegi öelda kas neid kummist katteid õnnestub eraldi kah vahetada?
Ja veel...rooli keeramise juures kostub pendelhoova juurest selline kägin nagu oleks kass sabapidi kinni...millest see?(pendelhoob vahetatud samuti veebruaris uue,laagritega isendi vastu ja igaks juhuks veel ka üle määritud)
tõsiselt nördinud alex
Postitatud: 13 Mai 2005 13:07
Postitas Raxo
Rooliotste tolmukatteid peaks saama vahetada.
Mul oli ka kunagi väike ägin rooli keeramise ajal, tuli välja, et see oli rooliots. Nagu ma aru sain, on need seest mingist plastist (?) ning oli kuivale jäädes ägisema hakanud. Eks targemad korrigeerivad mu juttu, kui vale on.
Ja eks need puksid ole see "uus vene asi"

Postitatud: 13 Mai 2005 15:00
Postitas Landy
Täna silla stendi minnes selgus, et tagasilla reaktiivvarraste kõik puksid jälle surnud. Alles sai neid ju vahetatud
P.S. Üldislet jättis laagri Autoprtneri teenindus võrreldes Peterburi tee omaga kesise , et mitte öelda ebameeldiva mulje. Aeglane ja kallis.

Postitatud: 13 Mai 2005 15:23
Postitas mats
Püüa leida neid päris "veneaegseid" pukse. Ma ise jahkerdasin nende puksidega ikka jupp aega. Tänapäevased puksid on tehtud mingist kuradi jahust:flaming. Samuti haihtusid amordikate puksid pidevalt. Selle "veneaegse" puksi tunned ära kui puksi peal on kirje HÄSTI loetavalt ja kvaliteetselt pressitud ja junn ise on kahh selline "kummisem".
Postitatud: 13 Mai 2005 20:02
Postitas jinx
Enda autol ei ole veel ühtegi puksi pidanud vahetama ja praegu tunduvad igati ideaalsed. Auto sõitnud 5 aastaga 100 000 Km. Nii et tehase originaaljupid on igati tasemel.
Postitatud: 13 Mai 2005 20:09
Postitas põletaja
lihtsam vahetada vardaid kui hakkata pukse eraldi vahetama ja muidugi vardaid tuleb ka valida
Postitatud: 13 Mai 2005 20:16
Postitas Landy
Algselt postitas: põletaja
lihtsam vahetada vardaid kui hakkata pukse eraldi vahetama ja muidugi vardaid tuleb ka valida
Eksid kahajuks! Mul kõik vardad off-road konditsioonis, ehk vinkliga üle keevitatud ja silmad tugevdatud.

Postitatud: 13 Mai 2005 20:24
Postitas GTA
Algselt postitas: põletaja
... ja muidugi vardaid tuleb ka valida
et mis nende varuosadena müüdavatel varrastel häda võib olla? pikkus?
kuna hakkan ise lähitulevikus nende pukside ja varrastega tegelema, oleksin loomulikult huvitatud et investeering läheks täie ette ja ülevaatuse-onude kurja jorina pärast niipea neid pukse vahetama hakkama ei peaks:)
Postitatud: 16 Mai 2005 11:25
Postitas krunnn
Ülltuseg avastasin, et 2 aastat tagsai vahetud esisilla kummipuksid hakkavad juba jälle pragunema. On see normaalne või on mulle halb materjal juhtunud? [/quote]
nu vahetatud sai ka kõik väsimuse tundmärke ilmutanud puksid enne kere kap.rem. tegemist nii 2a. tagasi ja nüüdseks sõitnud 500 km koos pea 2a seismisega ja mis
Landy arvad, mis nende puksidega juhtus - sai jälle uued.
Ju siis roosteussu ka kummi maitseb:D