1. leht 1-st

vahekasti lukk

Postitatud: 18 Veebr 2005 22:15
Postitas mcleo
milles võib olla viga, kui difri lukustust ei saa sisse lülitada. hoob liigub väheke edasi tagasi aga sisse ei õnnestu seda saada. ei seistes ega ka liikudes. samas ei ole täitsa kindel ka, et ta väljas on (lähtun vaid sellest, et armatuuris tuli ei põle).
ja ka see,et millest võib tekkida üle 90 km/h sõites tugev vibra? kah vahekast?

Postitatud: 18 Veebr 2005 22:37
Postitas karmo
müüa korralik vahekast, tel: 56568326, hind paku ise

Postitatud: 01 Mär 2005 21:37
Postitas mcleo
no nii raskelt ta nüüd kah ei pea käima. :mad: eks tuleb esimese soojaga kast maha võtta ja laiali tirida:puzzled

Postitatud: 01 Mär 2005 22:30
Postitas Landy
Kui ei ole seda kunagi varem kasutatud, siis võib vabalt olla probleem selles, et midagi kusagil kinni roostetanud. Näteks LR'idel on seda juhtunud küll.

Tasub loomulikult ka kasti õli ära vahetada.

Postitatud: 10 Mär 2005 07:22
Postitas chp
Minu Nival oli ostes aeglusti kang kinni roostetanud.Natukene näppimist/kangiga mängimist + õlitamine ajas asja korda.Vahekasti kangide liikuvaid osi saab ka ilma kasti maha võtmata õlitada. Kuna kõhu alt ei pääse piisavalt ligi, siis abiks seest plastkatte-kummide eemaldamine.

Postitatud: 10 Mär 2005 16:51
Postitas mcleo
Aga ehk ongi kinni jäänud. Eelmine omanik ütles küll, et ta seda suurt kasutanud ei ole. Aga samas ta siiski mingi osa annab liikuma. nii sent ehk edasi tagasi... kas see võib tula siis liigenditest, mis kastist välja jäävad ?:puzzled

Postitatud: 10 Mär 2005 17:28
Postitas rav
mul tuleb vahel päris mitu korda edasi tagasi nõksutada masinaga et difrilukk korralikult sisse läheks. vahel läheb paremini peale edasi liikumist, vahel peale tagurdamist. kui 'õige' koht käes liigub kang vähimagi vaevata.

Postitatud: 11 Mär 2005 08:59
Postitas chp
No mul liikus ka kang paari sendi ulatuses,kuid esiteks jäi sellest väheks ja teiseks oli üüratult ebamugav rappida kangi kallal kogu aeg. Abiks oli siiski ainult vahekastist välja ulatuvate osade hooldus (kuigi esimese paanikaga sai ka kast lahti võetud:P).
PS: Siiani on enda kogemus näidanud, et vanemat tüüpi vahekastiga Nivadel liigub aeglusti kang raskemalt kui difri lukusti kang. Uuemal (2001a.) masinal liikusid mõlemad aga mängeldava kergusega ja esineb väga üksikuid juhtumeid kus peab kangiga "mängima" ja õiget kohta otsima. Põhja alt kiigates paistis samas vahekast ka teistsugune välja.

Postitatud: 17 Apr 2005 23:50
Postitas mcleo
viga selgunud... maha sai võetud ainult difri luku osa. sees oli olukord selline: kahvli kinnituspolt oli pooleks keeratud ja vedruseib lükkas seda nii palju kõrgemale, et sisse lükates jäi lülitit lükkav ülemine poldi osa lüliti enda serva taha. viga ääretult lihtne ja mõtetu. asi sai asendatud tavalise poldiga :D
ei saa aru milleks osta 4x4 ja sellega sõita 210000 ilma, et kordagi lukku kasutada :sein sest asi tundus varem mitte lahti käinu
sisse/välja lülitus ilma mingi vaevata :rolleyes

Postitatud: 18 Apr 2005 19:00
Postitas põletaja
Algselt postitas: McLeo

ei saa aru milleks osta 4x4 ja sellega sõita 210000 ilma, et kordagi lukku kasutada :sein sest asi tundus varem mitte lahti käinu
sisse/välja lülitus ilma mingi vaevata :rolleyes
kuna niiva on ilma lukuta juba päris hea läbivusega siis ei pruugi seda lihtsalt tarvis minna