Väljakutse vintsiga Nivadele
Postitatud: 30 Jaan 2005 17:32
http://www.4x4offroad.ee/modules.php?op ... pic&t=1498
[......]
Pingsa arutelu tulemusena saabus ajalooline hetk ja asutati Internatsionaalne Offroadi Arengu Fond ehk lühidalt IOAF.Fondi liikmeteks astusid kohe UniJeebiku tiim,Kivitööd ja Sony tiim .Fond on välja pannud auhinna - 5 kasti viina, esimesele julgele TR1 tiimile ,kes väljakuulutatud tingimustele vastavalt läbib legendaarse 14-nda punkti. Fond võtab hetkel vastu veel ka uusi liikmeid,kuid liikmete arv on piiratud momendil viiega. Kiirustage!
Fondi liikmetel on ainsana õigus osaleda vaatlejana punktivallutuskatsete juures.
Info auhinna kohta pannakse välja ka Soome foorumitesse.
Loodame siiski,et auhinnasaajaks saab olema Eesti tiim. Esimesed Soomlased oleksid eile peaaegu punkti juba ära võtnud,kuid väidetav roolisüsteemi ülesütlemine viimasel hetkel enne rajale minekut ei võimaldanud neil siiski asja allale asuda.
Tingimused on siis jägmised:
Raja läbimiseks on aega maksimaalselt 24 h
Korraga võib sõita kuni kolmeautolise grupiga.
Autod peavad vastama TR1 reeglitele,kuid me ei ole karmid - suure auto puhul lubame ka 33" kummi ja võibolla veel mõnda mööndust.
Startida tuleb vastavalt traditsioonidele õhtul pimeda saabudes.
Igasugune väline abi või rajast kõrvale kaldumine muudab katse läbikukkunuks.
Enne katsele asumist tuleb teavitada IOAF - i liikmeid,kes kontrollivad raja seisukorda ja trassi korrasolekul annavad pretendendile rajalegendi.
Tugevalt jäätunud maapinna või kuiva suve korral ei pruugi rada nõuetele vastata ja trassi ei avata.Sel juhul siirdub katse edasi niikaua,kuni ilmastik võimaldab kvaliteetset sõitu pakkuda.
Stardis kontrollitakse autode vastavust nõuetele.Mittevastava auto korral kedagi tagasi ei saadeta,kuid võidakse lühendada raja läbimiseks antud aega.
Lisan lühikese rajakirjeldus,mis võimaldab kontollida,et rada on kõigile sama:
Start ja lähenemine läänest,sirgjoones mööda metsateed kuni suure teeni,sealt põige vasakule mööda metsateed üle mäe,kaarega ümber veekogu suure teeni tagasi,seejärel suurt teed mööda kuni järgmiste veekogudeni ,sealt vasakule piki sirget teed kuni vana talukohani,sealt paremale ,metsateed mööda veekogudest mööda,üle lageda jälle metsavahele mööda kurvilist teed kuni ristmikuni ,sealt vasakule ja sirgelt otse kuni järgmise ristini,kust vasakule ja jällegi sirgelt kuni suure teeni.Suurt teed mööda kuni vana talukohani sealt põige paremale veekoguni ,paadisillast mööda ja järgmise tee pealt suurele teele tagasi.suurt teed mööda kuni ristmikul oleva teadetetahvlini.seal finish.
[......]
Pingsa arutelu tulemusena saabus ajalooline hetk ja asutati Internatsionaalne Offroadi Arengu Fond ehk lühidalt IOAF.Fondi liikmeteks astusid kohe UniJeebiku tiim,Kivitööd ja Sony tiim .Fond on välja pannud auhinna - 5 kasti viina, esimesele julgele TR1 tiimile ,kes väljakuulutatud tingimustele vastavalt läbib legendaarse 14-nda punkti. Fond võtab hetkel vastu veel ka uusi liikmeid,kuid liikmete arv on piiratud momendil viiega. Kiirustage!
Fondi liikmetel on ainsana õigus osaleda vaatlejana punktivallutuskatsete juures.
Info auhinna kohta pannakse välja ka Soome foorumitesse.
Loodame siiski,et auhinnasaajaks saab olema Eesti tiim. Esimesed Soomlased oleksid eile peaaegu punkti juba ära võtnud,kuid väidetav roolisüsteemi ülesütlemine viimasel hetkel enne rajale minekut ei võimaldanud neil siiski asja allale asuda.
Tingimused on siis jägmised:
Raja läbimiseks on aega maksimaalselt 24 h
Korraga võib sõita kuni kolmeautolise grupiga.
Autod peavad vastama TR1 reeglitele,kuid me ei ole karmid - suure auto puhul lubame ka 33" kummi ja võibolla veel mõnda mööndust.
Startida tuleb vastavalt traditsioonidele õhtul pimeda saabudes.
Igasugune väline abi või rajast kõrvale kaldumine muudab katse läbikukkunuks.
Enne katsele asumist tuleb teavitada IOAF - i liikmeid,kes kontrollivad raja seisukorda ja trassi korrasolekul annavad pretendendile rajalegendi.
Tugevalt jäätunud maapinna või kuiva suve korral ei pruugi rada nõuetele vastata ja trassi ei avata.Sel juhul siirdub katse edasi niikaua,kuni ilmastik võimaldab kvaliteetset sõitu pakkuda.
Stardis kontrollitakse autode vastavust nõuetele.Mittevastava auto korral kedagi tagasi ei saadeta,kuid võidakse lühendada raja läbimiseks antud aega.
Lisan lühikese rajakirjeldus,mis võimaldab kontollida,et rada on kõigile sama:
Start ja lähenemine läänest,sirgjoones mööda metsateed kuni suure teeni,sealt põige vasakule mööda metsateed üle mäe,kaarega ümber veekogu suure teeni tagasi,seejärel suurt teed mööda kuni järgmiste veekogudeni ,sealt vasakule piki sirget teed kuni vana talukohani,sealt paremale ,metsateed mööda veekogudest mööda,üle lageda jälle metsavahele mööda kurvilist teed kuni ristmikuni ,sealt vasakule ja sirgelt otse kuni järgmise ristini,kust vasakule ja jällegi sirgelt kuni suure teeni.Suurt teed mööda kuni vana talukohani sealt põige paremale veekoguni ,paadisillast mööda ja järgmise tee pealt suurele teele tagasi.suurt teed mööda kuni ristmikul oleva teadetetahvlini.seal finish.