Mõtteid Niva kere tõstmise kohta?
Postitatud: 31 Dets 2004 15:00
Kere tõstmisest on muidugi suht palju juttu erinevates foorumites, kuid on jätnud mulle siiski kõhkleva tunde.
Sai osteud endale 30 tollised mudakummid, ning sai "pügatud" ka tiivaplekke mingil määral, kuid sellest jääb siiski väheks.(Räägin esisillast)
Lihtsalt vedrude/vedrupesade tõstmine ja kõikvõimalike kõrgendavate lisaseibide lisamine tundub olevat poolik lahendus.
Ei kujuta ette kui tervislik on näitks selline kalle ristidele.

Et kaldenurgad jääks "tervislikesse" piiretesse peaks ilmselt siis kere suhtes allapoole laskma esisillatala koos reduktoriga.Sellega kaasnevalt tuleb aga jällgi muudatusi teha nt. stabika varraste juures.
Ühesõnaga suurem ettevõtmine ja mõtlemist nii sinna-tänna kui kolmandale poole üsna hunnikute viisi.
Kui kellelgi on sellise probleemile mõni lahendus või kogemus/vihje oleksin info ja mõtete eest tänulik.
Lisainfoks vast veel niipalju, et võistlusmasinat sellest ei plaani, seega ei ole võistlusel olevad tehnilised piirangud probleemiks.
Ette tänades: Virgo
Sai osteud endale 30 tollised mudakummid, ning sai "pügatud" ka tiivaplekke mingil määral, kuid sellest jääb siiski väheks.(Räägin esisillast)
Lihtsalt vedrude/vedrupesade tõstmine ja kõikvõimalike kõrgendavate lisaseibide lisamine tundub olevat poolik lahendus.
Ei kujuta ette kui tervislik on näitks selline kalle ristidele.

Et kaldenurgad jääks "tervislikesse" piiretesse peaks ilmselt siis kere suhtes allapoole laskma esisillatala koos reduktoriga.Sellega kaasnevalt tuleb aga jällgi muudatusi teha nt. stabika varraste juures.
Ühesõnaga suurem ettevõtmine ja mõtlemist nii sinna-tänna kui kolmandale poole üsna hunnikute viisi.
Kui kellelgi on sellise probleemile mõni lahendus või kogemus/vihje oleksin info ja mõtete eest tänulik.
Lisainfoks vast veel niipalju, et võistlusmasinat sellest ei plaani, seega ei ole võistlusel olevad tehnilised piirangud probleemiks.
Ette tänades: Virgo