1. leht 1-st

mootor luazile!!

Postitatud: 09 Sept 2004 16:44
Postitas Madis
kas kellegil on infot luazi kohta et kas sinnna on raske siksi mootorit vahele pannna ja kas käigu kast jääb sama või piab panema mingi muu näitex niva kast koos vahekastiga??????????????

Postitatud: 09 Sept 2004 17:19
Postitas GTA
et luazile vaz-i mootorit panna on vaha spetsiaalset vahetükki, millega saab mootori originaalkäigukasti otsa panna.
pead ei anna aga tegu oli vist estonia vormelitel kasutusel olnud vahetükk, kuna neil oli teatavasti kasutusel lada mootor ja sapika käigukast.

btw, selle aretuse korral tuleb ka luazi nina pikendada pisut, et radikale ruumi teha

Postitatud: 09 Sept 2004 18:01
Postitas Tõnu_P
selle radika annaks sättida kõrvale kus luazil käib originaal soendus (soendus viskad siis välja) aga muidu jah vahetükki oleks vaja. Paljudel on pandud siksi mootor luazile peale ja mina küll pole näinud et keegi nina pikemaks teeks.

Postitatud: 09 Sept 2004 21:11
Postitas Laada
Kui tahad masinat ka ametlikult kasutada siis lada mootorit panna ei saa. Mootor tohib olla maksimaalset 30% võimsam kui originaal. Originaal 969M'l on aga 30KW.
Kogu silla ja jooksuosa alates rooliliigenditest ja lõpetades käigukasti või rattareduktoritega on sellel masinal niivõrd nõrk, et sinna ei ole lihtsalt mõtet võimsamat mootorit panna. Arvestades ka juhitavust (õigem oleks öelda juhitamatust), siis sellise masinaga suurt üle 70'ne nagunii ei sõida.
Aga muidu käib see asi jah vahetüki abil nagu eespool juba öeldud. Kas ja kust tänapäeval sellist vahetükki leiab ei oska öelda. Kui leiad siis anna mulle ka teada.
Siin foorumis vist oli keegi kellel oli tavalisele sapakale pandud lada mootor. Ning vist oli see 4x4 foorum kus Landy viitas ühele heale luaz'i lingile, seal oli ka sellest lada mootori paigaldamisest nii juttu kui pilte.

Postitatud: 09 Sept 2004 21:17
Postitas sass85
Algselt postitas: Laada
Kui tahad masinat ka ametlikult kasutada siis lada mootorit panna ei saa. Mootor tohib olla maksimaalset 30% võimsam kui originaal. Originaal 969M'l on aga 30KW.
Kogu silla ja jooksuosa alates rooliliigenditest ja lõpetades käigukasti või rattareduktoritega on sellel masinal niivõrd nõrk, et sinna ei ole lihtsalt mõtet võimsamat mootorit panna. Arvestades ka juhitavust (õigem oleks öelda juhitamatust), siis sellise masinaga suurt üle 70'ne nagunii ei sõida.
Aga muidu käib see asi jah vahetüki abil nagu eespool juba öeldud. Kas ja kust tänapäeval sellist vahetükki leiab ei oska öelda. Kui leiad siis anna mulle ka teada.
Siin foorumis vist oli keegi kellel oli tavalisele sapakale pandud lada mootor. Ning vist oli see 4x4 foorum kus Landy viitas ühele heale luaz'i lingile, seal oli ka sellest lada mootori paigaldamisest nii juttu kui pilte.
http://www.carrating.org/car.php?733 kas midagi sellist

Postitatud: 09 Sept 2004 21:29
Postitas Landy
Soovin vaadta ka :
http://www.carrating.org/car.php?2656
mootor on Mitsubishi Coldi oma....
Pilt
Siksi mootoriga ka :
http://www.carrating.org/car.php?444
See on osalenud ka võistliustel.

Tean, et pandud ka pisikesi Fiat'i ja Datsuni mootoreid.

NIVA teema moderaatorina soovitaksin selle murega tegelikult hoopis kolida 4x4.ee foorumisse!