1. leht 1-st

K:Niva summuti maastikukindlamaks ?

Postitatud: 02 Sept 2004 10:51
Postitas jan007
Ootan soovitusi, mida ette võtta summutiga, mis Nival nii madalalt jookseb ja igale poole taha jääb ? Tuli just eile õhtul esimesest ühenduskohast lahti ja peale tagaratta alt läbi käimist oli keerdus ümber tagasilla :-(
Kas on mingeid põhjusi miks näiteks ei võiks sumbuti päris põhja vastu tuua? või kui lihtne üldse on keerdus torusid sirgeks väänata?

Postitatud: 02 Sept 2004 13:50
Postitas olaaf
lase uued torud painutada mõnel summuti kunstnikul, poes on ka igasugu paindeid ja torusid müügil. põhja alla võid tuua küll.. tava ladal ju põhja all jookseb :)

Postitatud: 02 Sept 2004 14:38
Postitas põletaja
nivadel ongi nii et iga summutaja on eri paindega ja et alla sobitada on kõvasti väänamist et hästi istuks;)

Postitatud: 02 Sept 2004 14:56
Postitas marcu
nival on ju põhja alla kohe selline kanal sees kus sumpa istub. Kui korrralikult alla panna ei tohiks sumpa küll nadalal olla. Nii ligidale võid tõmmata et vastu ei käi (muidu hakkab plärisema. Tagumise pütil peaks natsa rohkem ruumi jätma kuna see liigub ka rohkem.

Postitatud: 02 Sept 2004 16:08
Postitas Landy
Algselt postitas: JAN007
Ootan soovitusi, mida ette võtta summutiga, mis Nival nii madalalt jookseb ja igale poole taha jääb ?
Summutiga pole küll seni tõsiseid probleeme olnud, minu meelest istub üsna ilusasti põhja all. Ainukesena on mulle probleeme valmistanud tagumise püti kinnitused.
Äkki oli viga kehvades või läbi roostetanud kinnitustes või üldse väga kulunud summutis?

Postitatud: 02 Sept 2004 17:58
Postitas jan007
Äkki oli viga kehvades või läbi roostetanud kinnitustes või üldse väga kulunud summutis?
Ei, roostega pole küll tegu, keskmine pütt jäi kuhugi taha kinni ja üks toru tuli teise seest välja ühenduskohas, siis jäi juba toru ots kinni ja tiris kõik kummist kinnitused katki ja käiski ratta alt läbi. Summuti ise originaal ja kinnitused kah ikka originaalid tundusid, kuid sellegipoolest istus summuti väga madalal.
Ilmselt tuleb leida võimalus torusid nii väänata, et summuti ikka põhja lähedale jääks ning uued kinnituskohad leida/teha.

Moraal sellest loost on aga selline, et ükski heategu ei jää karistuseta :-) Läksime metsa pimedapeale jäänud orienteerujaid/sõpru otsima ja selline oli tagajärg...

Postitatud: 02 Sept 2004 22:52
Postitas marcu
Algselt postitas: oxecot
Siit leiad mõned ideed: http://www.turboniva.ca/tech/exhaust/exhaustspage.html
Mina näen et seal ripib see sumpa veel eriti hullusti peaaegu tagasilla all :) See viimane hästi roostes niva alla pandud vaariant paisatb enamvähem üleval olevat.

Postitatud: 13 Sept 2004 13:07
Postitas robin
Ilma püttideta ehk siis peeglitega sumpsiga on palju lihtsam ja parem on ka ( ning tuleb odavam ja tugevam sumps mis laseb ka tuulel läbi käi ise seal juures mitte eriti lärmates )

Postitatud: 18 Sept 2004 23:19
Postitas marcu
Algselt postitas: Robin
Ilma püttideta ehk siis peeglitega sumpsiga on palju lihtsam ja parem on ka ( ning tuleb odavam ja tugevam sumps mis laseb ka tuulel läbi käi ise seal juures mitte eriti lärmates )
Mis asi see peeglitega sumps on kas tead kuidas seda tehakse ja kuidas see toimib. Peeglid nagu peaksid siis müra peegeldama või?

Postitatud: 19 Sept 2004 18:16
Postitas robin
Ja sul on õigus, peeglid ( ehk siis suvaliste kuid kindlate kaugustega seibid ajavad hääle rütmist välja ) ja hiljem tuleb lõppu muidugi paigaldad ka tusla aga see võttab ka vähe ruumi ! Tulemuseks saadki pea et sirge toru,eest taha mis ei jää nii kergesti kuskile taha kinni . kui huvi on siis helista ja saame kokku näitan kuidas asi välja näeb !!!;) Ja sellist sumpsi kasutatakse kiirendus autodel ,kuna kui õieti teha siis peaks tulema KW juurde, :cool: ja saad 4 silindrilise mootori pludisema nagu V8 .

Postitatud: 08 Okt 2004 12:13
Postitas mats
Pisut OT, kuid siiski. Eile nägin Nivat millel vaatas sumpsi ots küljepealt välja. Sellise paigalduse põhjuseks polnud küll mitte ilmselt maastikukindlus, vaid et paigaldatud oli gaasiseade. Ja gaasi mahuti asus tagasilla taga. Ei kujuta küll ette selle ettevõtmise mõistlikuse taset, sest turnima sellise aparaadiga ilmselt enam ei pääse.