Uurides nüüd autot veidi altpoolt tekkisid mõningad küsimused.
Vahekast liigub kinnituste või patajade (kuidas neid ka täpselt ei nimetata) peal. Liikumine seisneb kasti kerges "kiikumises" edasi ja tagasi. Kui jäigalt vahekast kinni peab olema?
Vahekasti flantsid, mille külge lähevad nii esimene kui ka tagumine kardaan loksuvad liigutades natukene. Samas piisavalt, et põhjustada käiguvahetusel ja gaasi järsul vajutamisel kolksatusi. Mis selliste kolksatuste kõrvaldamiseks teha üldse tuleb ja saab?
Muidu ristid on korras.
Vahekasti kinnitused ja muud loksud
Vahekasti kinnitused ja muud loksud
-
kkrunnn
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 05 Mär 2010 11:16
- Asukoht: Mahtra
- Autod: 2121,2106,Hilux,golf,2106
- Kontakt:
see lõtk võibolla ka sellest, et laagrid kulunud, kui ei siis proovi pingutada aga vvata et kinni ei poo kui lõtk ikka siis pingutatav puks juba nii koos et enam ei saa pingutada.
Vahetasime tänu neile lõtkudele 2 laagrit, 2 puksi , 3 simmekat vahekastis ära. Kasti alt ära ei võtnud vaid lasime kinnitustest lahti rippu ja sai ligi küll.
Kui küsimusi siis 5287703.
ise olin asja juures rohkem tavotinippel ja jälgija.
minu mäletamist mööda on samad koonuspuksid ka diffris, kus sees sai ka laagrid jms vahetatud.
Vahetasime tänu neile lõtkudele 2 laagrit, 2 puksi , 3 simmekat vahekastis ära. Kasti alt ära ei võtnud vaid lasime kinnitustest lahti rippu ja sai ligi küll.
Kui küsimusi siis 5287703.
ise olin asja juures rohkem tavotinippel ja jälgija.
minu mäletamist mööda on samad koonuspuksid ka diffris, kus sees sai ka laagrid jms vahetatud.
Miniseelik on nagu statistika - näitab palju, kuid varjab olulist.