küsimus seoses niva mootorivahetusega
küsimus seoses niva mootorivahetusega
küsimus seoses niva mootorivahetusega
kas keegi teis on vahetanud niva mootori mõne võimsama vastu? KUi on, siis kas oli vaja ka ümberehitusluba? NImelt arki kodukal oli infi et ümberehituseks loetakse järgmisi asju:
- gabariitmõõtmeid;
- raskuskeskme asendit;
- teljekoormusi;
- raami ja käiguosa ehitust;
- kere ehitust või selle väliskuju;
- istekohtade arvu ja asetust;
- mootori kütuse liiki, võimsust või töömahtu;
- paigaldatakse või eemaldatakse lisaseadmeid.
Seal oli ka räägitud asendusmootorist ja mina sain aru, et kui mootori - mootori võimsus > 30%, - mootori töömaht > 20%, - mootori mass > 10% jäävad nendesse piiridesse, siis ei lähe ta ümberehitusena kirja ja luba ei ole vaja.
KUi kellegi teist on sellega juba tegemist teinud, siis nõuanded ja abiks olevad viited on alati teretulnud
Ette tänades!!!!!!
- gabariitmõõtmeid;
- raskuskeskme asendit;
- teljekoormusi;
- raami ja käiguosa ehitust;
- kere ehitust või selle väliskuju;
- istekohtade arvu ja asetust;
- mootori kütuse liiki, võimsust või töömahtu;
- paigaldatakse või eemaldatakse lisaseadmeid.
Seal oli ka räägitud asendusmootorist ja mina sain aru, et kui mootori - mootori võimsus > 30%, - mootori töömaht > 20%, - mootori mass > 10% jäävad nendesse piiridesse, siis ei lähe ta ümberehitusena kirja ja luba ei ole vaja.
KUi kellegi teist on sellega juba tegemist teinud, siis nõuanded ja abiks olevad viited on alati teretulnud
Ette tänades!!!!!!
-
cchp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 211
- Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
- Asukoht: Tallinn
- Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük
Pole nüüd üks ühele teemasse, aga....mina ei soovitaks Nivale võimsamat mootorit. Kogu ülejäänud tehnika ei ela seda üle lihtsalt. Endal on Niva 1.7 mootoriga robustselt murdunud juba : ees pooltelje välimine ots, käigukasti ja vahekasti vahel asuvasse püsikiirusliigendisse murdusid lihtsalt poldid ära, tagumine differ juppideks. Seda kõike ilma igasuguse tõste ja muude nõrgendavate asjaoludeta...ainukene muudatus on suuremad, parema haarduvusega rehvid...ja sellest piisab et metalli purustada. Ei taha mõelda, kui mingi 2.5 või 3.0 mootor oleks vahel...siis vast muud pole kui rauapuru järgi kogu aeg.