
Kas on mingeid põhjusi miks näiteks ei võiks sumbuti päris põhja vastu tuua? või kui lihtne üldse on keerdus torusid sirgeks väänata?
Summutiga pole küll seni tõsiseid probleeme olnud, minu meelest istub üsna ilusasti põhja all. Ainukesena on mulle probleeme valmistanud tagumise püti kinnitused.Algselt postitas: JAN007
Ootan soovitusi, mida ette võtta summutiga, mis Nival nii madalalt jookseb ja igale poole taha jääb ?
Ei, roostega pole küll tegu, keskmine pütt jäi kuhugi taha kinni ja üks toru tuli teise seest välja ühenduskohas, siis jäi juba toru ots kinni ja tiris kõik kummist kinnitused katki ja käiski ratta alt läbi. Summuti ise originaal ja kinnitused kah ikka originaalid tundusid, kuid sellegipoolest istus summuti väga madalal.Äkki oli viga kehvades või läbi roostetanud kinnitustes või üldse väga kulunud summutis?
Mina näen et seal ripib see sumpa veel eriti hullusti peaaegu tagasilla allAlgselt postitas: oxecot
Siit leiad mõned ideed: http://www.turboniva.ca/tech/exhaust/exhaustspage.html
Mis asi see peeglitega sumps on kas tead kuidas seda tehakse ja kuidas see toimib. Peeglid nagu peaksid siis müra peegeldama või?Algselt postitas: Robin
Ilma püttideta ehk siis peeglitega sumpsiga on palju lihtsam ja parem on ka ( ning tuleb odavam ja tugevam sumps mis laseb ka tuulel läbi käi ise seal juures mitte eriti lärmates )