aegunud puur
aegunud puur
aegunud puur
Kus võib sõita nõuetele mittevastava turvapuuriga? Rallit ilmselt ei või, rahvarallis
on asi natuke segane , jäärada saab ? On mul siiamaani õigus?
on asi natuke segane , jäärada saab ? On mul siiamaani õigus?
-
vVFTS3
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 04 Mär 2004 18:48
- Asukoht: harjumaa
- Autod: vw golf + samara
I OHUTUS.Algselt postitas: ivark
Puuriga on siis selge. Kuidas on superkrossis lood muude asjade
homologisatsiooniga - istmed, kiirver, traksid ja sõitja riietus?
1. Ohutuspuuri miinimum struktuur vastavalt FIA Lisa J, Art. 253 p.8, ohutuspuuri peakaare ja külgkaare materjali minimaalsed mõõdud 45x 2,5 mm. Lubatud on ka polditavad ohutusstruktuuri osad, välja arvatud peakaar ja külgkaared.
1.1. Omavalmistatud puuridel peab olema 4 mm kontrollava põhikaare vertikaalosas. Puuri toetuspunktide otstes olevate toetusplaatide min. pindala 120cm2.
1.2. Enne 01.01.2004.a. tehnilist kaarti omavatel autodel on lubatud 38-mm toruga ohutuspuur lisatugevdustega järgneva joonise järgi.
1.3. Soovituslik on ohutuspuuri polsterdamine osades mis, paiknevad juhi vahetus läheduses.
1.4. Ohutuspuur peab olema paigaldatud nii, et see ei takistaks juhi sisenemist / väljumist
2. Nõutud turvavöö, mis FIA poolt homologeeritud, homologeering võib olla aegunud.
2.1. Vähemalt 4 (nelja) kinnituskohaga auto kerele. Õlavöödel eraldi kinnitused auto kerele või ohutuspuurile kohustuslikud.
2.2 Lubatud on ka ohutusrihmad mis omavad ECE homologeeringuga lukustit.
3. Juhiiste peab olema spetsiaalne võidusõiduiste. FIA poolt homologeeritud, homologeering võib olla aegunud.
3.1. Iste peab olema kronsteinide külge kinnitatud vähemalt neljast (4) punktist (2 ees ja 2 taga).
4. Sõiduriietus peab olema pikkade käistega tervikkombinesoon (mitte kahes osas eraldi). Võistluskombinesoon peab olema valmistatud mitte kergesti süttivast ja mittesulavast materjalist (näit. puuvillasest materjalist). Soovitav on spetsiaalne tulekindel (ühe või mitmekihiline) võidusõidukombinesoon. Homologeering pole nõutav. Võistlusriietuses ei või mingil juhul kasutada nailonit, kapronit ja muid sulavaid sünteetilisi materjale.
4.1. Sõidukindad kohustuslikud, peavad olema nahast või tulekindlast materjalist. Kaitsekiiver peab olema E- turvanõuetele vastav auto- või motokiiver. Soovitav on FIA (Rahvusvahelise Autoliidu) või FIM (Rahvusvahelise Motoliidu) poolt homologeeritud kiiver. Homologeering võib olla aegunud.