WTCC ja Lada
WTCC ja Lada
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
WTCC ja Lada
Festina lente!
Lada Sport Lukoil tiimi tegemised 2013 aastal WTCC sarjas.
https://www.youtube.com/watch?v=cISGW8RbqnE
https://www.youtube.com/watch?v=cISGW8RbqnE
Esimene etapp WTCC sarjas peetud. Lada jääb kiiruse poolest poodiumil seisvatele meestele siiski veel alla. Parimaks tulemuseks jäi 2.vooru 5.koht. Konstruktorite arvetstuses hoiab Lada hetkel 3.kohta kaotades Citroën-ile 61 punktiga.
Race 1 Tulemused
http://d1oo2un3qpiryo.cloudfront.net/uploads/files/eventdetail/160/wtcc-r2-classificationfinal.pdf
Race 2 Tulemused
http://d1oo2un3qpiryo.cloudfront.net/uploads/files/eventdetail/160/wtcc-r2-classificationfinal.pdf
Race 1 Tulemused
http://d1oo2un3qpiryo.cloudfront.net/uploads/files/eventdetail/160/wtcc-r2-classificationfinal.pdf
Race 2 Tulemused
http://d1oo2un3qpiryo.cloudfront.net/uploads/files/eventdetail/160/wtcc-r2-classificationfinal.pdf
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Varem olid ka WTCC ja eriti ETCC ajal võistlusautod väga sarnased vähemalt välimuselt tänavaautodega. Nüüd on nagu kerega vormelid. Automaailma legendid ongi tihti tekkinud sellest, et inimene sai osta näiteks Alfa 75 Turbo ja öelda, et sama auto sõidab rajal. Tänapäeval on sisult kõik võistlusklassid tänavaautost sama kaugel kui Kuu Maast. Lahe on vaadata, kuid mingit seost tavaautoga ei teki.
Ühe etapi tulemused jäid vahepeal jälgimata ja nüüdseks juba ka kolmas etapp sõidetud. Lada tiimilt jällegi väga kesine esitus. Rajal olid nad kolme masinaga, kuid mitte kummaski võistlussõidus ei suudetud esikümne sisse tulla. RACE 2- s olevat ka üks Ladadest katkestanud.
Race 1 - Tulemused
http://d1oo2un3qpiryo.cloudfront.net/up ... _final.pdf
Race 2 - Tulemused
http://d1oo2un3qpiryo.cloudfront.net/up ... _final.pdf
Race 1 - Tulemused
http://d1oo2un3qpiryo.cloudfront.net/up ... _final.pdf
Race 2 - Tulemused
http://d1oo2un3qpiryo.cloudfront.net/up ... _final.pdf
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
no pole hullu, peaasi on see et nö. sponsorid-otsustajad oma meelt muutma ei hakkaks ja tiimi arendustööd ikka jätkuksid.
Ennegi suure hurraaga mintud kuid suht kiirelt pillid kokku pakitud, ehk seekord tekib stabiilsus - lootust on.
Aga kas jäi kahesilmavahele või ei olegi enam seda venelasest sõitjat tiimis?
Ennegi suure hurraaga mintud kuid suht kiirelt pillid kokku pakitud, ehk seekord tekib stabiilsus - lootust on.
Aga kas jäi kahesilmavahele või ei olegi enam seda venelasest sõitjat tiimis?
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
http://wtcc.lada.ru/cars.xmlVäikeMägilane kirjutas:. No jutud on et Lada ikka lahjem kui teised pillid...
*Global Engine, LADA
-рабочий объём 1, 6
-макс. мощность, л.с. при об/мин 380 л.с
-макс. крутящий момент, Нм при об/мин 440 Нм при 3500-4000 об/мин.
-Диаметр цилиндра, мм 83,05
-Ход поршня, мм 73,7
-Степень сжатия 12,5:1
-Система управления Magneti Marelli
http://www.carmagazine.co.uk/News/Searc ... -revealed/
*The WTCC version has the same 1.6-litre turbocharged four-pot that’s found in Loeb’s WRC DS3. It has 80bhp more than the WRC car, with 380bhp and 295lb ft of torque, and is cloaked in a body that uses both steel and carbonfibre panels to keep weight down to 1100kg with the Frenchman on board. This gives it a power-to-weight ratio of 345bhp/tonne.
http://www.lepoint.fr/auto-addict/sport ... 87_658.php
*La Citroën C-Élysée WTCC est motorisée par le même bloc 1.6 turbo à injection directe que la DS3 WRC. Avec une bride de suralimentation plus généreuse, la puissance avoisine désormais les 380 ch à 6 000 tr/min et le couple maxi de 400 Nm est disponible à 4 500 tr/min.
Keda-mida nüüd uskuda, ei tea...
Ševi ja honda kohta ei viitsi rohkem hetkel välja otsida.
Ma kaldun ikkagi oma arvamusega sinnapoole, et mida vägevat siit kohe ikka loota on. Kui Lada sisenes WTCC sarja alles 2009. aastal, misjärel juba järgmisel aastal sealt "saja-kümnete" ja Prioraga välja pudenes.
Taasleidmine toimus nüüd kahe aasta eest Grantaga.
Liiga värske on see kõik, et vanadele kaladele vastu hakata. Näis, kauaks võhma jätkub.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kübeke raja-Granta sünnist:
http://youtu.be/KCySamMrHKg
http://youtu.be/KCySamMrHKg
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Kuuldavasti siis peasponsor LukOil vahetub RosNefti kompanii vastu...
Aga vastupidavust on Lada näidanud ning käib tõsine arendustöö 2015a. mudeli osas. Kuidas see vene-ua vaheline jama seda mõjutab saame veel näha, aga ehk võidab terve ja kaine mõistus
Uudist kah, Hiina etapi võidu kohta:
LADA’s long way to victory in WTCC
The victory of Rob Huff’s LADA Granta at Beijing Goldenport was the realization of a dream that began seven years ago.
A few people remember that Victor Shapovalov – today Team Principal at LADA Sport – made his first appearance in the World Championship as a driver in 2007. Together with his fellow countrymen Evgeny Zelenov and Lev Fridman, Shapovalov raced for the Russian Bears Motorsport at Zandvoort and Valencia in BMW 320i cars. They were the first Russians to join WTCC.
But Victor had a dream: involving a Russian car manufacturer with a factory programme.
This ambitious programme had a shy start in 2008, when the Russian Bears ran a couple of LADA 110 in selected events. The cars had Russian homologation papers and therefore were not eligible to score points.
In the following season the team was renamed LADA Sport and added a third car. At Porto they launched the new Priora WTCC and signed James Thompson as leading driver and tester. The Briton scored the first WTCC points for LADA claiming two sixth places at Imola. Unfortunately, the programme was stopped at the end of the year due to the financial crisis.
But Shapovalov did not give up and the LADA Sport team came back in 2012 with a single Granta for Thompson at Budapest and Algarve.
The rest is recent history, with the arrival of 2012 WTCC champion Huff and the launch of the Vesta that will be racing from next year.
After yesterday’s triumph Shapovalov was moved to tears: “We have come a long way to achieve this victory and we always believed that LADA would be on the top of the podium! We are extremely happy, and this victory gives us even more drive and motivation for further success!”
nagu näha, siis uus masin ja uus nimi ka Lada Vesta siis tulemas 2015
saab põnev olema.
Aga vastupidavust on Lada näidanud ning käib tõsine arendustöö 2015a. mudeli osas. Kuidas see vene-ua vaheline jama seda mõjutab saame veel näha, aga ehk võidab terve ja kaine mõistus
Uudist kah, Hiina etapi võidu kohta:
LADA’s long way to victory in WTCC
The victory of Rob Huff’s LADA Granta at Beijing Goldenport was the realization of a dream that began seven years ago.
A few people remember that Victor Shapovalov – today Team Principal at LADA Sport – made his first appearance in the World Championship as a driver in 2007. Together with his fellow countrymen Evgeny Zelenov and Lev Fridman, Shapovalov raced for the Russian Bears Motorsport at Zandvoort and Valencia in BMW 320i cars. They were the first Russians to join WTCC.
But Victor had a dream: involving a Russian car manufacturer with a factory programme.
This ambitious programme had a shy start in 2008, when the Russian Bears ran a couple of LADA 110 in selected events. The cars had Russian homologation papers and therefore were not eligible to score points.
In the following season the team was renamed LADA Sport and added a third car. At Porto they launched the new Priora WTCC and signed James Thompson as leading driver and tester. The Briton scored the first WTCC points for LADA claiming two sixth places at Imola. Unfortunately, the programme was stopped at the end of the year due to the financial crisis.
But Shapovalov did not give up and the LADA Sport team came back in 2012 with a single Granta for Thompson at Budapest and Algarve.
The rest is recent history, with the arrival of 2012 WTCC champion Huff and the launch of the Vesta that will be racing from next year.
After yesterday’s triumph Shapovalov was moved to tears: “We have come a long way to achieve this victory and we always believed that LADA would be on the top of the podium! We are extremely happy, and this victory gives us even more drive and motivation for further success!”
nagu näha, siis uus masin ja uus nimi ka Lada Vesta siis tulemas 2015
saab põnev olema.
Festina lente!