Lasin lätikeelsed Standard klassi tehnilised tingimused Google translatorist läbi. Seega kõik allolev ei pruugi olla 100% õige ning kindlasti ei ole kirjas 100% kõik tingimused!
Turvapuur - poltpuur lubatud,
Istmed peavad olema kinnitatud nagu e-rühmas (2 toru käigukastitunneli ja karbi vahel). Istmed ise vist isegi ei pea olema korvid, aga soovituslik on. Rihmad peavad olema vähemalt 4p.
Kiiver kohustuslik, õiged kindad ja riietus soovituslik. Salongis 2kg kustuti, mis on kinnituatud metallvitsatega ja kiirkinnitidega.
"kaardilugeja" võib autos olla. Kehtivad kõik samad seadused tallegi.
Kui õigesti välja loen, siis sildade kaugust ei tohi muuta. Plastik laiendid lubatud. Kapott peab olema originaal, aga originaal lukustussüsteem eemaldatud ja asendada kahe kiirkinnitiga.
Salongi ja pagassi vahel 1,5mm metallist vahesein. Vaibad, polstrid, pigimatid jne võib välja visata. Juhi uksel min 1mm metallist "polster" kui kaardilugeja autos, siis ka tema uksel sama lugu. Armatuur peab jääma sisse.
Kui ma nüüd õigesti aru sain, siis võib karpidele lisada torud kaitseks. Aga pealtvaates ei tohi need välja paista.
Enne starti peab auto kaaluma 985kg - seda ilma juhita.
Esiklaas peab olema triplex. Kojamehed peavad pühkima ja klaasipesu peab toimima. Küljeklaasid ja tagaklaas originaalid või 4mm polükarbonaat (pleks keelatud).
Esistange peab eemaldama. Tagastange võib paigaldada 05 oma.
Rool vaba. Süütelukk soovitatavalt eemaldada.
Pidurid - originaal. Kui õigesti aru saan, siis tagumise rõhuregulaatori võib eemaldada.
Originaal kütusepaak tuleb eemaldada. Kasutada võib kuni 20L paaki, mis peab asestema pagassis nii, et paak oleks välisseintest vähemalt 30cm kaugusel. Kui on tegu racing paagiga millel homologeering aegunud, siis võib olla suurem kui 20L. Paagi tuulutus tuleb kerest välja viia. Kütusetoru võib olla salongis, kuid salongis ei tohi olla ühendusi.
Aku (max 60Ah) peab olema originaal kohal või pagassis. Pagassis kehtib akule sama 30cm seadus nagu kütusepaagile. Peab olema akukastis ning tuulutus kerest välja viidud.
Peavoolulüliti juhi käeulatuses ja õues märgistatud kohas.
Esituled peavad olema. Tagumised piduri tuled ja (vist) ka udutuled. Udutuledes 40-55W pirnid. Tule pindala 30cm2. Kui jätta originaal tuled, siis tuleb läbipaistva kilega üle teha, et killud rajale ei pudeneks. Pidurituled salongis tagumise klaasi ülemises servas (21W pirnid) pindala üks tuli vähemalt 40cm2. Kõik tagumised tuled peavad olema maast 80cm -150cm kõrgusel. Võib kasutada LED tulesid.
Silladetailide kinnitusi võib tugevdada. Amorte juurde lisada ei tohi. Vedrusid lõigata ei tohi.
Lubatud käigukastid ja ülekanded:
2101-I 3.74 2.29 II-III-IV-1 1:49
2105 3.67 I-II, III-2.1 to 1.36 IV-1 V-0.8
2106-I 3.24 1.99 II-III-IV-1: 29.01
(copy paste)
Hooratas koodiga 2101-1005115
Sidur - originaal, kardaan - originaal.
Diferentsiaal - originaal (3.9, 4.1, 4.3 ja 4.44)
Blokeering lubatud (ka keevitatud)
Rehvid:
Dunlop Graspic DS-2 175/70 R13,
Dunlop Graspic DS-3 175/70 R13
Veljed vabad. Ilukilbid keelatud. Tikkpolte rataste kinnitamiseks võib kasutada, aga need ei tohi velje välimisest servast kaugemale ulatuda.
Logarid keelatud. Tagumistel ratastel porilapid, mis varjavad tagumised rattad tagant vaadates ning alumine serv ei ole 12cm kõrgemal maapinnast.
Salongis tahavaatepeegel nõutud, välimised soovituslikud.
Lubatud mootorid 2101-2106.
Lubatud ainult VAZ karburaator, düüsid vabad.
Originaal karterituulutuse võib eemaldada, aga tuleb suunata vähemalt 2L suurusesse anumasse.
Õhufilter ja õhuvõtt - originaal.
Sisselaske kollektor - originaal.
Väljalase - peale pükse vist on vaba. 4500rpm juures ei tohi olla müra üle 100dB. Summuti ots ei tohi pealt vaates kere gabariitidest välja ulatuda.
Lubatud mootorid: 2101, 21011, 2103, 2105, 2106. Max kolvi suurus 80mm. Plokist võib maha lihvida 1mm.
Nukkvõll, nookurid, klapid, klapivedrud, nukaratas - originaal.
Kaanetihend - originaal.
Väntvõll - 2101 või 2103 - ehk max vändakäik 80mm.
Kepse võib töödelda ainult tasakaalustamise eesmärgil - vist

Kolvid, rõngad, kepsusõrmed - originaal.
Õlitus - originaal. Pumba tootlikust vist võib suurendada.
Süüde - originaal. Kontaktivaba lubatud.
Jahutus - originaal.
Geneka võib eemaldada. Juhtmestik peab olema korrektne jne.
+ veel natuke tehnilse komitee juttu ja vist protestid ja peale sõitu kinnini park jne.
Oeh

Sai pikk post.
Tuleb vist hakata autot ehitama
