rahvakross - superkross/ classic rwd
rahvakross - superkross/ classic rwd
-
llada772
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 31 Jaan 2008 19:36
- Asukoht: Valga MK Sangaste
- Autod: lada 2101
rahvakross - superkross/ classic rwd
tekkis selline küsimus et mis vahe on rahvakrossi autol ja superkrossi autol ?
-
vvaz05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 157
- Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
- Asukoht: tartu
- Autod: mitu bmw-d
- Kontakt:
Rahvaspordiautod on tavaliikluses kasutatavad kehtiva üv. ga tehn. dokumentatsiooniga ja LE vastavad pillid. Täpne info Autospordiliidu kodukal. http://autosport.ee/rallyreg/public/ser ... T_2011.pdf
Kõik müravaibad, polstrid, tihendid peavad olema kohal ja selle masinatüübi/mudeli omad!
Aku peab olema omal kohal korralikult kinnitatud ja klemmid isoleeritult kaetud.
Superkrossisarjal/masinatel üldiselt leebemad reeglid ja saab kasutada EAL ajapiirinõuetele = aegunud varustust. Täna Eristega sellel teemal vesteldes tahab ta rohkem just noori ja autospordis alles esimesi samme tegevaid autospordihuvilisi näha, et siis suhteliselt väheste kuludega õppida võidusõitmise saladusi. Järgmisel aastal on üks ja sama rehvitüüp KUMHO 195/50x 15, nagu ka ringraja BMW Cup (ja ka teistel klassidel?) .
Külmade saabudes kolm jää/lumeraja etappi, suvel kolm ringraja ja rallikrossietappi, igas kaks punktiarvestusse minevat võistlusstarti.
On veel mõtteid, kuidas sarjade (noorte)klassid odavamaks-kestvamaks teha aga nendest hiljem.
Kõik asjalikud ettepanekud teretulnud! Kui suudame vähemalt viis võistlejat ühes sarnases- masinaklassis hooajakestel välja panna ja nad osalevad kõikidel võistlustel siis tehakse eraldi klass ja korraldatakse karikasari.
Selle hooaja Superkrossi tehnilised:
http://www.superkross.ee/?a=dok
Kõik müravaibad, polstrid, tihendid peavad olema kohal ja selle masinatüübi/mudeli omad!
Aku peab olema omal kohal korralikult kinnitatud ja klemmid isoleeritult kaetud.
Superkrossisarjal/masinatel üldiselt leebemad reeglid ja saab kasutada EAL ajapiirinõuetele = aegunud varustust. Täna Eristega sellel teemal vesteldes tahab ta rohkem just noori ja autospordis alles esimesi samme tegevaid autospordihuvilisi näha, et siis suhteliselt väheste kuludega õppida võidusõitmise saladusi. Järgmisel aastal on üks ja sama rehvitüüp KUMHO 195/50x 15, nagu ka ringraja BMW Cup (ja ka teistel klassidel?) .
Külmade saabudes kolm jää/lumeraja etappi, suvel kolm ringraja ja rallikrossietappi, igas kaks punktiarvestusse minevat võistlusstarti.
On veel mõtteid, kuidas sarjade (noorte)klassid odavamaks-kestvamaks teha aga nendest hiljem.
Kõik asjalikud ettepanekud teretulnud! Kui suudame vähemalt viis võistlejat ühes sarnases- masinaklassis hooajakestel välja panna ja nad osalevad kõikidel võistlustel siis tehakse eraldi klass ja korraldatakse karikasari.
Selle hooaja Superkrossi tehnilised:
http://www.superkross.ee/?a=dok