1. leht 1-st
E-rühma ja II-liiga Teh-tingimused?
Postitatud: 09 Sept 2010 15:02
Postitas france2
Küsimus siis selles kas võrreldes 2007a tehnilistega tingimustega on ka midagi muutund seoses puuri ja muude asjadega.
Postitatud: 09 Sept 2010 15:09
Postitas ccve
Kindlasti on. Võta selle aasta tingimused lahti ning tutvu nendega!
Postitatud: 09 Sept 2010 16:29
Postitas france2
No ma olen vist ise juhm ei suuda leida teh.tingimusi äkki keegi paneb lingi siia. Huvitab just selle kohapealt kas puuri nõudmised on muutunud!
Postitatud: 09 Sept 2010 17:16
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: france2
No ma olen vist ise juhm ei suuda leida teh.tingimusi äkki keegi paneb lingi siia. Huvitab just selle kohapealt kas puuri nõudmised on muutunud!
2009...edasi uutele masinatele nõutav vähem. 1 diagonaal peakaare all, ristidele lapid peale, kui kaardilugeja iste kõrval, siis lae all peab rist olema ning a-piilaril lisa tugevdus (kolmnurk)
Uue auto ehitamisel peab ka enne kaardi väljastamist keegi EALi poolt volitatud isik sellele heaks-kiidu andma
+ igasugu selliseid väikseid asju, mida ma peast hetkel ei mäleta
Odavam-lihtsam on osta EAL kaardig aauto - usu mind
Vaata siit, 2010 aasta raamat:
http://eal.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=404
Postitatud: 09 Sept 2010 22:38
Postitas france2
Küsimus nimelt selles, et pakutakse EAL-i kaardiga keret kuid auto sõitis viimati 2007-08 kas võib olla takistusi kui ostan ja tahan sõitma hakata?
Postitatud: 10 Sept 2010 13:49
Postitas ccve
Kindlasti võib. Osta omale see raamat ning mine kasvõi auto kõrvale ja hakka näpuga järge ajama. Kõige tähtsam on siiski ohutuspuuri vastavus, ülejäänud natuke lihtsam hiljem muuta kui hakata torusi välja vahetama!
Mis-kelle auto see on mida pakutakse? Eestimaa meil ju nii väike, et pmst kõik teavad kõigi autosi ning seda mis tilulilu seal küljes.
Samas kaalu ka seda, et äkki hoopis mõni muu auto peale Lada (mitte, et mul nende vastu midagi oleks). Ladaga see mure, et vahest tekib täiesti lootusetu tunne see auto püsima ning kestma saada

Kuid kindlasti kui ostad, vaata, et oleks olemas EAL kaart ning dokumendid korras, omal sada jama vähem!
Postitatud: 11 Sept 2010 15:32
Postitas VäikeMägilane
noh ei pruugi olla, kui sõitnud ka on (autorallit ikka, krossis ja mujal teised nõuded)
Vaata, et puuril igal pool ikka ümberringi keevisõmblus on (katuse all, peakaar jne. Mida kerele lähemale on torud viidud ja mida ühtlasem keevisõmblus, seda kavaliteetsem on puur (on vaeva nähtud, neid kärakaid ennegi nähtud, mis keset salongi jooksevad)
Kui samara, siis peab esiots ka korralikult tehtud olema torude peale.
Pu?kal oleks hea, kui torud läheksid eest ka lansekateni
ning, et peakaar asuks suhtkoht taga, et saad ka istet tahapoole viia, muidu istud nagu kitse otsas kuna rooli alla tuues liigub see tahapoole.
Hea oleks ka teada, kes puuri tegi, hiljem endal lihtsam.
[Muudetud: 13.9.2010 VäikeMägilane]
Postitatud: 11 Sept 2010 19:52
Postitas france2
Väidetavalt H.Metsa karksi auto! Homme lähen ja vaatan mis sugune asi välja näeb!
Postitatud: 12 Sept 2010 22:23
Postitas france2
Algselt postitas: france2
Väidetavalt H.Metsa karksi auto! Homme lähen ja vaatan mis sugune asi välja näeb!
Auto ülevaadatud ja sobib kaup koos! Järgmine kuu toon auto koju!
Postitatud: 13 Sept 2010 10:57
Postitas VäikeMägilane
Ootan huviga rohkem infot siis uues teemas