1. leht 1-st

Haapsalu rahvaralli 19.06.2010

Postitatud: 08 Juun 2010 23:32
Postitas m6mm
http://www.rally.ee/?a=a018&b=4180
Kas sinna plaanib keegi minna?

Postitatud: 09 Juun 2010 10:49
Postitas atzkarik
suurem osa katsetest toimub kunagisel valge-daami ralli radadel!

Postitatud: 09 Juun 2010 13:12
Postitas france2
Kaardilugeja puudumise tõttu ei saa minna :(

Postitatud: 09 Juun 2010 17:02
Postitas Mikk
Oli mullgi kerge plaan minna, aga plaan kahtlane kuna hetkel lahtine kaardilugeja koht ja ka rahaline seis. Pluss siis veel mõningad takistused.

Postitatud: 09 Juun 2010 18:57
Postitas onual
Plaan minna!

Postitatud: 11 Juun 2010 12:33
Postitas Mikk
Nii takistused on selleks et neid kõrvaldada ehk siis praeguse seisuga plaan peale minna. Hendu loeb siis kaarti. Järgmine nädal saab siis autot ettevalmistada.

Postitatud: 11 Juun 2010 13:49
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: Mikk
Nii takistused on selleks et neid kõrvaldada ehk siis praeguse seisuga plaan peale minna. Hendu loeb siis kaarti. Järgmine nädal saab siis autot ettevalmistada.
said sa tolle vähe kehvema velje korda? ja kas 4.44 läheb alla?

Postitatud: 11 Juun 2010 15:20
Postitas Mikk
Ei kahjuks 4.44 selles korraks ei jõua alla panna... rändab hetkel beezi 4.3 alla. See kehvem velg ei olnud üldsegi nii kehv hoopis ühe teise veljega tekkis probleem. Serv ei tahtnud õhku pidada... aga läks liimikiht vahele ja jäi pidama. Selle kehvema velje kohta nii palju, et enamus lada plekkvelgi viskab hoopis rohkem igal juhul enne oli vibra tagasillas... nende velgedega aga ei ole. Tänud igal juhul velgede eest ja selle 4.44 kohta üritan ka kohe varsti info anda, kui Tuhajuhe garaazi peaksin külastama.

Postitatud: 12 Juun 2010 19:50
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: Mikk
Ei kahjuks 4.44 selles korraks ei jõua alla panna... rändab hetkel beezi 4.3 alla. See kehvem velg ei olnud üldsegi nii kehv hoopis ühe teise veljega tekkis probleem. Serv ei tahtnud õhku pidada... aga läks liimikiht vahele ja jäi pidama. Selle kehvema velje kohta nii palju, et enamus lada plekkvelgi viskab hoopis rohkem igal juhul enne oli vibra tagasillas... nende velgedega aga ei ole. Tänud igal juhul velgede eest ja selle 4.44 kohta üritan ka kohe varsti info anda, kui Tuhajuhe garaazi peaksin külastama.
mina kasutan reeglina õhulohvi, sest kui rehv paugu saab, saad vähemalt terve veljega lõpuni

Nüüd tuleb meelde, et üks läks ka mul tühjaks mingi aja sees...olid seisval masinal lihtsalt all, kuna 13" velg ei lähe alla enam.

aga 4.44 kui töötab, siis lukk ka sisse ikka! pärast hiljem vähem jamamist ja ajad ka paranevad.
ok, edu

Postitatud: 12 Juun 2010 22:42
Postitas Mikk
Ei nuh edu nagu juba on, oleks nüüd aega ka, et seda edu realiseerida, sest kui selle edu ära realiseerib siis oleks ka raha ja siis võiba ka igasuguste lukkude ja asjade peale mõelda. Aga jah seda kõverat velge muidugi päris nulli ei tasakaalustanud.
Aga teemasse ka. On keegi ka raja äärde tulemas? Ja kas keegi seal kandis öömaja ka pakub või kasutan oma vana tuntud lebomati ja telkmantli meetodit. Plaan nimelt reede õhtuks juba sinna minna Sallerit ja Rauda kuulama.

Postitatud: 19 Juun 2010 21:04
Postitas france2
Algselt postitas: Mikk
Ei nuh edu nagu juba on, oleks nüüd aega ka, et seda edu realiseerida, sest kui selle edu ära realiseerib siis oleks ka raha ja siis võiba ka igasuguste lukkude ja asjade peale mõelda. Aga jah seda kõverat velge muidugi päris nulli ei tasakaalustanud.
Aga teemasse ka. On keegi ka raja äärde tulemas? Ja kas keegi seal kandis öömaja ka pakub või kasutan oma vana tuntud lebomati ja telkmantli meetodit. Plaan nimelt reede õhtuks juba sinna minna Sallerit ja Rauda kuulama.
Mis sai tehnilises komistuskiviks? :yllatunud

Postitatud: 19 Juun 2010 22:17
Postitas Mikk
Lekkiv bensiinipump. Ja ekstra täna ei olnud ei membraane ega teist pumpa kaasas ja teised ladamehed olid juba tehnopargist lahkunud, polnud kelleletki küsida. Terve see nädal on ebaõnn jälitanud ja kaikad kodaratesse loopinud nii tööl kui mujal. Eelmise nädala lõpus andis saba veepump, täna avastasime lekkiva bensiinipumba sai see korrastatud ja mõeldud, et sõidaks raja äärde, mille peale lõpetas töölepingu sidur. Arvatavasti kettal katted maas või südamik lahti, aga eks see selgub homme.... Aitäh kõigile abistajatele, kelle abiga nii kaugelegi jõudsime(Kytile amortide eest, Olavile rehvide ja muu abi eest ja Hendule et hoolimata kõigest positiivselt meelestatud jäi.) Võib-olla üritab vahepeal mõnda sprinti sõita, aga eks näis... praegu puudu ikkagi amordid ja sidur.