1. leht 1-st

Klassikule volga vedrud

Postitatud: 12 Mär 2009 21:34
Postitas Marxist
Olen siin otsinud kuid arvamusi on seinast seina...
Olemas siis kasutatud volga esimesed vedrud ja need oleks vaja alla saada klassikule, kuid ei tea nüüd kas ja kui palju on vaja vedru lühemaks võtta, et asi toimiks nagu peab?
Auto hakkab krossi sõitma...

Postitatud: 13 Mär 2009 01:14
Postitas Silks
ei soovita eriti volga vedru alla panna, lammutab kere korralikult ikka. pigem võiks panna uued originaal vedrud ja korralik gaasi amort ja tulemus väga hea :)

Postitatud: 13 Mär 2009 09:50
Postitas sveno
Krossiks on üldjuhul ikka kere korralikult tugevdatud ja kogu veermik samuti. Kui on võimas mootor, siis oleks ikka soovitav volga vedru, sest hea amort väsib muidu kiirelt ära ilma toetavata amordita. Mina kül soovitaksin volga amorte. Maha võtad enda järgi ja oleneb ka sellest mis amort sul all on vähehaaval kuni saavutad soovitud tulemuse!;)

Postitatud: 13 Mär 2009 10:14
Postitas Marxist
Loomulikult on kere extra tugevndatud...
Mõtlesin et esialgu üks keerd maha ülevalt poolt..., sest katsetatud sai juba terve vedruga ja siis tundus et asi jääb ikka liige kõrgeks ja hüppe ajal paneb ikka hea laksu amordile kui rattad maast lahti on, ning sama laksu saavad ka rooliotsad...

Postitatud: 13 Mär 2009 10:50
Postitas sveno
1 ring ongi tavaline osa mis maha võetakse!
Edu.

Postitatud: 13 Mär 2009 20:42
Postitas Silks
see asi jäi kahesilma vahele et auto hakkab krossi sõitma. siis tasub jah volga vedru alla kruvida :D

Postitatud: 14 Mär 2009 20:08
Postitas ccve
Volgadel on erineva jäikusega vedrud. ühe omad peaksid olema pehmemad kui nelja omad. Ise panen nüüd nelja omad alla kuna ühe omad on ikka liigagi pehmed.

Postitatud: 14 Mär 2009 20:57
Postitas Marxist
Ma olen just vastupidist kuulnud, et ühel on just jäigemad ja neljal pehmemad aga egas ma täpselt ka nüüd ei tea...