1. leht 1-st

K:Sportnuka paika seadmine?

Postitatud: 12 Jaan 2009 12:38
Postitas Gege
Selline küsimus,et mis moodi pannakse paika reguleeritava nukkaratta märgid... Kui mina paika panin kuidagi moodi siis nagu jõudu ikkagi ei ole..
Et mis moodi seda nukarattast timmima tuleb hakata vms?

Postitatud: 12 Jaan 2009 13:10
Postitas olaaf
mismoodi jõudu ei olnud?
mis nukkvõll ja kust pärit?

millisele mootorile sa seda paigaldasid?
milline karburaator on mootoril?

on täiesti võimalik, et sa ei saagi oma mootori mingit hirmsat rinka või vormeli võlli käima..

Postitatud: 12 Jaan 2009 15:29
Postitas PuZuP
No kurja...
Reguleeritakse nukka mitte ratast.
Nukka reguleeritakse vastavalt nukatootja parameetritele, aga tihtipeale ei tea keegi käest-kätte ostetud nukkvõlli päritolu ja parameetreid.
Seega alustuseks reguleeri klapid ära ja siis reguleerid nuka nö. nulli, ehk siis alumise surnud seisu suhtes mõlemad klapid võrdselt avanema...
Sealt edasi hakkab ülejäänud reguleerimine, mis tähendab nukkvõlli varasemaks, hilisemaks sättimist. Seda muidugi siis, kui asi ka nullasendis tööle hakkab
Loomulikult peab ka mootor olema ehitatud vastavalt, et kui tahad mingit "pöördevõlli" originaal surveastmega käima saada, siis on see tühi lootus.


Ja kõigele lisaks on informatsioon mootori kohta vägagi oluline, sest muidu ei oska keegi Sind aidata....

Postitatud: 12 Jaan 2009 17:52
Postitas tuhajuhe
See erinevus ka,et mis ülekanne all on ja mis pööretel sa seda võimsust lootsid saada?Kui on keskpärane nukkvõll,siis alla 2500-3000 pöörde ei ole mingit märgatavat jõudu,pigem tuimem kui tava nukiga.Kui on veel miski kiire peaülekanne ka all,siis üle teise käigu ei saagi seda masinat sõitma saada.