K:Sportnuka paika seadmine?

K:Sportnuka paika seadmine?

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Vasta
g
Gege
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Aug 2008 12:15
Asukoht: saaremaa
Autod: Lada 2106

K:Sportnuka paika seadmine?

Postitus Postitas Gege »

Selline küsimus,et mis moodi pannakse paika reguleeritava nukkaratta märgid... Kui mina paika panin kuidagi moodi siis nagu jõudu ikkagi ei ole..
Et mis moodi seda nukarattast timmima tuleb hakata vms?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mismoodi jõudu ei olnud?
mis nukkvõll ja kust pärit?

millisele mootorile sa seda paigaldasid?
milline karburaator on mootoril?

on täiesti võimalik, et sa ei saagi oma mootori mingit hirmsat rinka või vormeli võlli käima..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

No kurja...
Reguleeritakse nukka mitte ratast.
Nukka reguleeritakse vastavalt nukatootja parameetritele, aga tihtipeale ei tea keegi käest-kätte ostetud nukkvõlli päritolu ja parameetreid.
Seega alustuseks reguleeri klapid ära ja siis reguleerid nuka nö. nulli, ehk siis alumise surnud seisu suhtes mõlemad klapid võrdselt avanema...
Sealt edasi hakkab ülejäänud reguleerimine, mis tähendab nukkvõlli varasemaks, hilisemaks sättimist. Seda muidugi siis, kui asi ka nullasendis tööle hakkab
Loomulikult peab ka mootor olema ehitatud vastavalt, et kui tahad mingit "pöördevõlli" originaal surveastmega käima saada, siis on see tühi lootus.


Ja kõigele lisaks on informatsioon mootori kohta vägagi oluline, sest muidu ei oska keegi Sind aidata....
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

See erinevus ka,et mis ülekanne all on ja mis pööretel sa seda võimsust lootsid saada?Kui on keskpärane nukkvõll,siis alla 2500-3000 pöörde ei ole mingit märgatavat jõudu,pigem tuimem kui tava nukiga.Kui on veel miski kiire peaülekanne ka all,siis üle teise käigu ei saagi seda masinat sõitma saada.
56506878
Vasta