1. leht 2-st

Niva mootor ei lähe üle 6000rpm'i

Postitatud: 14 Nov 2008 10:37
Postitas airts
miks mul niva mootor ei lähe üle 6000 pöörde.ta on mul 2101 peal ja ta on mul rallikaks mõeldud

[Muudetud: 14-11-2008 airts]

[Muudetud: 14/11/2008 Valdz]

Postitatud: 14 Nov 2008 11:05
Postitas PuZuP
Tahad ma esitan Sulle analoogse küsimuse?

Tasmaanias on lehmad, kes söövad rohtu.
Mis värvi on Pekingi peatänava kõnniteekivid?

Ehk siis ära kirjuta, mis nukkvõlliga on tegemist!
Ära kirjuta, millega toidetakse mootori bensiininälga!
Ära kirjuta, mis kubatuuriga Niva mootor Sul on!
Ära kirjuta, mis on Sinu meelest ralli!
Ära kirjuta mootori kohta üldse mitte midagi!
Ära üleüldse kirjuta mitte midagi!


Ja siis me tuleme ja vastame kõigile Su küsimustele...

sorri ex.ma ei teadnud mis vaja teada on ju sellepärast ma siin olengi ju

Postitatud: 14 Nov 2008 11:30
Postitas airts
mootor an originaal niva 1,7 karpa.lihvitud ainult sisselase ja karpal on suuremad tüüsed sees.karpa on originaalis 1,2 mootori oma.auto on mõeldud külakrossiks.bensiin on 98 ja kolmepunkti küünlad on ka peal.kui midagi veel vaja teada on siis anna teada

Postitatud: 14 Nov 2008 12:16
Postitas Valdz
Parandasin ära su teema pealkirja. "Küsimus" ei ole mingi pealkiri! Aga kuna uus kasutaja foorumis, siis küll õpid.


Seleta mis ta teeb siis kui jõuab 6000 rpm'ini.

Mina praegu peale vaadates paneksin tavalised, ühe elektroodiga küünlad sisse N: NGK BP7ES

Postitatud: 14 Nov 2008 12:34
Postitas olaaf
niva 1,7 nukkvõll on veidi erinev tavalisest,
lisaks sellele on ka väntvõll suuremate vastukaaludega kui tavaline 80mm 03 vänt nendest omapäradest tulenevalt ei käi see mootor pöördes eriti - mõeldud madalalt vedama...

Selleks, et mootor paremini pöördesse käiks näen mina lahendusena: surveastme tõstmine, sportnukkvõlli paigaldamine, sisselaske portimine, kerged klapid, otseläbi väljalase, 2103 väntvõll, kerge hooratas

[Muudetud: 14-11-2008 olaaf]

Postitatud: 14 Nov 2008 12:51
Postitas airts
6000 ndeni judes tuleb nagu piiraja peale,lihtsalt hakkab lärtsuma.aga muidu alla selle töötab ilusti,äkiline ei mingit podisemist.aga jah see lõpp jääb puudu.ja raha ka nii palju pole et hakata neid uusi väntasid ja hoorattaid ostma.

Postitatud: 14 Nov 2008 12:53
Postitas airts
ja ühe elektroodiga on veel hullem

Postitatud: 14 Nov 2008 12:59
Postitas lada
Palju sa selle mootoriga sõitnud oled?Kui mootor on vana,ära hooratud ja kohvi siis ega ta enam sul väga suurte pööretega töötada enam tahagi.

Postitatud: 14 Nov 2008 13:09
Postitas airts
mootor enne oli palju sõitnud aga kui enda kätte sain siis vahetasin kõik saaled,rõngad, tihendid ja asjad ära.ja nüüd peale seda on sõitnud 4 etappi

Postitatud: 14 Nov 2008 18:19
Postitas logman
Rõngad vahetasid, aga mis näoga hülsid olid?
Mõõtsid kah kas ja kui palju kulunud või ellipsis?
Paljud teevad niimoodi remonti, et panevad uued kolvid ja rõngad, aga hülss on niipalju ellipsis, et taoline lihtlabane uue sisu paigaldamine kujuneb kokkuvõttes vaid raharaiskamiseks.
Ja pöördesse peab tegelikult käima ka stock klassiku jaotusvõlliga.
Mõned aastad tagasi sõitsid noored 1,4 klassi ja seal oli muudetud nukk keelatud. Vingusid hästi niisamagi.
Samuti olen kõik enda ladad pimedaks ajanud. Rohkem küll samaari kohta, aga selle 1,3 kohviköksist pole mingi mure teise käiguga 8000 kätte saada, lihtsalt endal tuleb ennem kurb tunne peale ja pole ka mõtet, aga kardiradadel sai seda tükki vahel tehtud küll. Mootor ja toide originaal nagu tehasest '87 välja lasti.

Postitatud: 14 Nov 2008 23:10
Postitas tuhajuhe
Minul tekkis küsimu vast nukkvõlli kohta,on see taastatud?

Postitatud: 15 Nov 2008 10:34
Postitas MuKi14
Mul on endal nii, et auto üle 5500rpm ei lähe, jagajaga on mingi teema. Kui mõnda muud proovin läheb üle 8000rpm. :rolleyes

Postitatud: 15 Nov 2008 16:45
Postitas carl93
Seleta veidi täpsemini.Kas nendel 4 etapil on ta läinud üle 6000 või kohe alguses ei läinud.Pärast remi. mõtlen

Postitatud: 15 Nov 2008 18:13
Postitas airts
natuke olid kulunud aga mitte midagi katastroofilist.nukkvõll on 1,2 mootori oma ja minu teada pole sellega midagi tehtud.ja mootor alguses läks läks küll üle 6000 pöörde aga mingilt maalt enam ei läinud

Postitatud: 15 Nov 2008 21:21
Postitas carl93
Kui ta jõuab 6000 kas siis ta töötab ühtlaselt?Või hakkab paukuma ja potsuma?

Postitatud: 15 Nov 2008 21:24
Postitas Valdz
Algselt postitas: MuKi14
Mul on endal nii, et auto üle 5500rpm ei lähe, jagajaga on mingi teema. Kui mõnda muud proovin läheb üle 8000rpm. :rolleyes
Ma olen ka suht kindel et jama on süütesüsteemis, tavaliselt paukumine seda tähendab. Kui lihtsalt jõud kaoks oleks teine teema.

Postitatud: 16 Nov 2008 00:09
Postitas tuhajuhe
Kirjutad,et mingilt maalt ei lähe enam üle 6000 pöörde.Tuleta meelde mida tegid siis,et enam ei lähe üle nende pöörete.

Postitatud: 16 Nov 2008 09:50
Postitas ToM
Üks variant võiks olla, et kett on vales hambas? Aga kui ta alguses töötas ja probleem täiesti selgest taevast algas, siis tundub natuke ebaloogiline.

[Muudetud: 16-11-2008 ToM]

Postitatud: 16 Nov 2008 18:51
Postitas fheisis
Kett võib vale olla küll, endal 06el oli mõni aasta tagasi nii et jõudu oli mis kole, kah koik sai vahetatud, aga kuskil 5-6 tuhande peal hakkas tagasi lööma ja lolli häält tegema! ... panin keti paika .. timmisin klapid ära ja käis;)mm ma tean muidugi et 1.2 kuni 1.6eni on mootoril märgid peal et saaks kolvid õigesse asendisse ja nukvõlli õigesse asendisse aga kas 1.7 ka on selllest mai tea midagi, aga kui samad märgid on nagu teistel mootoritel siis võta klapikambri kaan maha ja aja vändaga alumised märgid kohakutti ja vaata mida ülemised märgid siis näitavad, kui sa muidugi tead sellest midagi, kui ei siis küsi jälle, aga eelnevalt proovi süüte süsteemi siis nagu üleval pool sulle jutuks toodud oli! Ja se on kah meelest läind kuida seal all need märgid olema pidid :D ma tean et seal oli -1
(rihmaratas)- -2
-3

aga mai mäleta kus rihmaratta märk pidi olema.. kas ühe kahe vahel või kahe kolme vahel:D mm hetkel ette ei tule:D

Postitatud: 16 Nov 2008 18:53
Postitas fheisis
ToM .. muidu mõtlesin veel lisada ehk et .. kui iseenesest läks midagi nässu siis ehk kett läks lõdvaks ja ketitald on midagi mis tahaks vahetust ja ketipinguti.. kui need vidinad ikka väga ära väsivad siis kett läheb u 2 hammast ikka paigast ära, ja se mõjutab juba üsnagi süsteemi pöörete suhtes, vajadus korral jooksevad kah klapid kolvidele pähe.



ÕLI ON SEES?

[Muudetud: 16-11-2008 fheisis]