1. leht 1-st
Lada 110 poolteljed
Postitatud: 22 Veebr 2008 18:24
Postitas kalle
Kas 110 on ka jämedamaid pooltelgi,praegused tehase otsad pööretel kolksuvad tahaks panna vastupidavamaid ja kas sobivad omavahel kokku kui ostan ainult väimised otsad?
[Muudetud: 22-2-2008 reiner]
Postitatud: 22 Veebr 2008 20:15
Postitas logman
Heas varuosapoes on olemas kataloogid.
Millise tootja poolteljeotsad on parimad - ei oska öelda. Seda pead ise kuskilt teada saama ja siis vastava firma kataloogiga varustatud poe uksest sisse marssima.
Enne seda võtad täpsed mõõdud oma auto originaalotsalt. Kindlasti on tarvis teada nii võlli kui rummu nuutide arvu ja mõlemaid läbimõõte. Vaja võib minna veel teisigi mõõte, seepärast oleks kõige õigem krabada taskusse kogu komplektne zharniirliigend.
Tootjate kataloogides on mõõdud olemas ja nende järgi saadki leida 2110-le sobiva otsa.
Lihtne, aga nii piisavalt keeruline, et sama hästi võiks sebida ka originaali, kui mootor tehasekonditsioonis.
Sinu vanuse järgi otsustades peaks arutute kaapekate tegemise aeg ka möödas olemas - nii et originaal jääks kestma küll.
Muide, kui suur on läbisõit nende tehasest tulnud otstel ja kas kaitsekummid on hea tervise juures?
Võib-olla tõesti on kvaliteet nii mahakäinud, et tasub pilk heita lääne poole.
Postitatud: 22 Veebr 2008 22:09
Postitas olaaf
üldiselt poes uurides rallisõitjad prantsuse ja itaalia veovõlli otsasid ei osta, vene nn "originaalid" kestavad paremini samuti miski LIGA grupp poolt toodetud pole veel saba andnud mul.
mis mootor ja mis rehvid/veljed?
[Muudetud: 22-2-2008 olaaf]
Postitatud: 23 Veebr 2008 08:26
Postitas kalle
Sellepärast otsin jämedamaid et plaanis mõned rahvasprindid sõita ja vanade läbisõit on 108000,all on praegu valuvelg.Mootor on 1500.
[Muudetud: 23-2-2008 kalle]
Postitatud: 23 Veebr 2008 08:51
Postitas logman
No siis on ju läbisõitu maa ja ilm. Ma arvan küll, et uued originaalid kestavad taas kenasti ka rahvasprintidel.
Kui 60-70 000km vastu peavad, on minu arvates juba hästi.
http://www.autoosad.ee/ pakub GLO omi, mida küll eriti ei kiideta, kuid asjad on nemadki. Ducato alla küll kõlbasid.
Muidugi, alati võib ju ise midagi kangemat kokku keevitada, aga sellega on jupp tööd. Ma tean, et Tiit Rattasepa 150+hj samarale said lõpuks mingi kaubiku võllide ümbertöötluse tulemina päris asjalikud tööloomad alla kruvitud. Selle masina juures tavaliselt üle paari võistluse võllid ei kestnud, kuid mootor oli kah loomulikult teisest puust - vähemalt kaks korda võimsam kui sinu oma.
[Muudetud: 23-2-2008 logman]
Postitatud: 23 Veebr 2008 09:09
Postitas kalle
Tänud info eest
Postitatud: 23 Veebr 2008 10:19
Postitas olaaf
rahvasprindi kohta ütleks kellegi rallimehaaniku kuldsed sõnad
Mitte auto ei lagune sõitjal vaid sõitja lõhub autot.
Aeg on õpetanud mind väheke hoidma veovõlliotsasid - tagasipöördel täiesti väljakeeratud ratastega põhjagaasi ei kasuta - üks ratas kruusal üks asfaldil täie gaasiga ei söösta asfaldile vaid puutehetkel teed nõksu sisse gaasiga...
Postitatud: 23 Mär 2008 19:58
Postitas VFTS3
kas kellegil on läinud katki ka pooltelje see pikk võll??
Mul kestis see mitu aastat, ja siis läks äkki pooleks, ostsin poest uue ja see kestis 100m ja siis andis keevitus koht järgi. Murdekohta vaadates oli näha, keevis oli ainult 30% ulatuses pidanud. Keevitasime siis kõik üle ja pärast seda kestis 150km . siis murdus stopperseibi soone kohapealt ära.
Postitatud: 23 Mär 2008 23:30
Postitas logman
Kui samaari ostsin ja ühe liigendi kaitsekummi vahetama hakkasin, siis avastasin ka, et liigendist üks kuul puudu on.
Puuduva kuuli asendasin just selliselt murtud võlliga otsast võetuga.
Endal pole juhtunud, mootor na lahjake, aga too kuul oli pärit eelmainitud Rattasepa kaheksalt. Neid tal ikka kulus, mitte tükkide-, vaid kottideviisi

.
Postitatud: 24 Mär 2008 13:49
Postitas VFTS3
Ehk siis teema jätkuks kas kellegil oleks müüa samara paremat pooltelge.