1. leht 1-st

K:1600-se mootori kohta

Postitatud: 30 Juul 2007 19:44
Postitas france2
sihuke küsimus et kui suured kolvid sellesse mootorisse annab panna auto oli aastast 86

Postitatud: 30 Juul 2007 19:46
Postitas viaccess
82, aga seinad jäävad õhukeseks, nii et risk olemas...

Postitatud: 30 Juul 2007 19:53
Postitas france2
Aga kust kohast neid 82 kolbe saab ja kus saaks lasta puurida nii et kvaliteedis kindel oleks ja kui palju maksam läeb , Jaanimäel sai mootor otsa vaja uuendada

Postitatud: 30 Juul 2007 20:16
Postitas viaccess
1700 Niva kolvid... eks samarara mehed kinnitavad et 1500 motol ka 82 kolvid (NB! Võin eksida!!!)

Postitatud: 30 Juul 2007 20:20
Postitas Ardi Soovik
Kasutatud kolbe koos kepsudega võin pakkuda(1000kr/kompl).Sest Niva 82mm kolvid asuvad ujuvalt kepsudel.
Samas pakkuda ka 1,7 mootori plokki või ka tervet mootorit.

Postitatud: 30 Juul 2007 20:32
Postitas france2
Algselt postitas: Ardi Soovik
Kasutatud kolbe koos kepsudega võin pakkuda(1000kr/kompl).Sest Niva 82mm kolvid asuvad ujuvalt kepsudel.
Samas pakkuda ka 1,7 mootori plokki või ka tervet mootorit.
Mis sellest 1,7 plokkist välja pigistada annab(kui suured kolvid) ja mis maksab ning kas sellele sobib ka 1,6 pea

Postitatud: 30 Juul 2007 20:33
Postitas france2
Kas 1600 ja samaral samad kepsud minu arust oli seal vahe , kui on ei saa ma neid sinna ju panna kui siis aint vanade kepsude otsa

Postitatud: 30 Juul 2007 20:35
Postitas france2
aga kus saaks norm hinna eest puurida

Postitatud: 30 Juul 2007 20:49
Postitas GTA
Samara kepsud on lühemad, ca 14-15mm. Kolvisõrme mõõdud on ikkagi samad, nii et Samara kolvi 2101 kepsu otsa saab küll. 82 mõõt oli ju enne juba levinud kui 21213 nivad ja 1700i ladad tulid (~'95)

Postitatud: 30 Juul 2007 20:52
Postitas olaaf
samaral pole ujuv sõrm ning on 82 kolb täiesti olemas..
isiklikult arvan, et see on mõtetu - saavutatud lisavõimsus ei kaalu kulutusi üles.. õhukese silindriseinaga mootor võib kesta 100000 samas võib ta esimeses kurvis saba välja visata..
ise soovitaks sul 1600 teha lihtsalt korda + kepsud hoolega kaalu ja kergemaks, kolvid kergemaks ning plokist 2,5mm maha võtta.. korralik kaan ja nukk juurde panna veel saab sadakond hobust kätte ilusti ilma, et hääle järgi veel kuulda väga oleks..

mis differ ja käigukast sul on?
4.44 ja 01 või 05 kast oleks kõige mõtekam kruusale et 14" kruusakaid ringi ajada..

alumise õõtsa tood veidi ettepoole ning ette volga taha 02 vedrud.
amordikinnitused tugevdad, kõik mittevajaliku kraabid auto pealt maha (kaasaarvatud koobastes ja mujal olev pigi).

loomulikult on vastavalt reeglitele osad minutoodud ettepanekuid keelatud !

[Muudetud: 30-7-2007 olaaf]

Postitatud: 30 Juul 2007 21:07
Postitas france2
aga kas olemas ka nati lahjem kolb näiteks 80 ülespoole äkki keegi teab rem mõõte

Postitatud: 30 Juul 2007 21:12
Postitas viaccess
Ära jama, tee parem 1,6 korda, või ardi käest osta terve 1,7 mootori ja hakka seda tuunima, kergeks ja muud asjad.
Muidu kõige kõvem Lada plokiga mootor on 84x84 mis teeb 1,9 kuupi. Kasutati Taigaa nimelises masinas, mingi Niva aretis...

Postitatud: 30 Juul 2007 21:14
Postitas GTA
79,0; ;79,4 79,7; 80,0 <1600se remontmõõdud, viimase remondiga saab algsele lisaks 40cc
Edasi tuleb juba 82 mõõt, midagi vahepealset tõesti pole.
Kui on huvi uurida löö Mahle kataloog netis lahti ja hakka mõõtude järgi uurima, ehk leiadki midagi.

Postitatud: 30 Juul 2007 21:17
Postitas france2
mis see moto tal maksab keegi ei tea?

Postitatud: 31 Juul 2007 19:12
Postitas Mägraonu
selline variant on ka veel olemas et kui võtad kaane maha ja siis piilud sinna jahutus särki ja kui sa sealt näpuga katsudes tunned et kambri sein on randiga siis 79,7-st ülespoole unusta ära kuna see mootor ei kesta sul aga kui on õnneks läinud ja see on vana hea muldvalu plok ehk siis sileda kambri seinaga :D njah ... võid ka 82 proovida :)

[Muudetud: 31-7-2007 Mägraonu]

Postitatud: 24 Sept 2007 22:02
Postitas martinv
endal samara mootoris 82.4 mahle kolvid ja 110 kepsud ujuva sõrme peal