1. leht 2-st
Rallielamused
Postitatud: 19 Juun 2003 21:48
Postitas Tan
Mõtlesin et võiks siia ka umbes sellise teema teha nagu rallifoorum.ee s on. Et räägiks isiklikest elamustest ükskõik kas nendest mis rajaääres olnud või autos sees.
Postitatud: 19 Juun 2003 21:54
Postitas Tan
Mul kõige "parem" vingem elamus oli see kui oma buska mootori käima sain esimest korda ja töökojast välja sõitsin ning auto minekut proovisin. Vot see oli hea tunne. Aga üks sitemaid elamusi ootas mind paar kuud hijem Elvas kui esimest korda elus ülekatuse käisin, aga omamoodi kogemus oli, midagi hullu küll polnud.
Postitatud: 19 Juun 2003 22:13
Postitas serbin
no kuna ma käin suht palju rallidel siis ka elamusi vastavalt aga üks juhtus Valgedaami rallill Veljo Madibergiga (Mitsu evo lV)
no olime parajast tuttavatega uhel valgedaami katsel ja siis tuli Mada me olime nagu 90 kraadises kurvis (sellised kohad on rallidel suht mõttetud sest seal lastakse hoog nii maha) aga pärast seda kurvi oli üks päris pikk sirge ja sirge lõpus hästi kiire ja lauge kurv paremale na naad siis panid sinna kurvi täie lennuga sisse aga oh õnnetust tolm oli ohus ja vennad ei näind lihtsalt kuhu keerata aga kaardilugeja ütles meile et tema teadis et kurv on nagu aga ei hakanud Madale kordama enam kuna arvas et mada läheb sellist trajektoori nagu väljast sisse ja siis viimasel hetkel juba kraavi perve peal siis hakkas kaardilugeja karjuma et kurv ja siis nad lenndasid külgees kraavi perve ja hakkasid rullima ülekatuse ja neid tiire tuli ikka päris palju aga enam ei mäleta sai pärast nagu loetud kah no siis käis laks ära ja me umbes kilt eemal olime ja kuulasime veel ja siis järsku pöörded pähjas hirmus kolin ja ragin ja vaikus.....panime jooksuga sinna poole ajama jõudime siis sinna kraavi juurde aga tolm oli üleval ja vaatame et jäljed lähevad kraavi aga autot lihtsalt pole kuskil no hakkasime siis mööda jälgi edasi minema ja lõpuks leidsime siis auto auto põles ja kaarilugeja tiris madat autost välja see oli teadvuseta me läksime appi aitasime nad mõlemad autost eemale ja kustutasime auto siis tuli mada teadvusele kui talle vett näkku viskasime me olime sündmuskohal esimestena ja olime seal ka ainukestena kuni kiirabi jõudis mõlemad viidi haiglasse aga madal olid lood hullemad vist mingi kaelalüli vigastus aga autol oli kere kõver aga mada ise oli selili maas ja kiirabi polnd veel sealgi kui mada nõudis juba telefoni kaardilugejalt ja helistas ning tellis uut keret järgmise ralli jaoks
oh ei viitsi enam kirjutada

Postitatud: 19 Juun 2003 22:26
Postitas Tan
päris hea.
aga u samasugune lugu oli tallinna rallil mõned aastad tagasi kui Aava ja Laipaik ühes ja samas kohas välja panid. Vaatasime alguses natuke eemal seni kui Aava tuli, tuli ja siis järsku kadus tolmu jutt ära. Jooksime sinna ja põllul ta oli 4 tiiru ülekatuse vist vähemalt nii rahvas rääkis. Siis jäime sinna edasi vaatama panin kaamera ka valmis kui Laipaik tuli ja pani ka ikka kõva laksu ... siis ülejärgmine oli kiirabi.
Postitatud: 10 Juul 2003 00:45
Postitas maiz
Mul on üks selline elamus mida vist ei unusta kunagi. Seisin sõpradega pika paremkuvi väliskurvis ja seal oli veel päris palju rahvast, oli talvine aeg, Dimitri Mälson lendas oma Escortiga juba enne kurvi kuidagi imelikult, mööda valli (ju oli kiirus liiga suur). Mina panin kohe putket, üks sõber jõudis napilt auto eest ära. Ja siis krahh põmmm !!! inmesed kapotil ja õhus, seda oli väga karm vaadata ja seda ei taha enam näha kah !
Teine juhus oli kah mingil talverallil, ilm oli sulane, seisin järsus paremkurvis ja üks celica lendas kraavi, ma kah abivalmis rallifänn kohe lükkama, aga valisin väga vale koha, esimese parempoolse tiiva. Ükshetk raiuti tagurpidikäik sisse ja keerati ratas koopast välja, kui see keerlema hakkas olin mina nagu mudakoll

ise olin rahul

Postitatud: 10 Juul 2003 19:58
Postitas põletaja
minu üks toredamaid elamusi oli see kui oma wrc-ga sai rallitama mindud hea kruusa lõik oli sai tee ilusti kahelt poolt kinni pandud ja siis muudkui tuld aga enne sõitu andsid just tagumised rehvid saba ja sai teised peale pandud ning neil polnud õiget pidamist ja nõnda juhtuski lendasin oma sotiga kurvi sisse aga ei mingit pidamist ja läks otse kui pidama sain siis oli ees suur kivi millest napilt oma 10 cm puudu noh egas midagi aeg jooksis teele tagasi ja edasi ei saand nagu aru ka miks käest ära läks enne oli nagu pidamine hea aga paari kildi pärast jälle umbes sama lennuga kurvi sisse ja kiskus jälle käest ära aga siis oli ikka lendu ka päris vpikalt ja maandumine turba sisse nii et põhi kandis ja egas siiski puud enam kaugel polnud.

Rallielamused
Postitatud: 30 Sept 2003 20:29
Postitas jako
minu ralli elamus oli selline et 28. septempril käesalu katsel trennis suutis isa, pojale suviläbi ehitatud 2108 katusele keerata autot on maist ehitatud ja juba hakkas valmis saama aga siis juhtus see õnnetus ning autot tuleb jälle päriskorralikult üles taguda. autost mõned pildid kui teda ehitati leiate
www.hot.ee/renterteam
Postitatud: 30 Sept 2003 22:33
Postitas zar
Noh ma olen kah rallidel käinud, niikaua kui ma mäletan

. Muideks läheb lõuna-eesti ralli 1 katse kah alati mu maa juurest läbi. Seal on juhtunud iga aasta mingi kõks, küll jäi `90 alguses (ei mäleta nime) 1 ekipaaz puu otsa kinni, niiet pidi ikka saega kallale minema. Küll sõitis vtfs ~70m eurokraavi pidi, küll on tehtud selline napikas, et puu peal oli auto värvi natuke, aga auto ise ainult kuidagi riivas...
Sellel aastal siis viimane sõiduautode ekipaaz opel manta(kollane) sõitis päris ilusti, aga siis tuli S- kurv ja teised autod olid teele muda toonud ja võttis mantakese vibama ja kõmm! kraavis ta ilusasti istuski. Jooksime siis ligi ja peale veoautosid tuli naabrimees trakatsiga ja tõmbas välja...mul on pildid kah tehtud, aga pole kusagil skännida

Rallielamused
Postitatud: 02 Okt 2003 14:50
Postitas jako
seal ees kurvis kus on plats kui ikka sajaga tuled ja seeskurvis on väike kivi ja meil ei olnud regulaatorit ka piduritel vahel niiet nigu vajutasid kohe tagumik läx ja mossesid on seal küll üle keeratud päris kõvasti, ainuke halb asi on see et auto on maxma läinud umbes 60-70tuhhi ja enne esimest rallit kohe katusele
Postitatud: 04 Nov 2003 23:50
Postitas rs racing
Räägiks vahepeal oma rallielamusest ka. Olen päris palju rallisid vaatamas käinud, aga kõige meeldejäävam oli see, kui Märtin Soomes selle imehüppe tegi. Seda hetke sai kohe mitu tundi oodatud, küll magades, küll niisama molutades. Igastahes seal oli nii palju rahvast, et ronisin aia alt läbi peaaegu tee äärde. Minu järgi tuli veel mitu eestlast. Sealt meid keegi ära ei ajanud. Istusime siis umbes 60 m koha peal. Kui kõik tulid kõpa kõpa umbes poole vähem kui Märtin, siis mõtlesin, et Märtin tuleb ka aeglaselt, sest autoga jama, aga võta näpust. Fotokas juba valmis seatud ja ainult nuppu vajutada. Hääl-Märtin-Pilt murust. Igastahes ta tuli nii kõrgelt , et enamustel vist jäid ainult rattad peale. Auto maandus ka peaaegu meie kõrval. Rahvas hakkas täiega

. See oli midagi enneolematut.
Martin
Väike pildike ka...

Postitatud: 12 Nov 2003 22:17
Postitas asjamees
sry et teemat läbustan aga nüüd tuli mul meelde kus kohas ma tean sellist kompinatsiooni nagu 001 DET , see oli selle samara(punase valge kirju) number mis seisis kivimäel/pääskülas ühes hoovis. Kas ma panin väga mõõda 001 det ???
Postitatud: 13 Nov 2003 08:08
Postitas rs racing
Esialgne postitaja asjamees
sry et teemat läbustan aga nüüd tuli mul meelde kus kohas ma tean sellist kompinatsiooni nagu 001 DET , see oli selle samara(punase valge kirju) number mis seisis kivimäel/pääskülas ühes hoovis. Kas ma panin väga mõõda 001 det ???
Kui õieti mäletan, siis see vist Remmelgu vana auto oli, ja kui ei eksi siis Franke sellega ka mingi aeg sõitis
http://www.ladaclub.hu/kepek/kep_62/20.html
Postitatud: 13 Nov 2003 17:45
Postitas suur-m

Selle nime 001 DET taga ongi Franke ise.
Postitatud: 13 Nov 2003 17:52
Postitas Tan
Ja auto vist noore Möldri käsutuses, aga punaseks võõbatud:D
Postitatud: 17 Nov 2003 10:01
Postitas 001 det
Postitatud: 03 Mai 2004 15:54
Postitas 21 05
minu parim ralli elamus oli paide rallil(2003)kus panid 3 autot välja ja need kõik minu nina ees(tglt üle katuse pani 2 mis ma nägin aga välja pani 3 või rohkem ja noor mõlder oleks ka peaaegu üle käinud):D
Postitatud: 03 Mai 2004 17:44
Postitas erki92
rallielamused jah...nu need on piirdunud ainult kaasa elamisega....ma arvan et mu isal oleks rohkem oma elamustest rääkida sest ta on läbi aegade olnud mehhaanik niisugustel rallimeestel nagu Margus Murakas, Dmitri Mälson, Andrus Laur, Mait Meriloo jt....kindlasti on neid veel....hetkel töötab ta Rain Kallaste alluvuses, kes sõidab kollase seat ibizaga...isal on ka au ehitada markko märtini autot kunagi...
kunagi ehk meelitan isa siia arvuti taha mõnd oma elamust teile rääkima
Postitatud: 03 Mai 2004 23:52
Postitas Tan
T erki92
rallielamused jah...nu need on piirdunud ainult kaasa elamisega....ma arvan et mu isal oleks rohkem oma elamustest rääkida sest ta on läbi aegade olnud mehhaanik niisugustel rallimeestel nagu Margus Murakas, Dmitri Mälson, Andrus Laur, Mait Meriloo jt....kindlasti on neid veel....hetkel töötab ta Rain Kallaste alluvuses, kes sõidab kollase suzuki ibizaga...isal on ka au ehitada markko märtini autot kunagi...
kunagi ehk meelitan isa siia arvuti taha mõnd oma elamust teile rääkima
Väga tore, mehaanikud on tegijad!!! Aga sellist autot nagu suzuki ibiza pole ju olemas;) Kallastel ikka Seat minuteada.
Postitatud: 30 Nov 2004 19:01
Postitas skahar
Kuidas kommenteerida järgmist hooaega ja plaanitavaid muutusi klasside kokkulükkamisel...
Et, just need võiks vastata keda see otseselt puudutab ning neid meie hulgas juba jagub;)
Isiklikult on ju kokkuhoid märgatav, vähem tuleb meistritiitli medaleid tellida ja ka karika raha jääb alles, kuid kas selle rahaga siis saab tõesti sporti edendada!?
Imelik lihtsalt, et näiteks ma teen kaasa terve hooaja ja ka mõned sprindid oma päevinäind ladaga, käin välja ~100 000 võistlemiskulusi ja auto hinna, mis küünib siis 50 000 - 200 000kroonini ning lõppkokkuvõtteks ei anta isegi karikat ega medalit kuna nende jaoks pole minu saavutatud III-koht omas klassis ju miskit väärt?
Mina näen siin väikest motiveerimise kokkuhoidu;)
isegi vääääga kallile(rahaliselt, materiaalselt) alale!!!
Postitatud: 30 Nov 2004 23:46
Postitas Tan
See on nagu kahe otsaga asi. Kui pannakse kokku kogu E -rühm, st E7, E8, E9. St et ühes klassis on siis rallil osavõtjaid kuskil 30 - 40 rallipaari. Aasta lõpus autasustatakse kolme parimat. Igal rallil minuteada eralid klasside E7, E8 ja E9 klasside paremaid. Minuarust on see tegelikult suht normaalne otsus, kuna meistritiitlil või üldse medalil on siis palju suurem väärtus ja selle nimel peab ikka vääääga kõvasti vaeva nägema. Aga vahepeal jäi küll selline mulje et kes vanasti mingi masina starti ajas sel oli ka lõpus alati präänik käes, muidugi kui jõudis lõppu. Mina siiski pooldan klasside kokkupanekut (va E9 see kuidagi imelik ikka, kui mootori töömaht 3 l, ja enamus võstlejaid ikka teiselt poolt lahte nendel autodel, äkki nendega tasuks kuidagi eraldi veel toimida:rolleyes).