1. leht 1-st
Kiire 01
Postitatud: 20 Apr 2007 23:33
Postitas six06sl
http://www.rally.ee/?a=a009&b=5552 Lugu siis sellest kuidas eestlaste Lada San Remos etapivõite korjab
Postitatud: 21 Apr 2007 02:16
Postitas reiner
Etapivõite? See oli nende esimene sõit;)
Aga jah, Mättik on ikka üks vinge vana, müts maha tema ees
Siin link enne võistlust:
http://www.rally.ee/?a=a009&b=5517
Näha on, et aku on mootoriruumist teise kohta paigutatud ning kaks Weberit paistavad ka seal:spin
[Muudetud: 20-4-2007 reiner]
Postitatud: 02 Juun 2007 20:33
Postitas reiner
Mättik-Maslenikov jälle poodiumil;)
http://www.rally.ee/?a=a009&b=5702
Postitatud: 23 Okt 2007 18:40
Postitas reiner
Jälle üks klassivõit:
http://www.rally.ee/?a=a009&b=6094
Eriti meeldis see lause sellest artikklist:
"Tegu oli küll asfaldiralliga, aga lumi oli maas. Jäime rahule, kuna lume peal asfaldirehviga sõita oli tõesti omapärane kogemus. Nii tekkis võimalus ka Porschedele vastu astuda."
Igapäev sellist asja ei kohta, et Ladaga Porschedele vastu hakatakse

Postitatud: 23 Okt 2007 21:13
Postitas Jonx
Algselt postitas: reiner
Igapäev sellist asja ei kohta, et Ladaga Porschedele vastu hakatakse
On ka varem kohatud. Kes käis eelmine aasta Poola ladaklubi kokkutulekul, see siis teab millest jutt. Ringrajal tegi tegusid 08 ja üle 600 hp porshce, mis sai veel 200 m edumaad püüti juba teise ringi keskel kinni. Ringi pikkus oli u 2 km.
Vb on seal käinutest, mingit pildimaterjali ka tõestuseks
[Muudetud: 23-10-2007 Jonx666]
Vasakul olev porsche
[Muudetud: 23-10-2007 Jonx666]

Postitatud: 23 Okt 2007 21:20
Postitas Jonx
08 kapoti alune

Postitatud: 24 Okt 2007 09:23
Postitas doris
ringi pikkus oli ikka mingi 1km , mitte rohkem. Porsche oli kiirendus auto ja samara siis ralli ettevalmistusega ja ilma 2 käiguta.
Porsche sai tõesti edumaad mingi 200-300m ja teisel - kolmandal ringil hakkas samara mööduma porschest aga porsche kaotas juhitavuse ja nad põrkusid nurkadega natuke kokku..
Meil olemas ka video materjal - õhtul püüame üles leida.
kahjuks auto omanik peale poola keele midagi muud ei rääkinud, seega ei saanud ka auto tehnilisi andmeid jne teada..
Postitatud: 09 Nov 2007 20:42
Postitas ToM
Mättiku masinast ja tegemistest pajatab veidi ka viimane autoleht. Niiet ruttu kioskissse, mis muud:bouncing
Postitatud: 10 Dets 2007 13:35
Postitas RG
vaatasin reporti video linki kus näitas hr mättiku ladad .tekkis küsimus millise mootoriga ta sõidab ja mis kolvi käik tal on ? muidu 30 000 eurot pole paha hind sellise lada eest.
[Muudetud: 10-12-2007 RG]
Postitatud: 10 Dets 2007 14:57
Postitas reiner
Algselt postitas: RG
vaatasin reporti video linki kus näitas hr mättiku ladad .tekkis küsimus millise mootoriga ta sõidab ja mis kolvi käik tal on ? muidu 30 000 eurot pole paha hind sellise lada eest.
[Muudetud: 10-12-2007 RG]
Umbes pool minutit otsimist ja tulemus selline:
LINK
Lõik sellest samast artikklikst:
Mootori kubatuur võib Historic-sarjas olla kuni 1300 cc. "Karburaatoreid võib vahetada, sillablokeeringut võib kasutada," loetleb eestlane mõningaid tehnilisi vabastusi. "Istmed, rihmad ja sõiduriided peavad vastama praeguse aja homologeeringule. Igasugune lisaelektroonika kasutamine on keelatud, on jäänud paigaldada veel mehaaniline meetrilugeja Twinmaster."
Hr. Mättik jälle poodjumil,ei siiski lehes.
Postitatud: 25 Okt 2008 08:05
Postitas SexSix
Ei saa me läbi LÄtita.
Postitatud: 23 Juun 2009 17:04
Postitas SexSix
KINDEL RIIST: VAZ 2101 kiirusega kedagi pahviks ei löö, see-eest on teda lihtne ehitada ja ülal pidada. Pildilolevat autot juhib lätlane Martins Dambergs (paremal).
Eesti Ekspressi lisa Homme 18.06.2009.

Postitatud: 23 Juun 2009 17:26
Postitas siksaator
Kaesin ka oma silmaga Martins Dambergs masinat Ligur Motorsi hoovi peal- päris maruvinge pill:P. Ja ega Jaanus Liguri testisõidud ka just väga tagasihoidlikud polnud sellega:rolleyes.
Tsehis.
Postitatud: 23 Juun 2009 17:52
Postitas SexSix
Viimasel kiiruskatsel läks neil keps pooleks.Katkestasid.