1. leht 3-st

Kas 1,8-1,9 mootorite ehitus on popiks muutunud

Postitatud: 28 Dets 2006 21:19
Postitas Ardi Soovik
Rallimeeste seas on viimasel ajal muutunud populaarseks 1,7 mootorite baasil 1,8 ja 1,9 mootorite ehitus.Igatahes on mul viimase 2 nädala jooksul kolm 1,7-st mootorit rallimeestele kaubaks läinud.Kas käib mingi uue ralliklassi loomine?

Postitatud: 28 Dets 2006 21:21
Postitas rizto05
Siksid astuvad ühe sammu edasi järgmisse klassi;). Aga huvitav palju siis võimsust saadakse ka kätte 1,8-lt õi 1,9-lt?

Postitatud: 29 Dets 2006 00:48
Postitas pedrox
Polegi kuulnud veel. Eks näis kas talvel kodustele radadele tulevad siis kiiremad isendid.

Postitatud: 29 Dets 2006 11:46
Postitas ccve
no minu 1.6 on puuritud ka pea 1.9 peale ning räägitakse ,et eriti vahet pole kas puurid 1.7 - 1.9 peale või 1.6 , samapalju pidi ikka kätte saama.

Postitatud: 29 Dets 2006 12:04
Postitas tuhajuhe
Superkrossis on muutumas tagavedu lada populaarsemaks.Ja eks neid oma jääraja võistlejatel ka kes teevad mingeid võistlusi.Näiteks on Võhmas rabaliiga väga suur seltskond.

Postitatud: 29 Dets 2006 17:45
Postitas Ardi Soovik
Algselt postitas: ccve
no minu 1.6 on puuritud ka pea 1.9 peale ning räägitakse ,et eriti vahet pole kas puurid 1.7 - 1.9 peale või 1.6 , samapalju pidi ikka kätte saama.
No see tundub küll rohkem udujutu moodi.Äkki selgitaksid mis mõõdus kolvid ja kolvikäik.

Postitatud: 29 Dets 2006 18:04
Postitas ccve
Algselt postitas: Ardi Soovik
Algselt postitas: ccve
no minu 1.6 on puuritud ka pea 1.9 peale ning räägitakse ,et eriti vahet pole kas puurid 1.7 - 1.9 peale või 1.6 , samapalju pidi ikka kätte saama.
No see tundub küll rohkem udujutu moodi.Äkki selgitaksid mis mõõdus kolvid ja kolvikäik.
udujutt ? minuarust pea enamus ( näiteks ligur vist ) 1.6 mootorid on puuritud 1.89 peale ?

Postitatud: 29 Dets 2006 18:33
Postitas logman

Postitatud: 29 Dets 2006 21:49
Postitas Jan
Algselt postitas: ccve
no minu 1.6 on puuritud ka pea 1.9 peale ning räägitakse ,et eriti vahet pole kas puurid 1.7 - 1.9 peale või 1.6 , samapalju pidi ikka kätte saama.
1,6 te küll 1,9ks ei kannata puurida, mõtle peaga vfts-d ju ka omalajal ainult 1,7 olid (puuritud 1,6).
1,9 mootoril (84X84) võib võimsus kaane taha kinni jääda, aga väänet peaks küll toredasti olema

Postitatud: 29 Dets 2006 23:55
Postitas skahar
mina olen üks Ardi tülitajatest
ja ühte "nivat" tahaks veel Ardi!? kas se on võimalik?

Postitatud: 30 Dets 2006 08:13
Postitas Ardi Soovik
Hetkel platsil autodel 8 mootorit.Maas pole ühtki mootorit.Neist 8 -st neli lähevad müügiks suure häda korral,kuna asuvad müügiautodel.Neljast vabast mootorist 2 broneeritud.Seega laoseis hetkel selline.

Postitatud: 31 Dets 2006 00:23
Postitas ccve
Algselt postitas: Jan
Algselt postitas: ccve
no minu 1.6 on puuritud ka pea 1.9 peale ning räägitakse ,et eriti vahet pole kas puurid 1.7 - 1.9 peale või 1.6 , samapalju pidi ikka kätte saama.
1,6 te küll 1,9ks ei kannata puurida, mõtle peaga vfts-d ju ka omalajal ainult 1,7 olid (puuritud 1,6).
1,9 mootoril (84X84) võib võimsus kaane taha kinni jääda, aga väänet peaks küll toredasti olema
vabandust ,ajasin millegiga väga sassi :sein

Postitatud: 31 Dets 2006 10:36
Postitas karel
1.6 saab 1.9-ks teha ainult hülssides. Igatahes ühel sõbral oli kunagi selline olnud. Auto oli veel Soomest toodud, hiljem tuli veel välja, et oli olnud mingisuguste rallimeeste treeningauto. Alguses vaadati lihtsalt, et väga hea minekuga standartmootor on, aga seda seni, kuni plokikaane tihendi vahelt välja peksis. Mingisugused vanakooli mehed veel remontisid ja ei jõudnud silmi ära punnitada, kui plokikaas pealt võeti.

Postitatud: 31 Dets 2006 11:44
Postitas skahar
Algselt postitas: karel
1.6 saab 1.9-ks teha ainult hülssides. Igatahes ühel sõbral oli kunagi selline olnud. Auto oli veel Soomest toodud, hiljem tuli veel välja, et oli olnud mingisuguste rallimeeste treeningauto. Alguses vaadati lihtsalt, et väga hea minekuga standartmootor on, aga seda seni, kuni plokikaane tihendi vahelt välja peksis. Mingisugused vanakooli mehed veel remontisid ja ei jõudnud silmi ära punnitada, kui plokikaas pealt võeti.
1.6 saab ka 2.1 liitriseks teha, kui kasutada 06 spetsiaalvaluga plokki kuhu mahub 88mm kolb käima, liites sinna 86mm vända, saame kubatuuriks 2094cc
plokke toodeti millalgi, kuid ka tänavu viil liigus noid...

Postitatud: 31 Dets 2006 12:22
Postitas karel
Huvitav mis teeb sellise töömahu peale plokikaas? Endal on 1,7 niva mootor sportnukaga ja standartklappidega, ning usun, et enamus võimsusest jääb just nende nööbisuuruste klappide taha. Lada mootor pärineb siiski juba 60-nendate lõpust ja on põhimõtteliselt muutumata kujul kasutusel ka tänapäeval, olgugi, tulnud on pritse ja suurenenud töömaht, aga plokikaas on ikkagi sama, mis 1.2 motol

Postitatud: 31 Dets 2006 17:39
Postitas Tegija
Originaalklappidega plokikaan hakkaks sellise töömahu juures jubedalt piirama ja piirab ka kõiki teisi lada mootoreid kus oluline võimsus jääb just "nööpide" tõttu saavutamata(va 2101 mille jaoks on klapid parajad) Erilist võimsuselisa ei paku ka korraliku tõusu ja kraadidega nuka paigaldamine kuna nukk on ju tegelikult ainult avamise seade aga paremaks läheb küll. Palju elevust tekitanud krossisõitja Tiit Rattasepa autol on kaanega korralikku tööd tehtud(suured klapid ja korralikult voolama pandud kaan) 1.9L(84x84) töömahu kohta käib auto hästi pöördeid ja omab uskumatut pöördemomenti originaalülekandest saab 15" rattaga jagu, keerab lihtsalt hambad maha! Olen seda autot lähedalt uurida saanud:wow

Postitatud: 01 Jaan 2007 20:17
Postitas skahar
mida tähendab - originaal ülekanne? 4,1 või 4,3?
või mõtled siguli enda tagasilda ja ülekannet(ükskõik mis arvudega)?

Postitatud: 01 Jaan 2007 20:25
Postitas Tegija
Originaalsild ja ma ei mõelnud originaalülekande juures ülekandearvu...

Postitatud: 01 Jaan 2007 23:11
Postitas skahar
selge

Postitatud: 04 Jaan 2007 20:30
Postitas Paskaak
mis raha eest ardilt 1.7 saab?
huvitab