1. leht 1-st

MIlline auto valida rahvaspordiks?

Postitatud: 15 Aug 2006 12:11
Postitas poaks
Tere päevast! Ühesõnaga on plaanis hakata sõitma rallisprinti ja rahvarallit. Probleem selles et piirang kuni 1600cm3 ja ma plaanin hakata sõitma 06-ega. Küsimus selles, et kas ta on konkurentsi võimeline teiste masinatega nt. Toyota Corolla, mille töömaht on sama 1600cm3, või valida kohe parem auto nt. Vw Golf. Muidugi palju oleneb ka sõitjast nii et ma ei tea, tahaks targemate meeste käest teada saada mida nemad arvavad. Suur tänu!



Edit by olku: pealkirja kohendus.

Postitatud: 15 Aug 2006 12:30
Postitas logman
Tänapäeva rahvarallide ja sprintide tulemused sõltuvad eelkõige rahakoti paksusest.

Kui tahad teada isiklikku arvamust ,et kui mul näiteks oleks piiramatud võimalused ,siis valiks esiveolise masina. Ei pea ennast targaks ,see veendumus tugineb isiklikel kogemustel esivedustega ja seda tüüpi masinate sõiduomadustega halvema pidamisega pinnastel.

Jälle üks teema "kellele ema ,kellele tütar"....

Postitatud: 15 Aug 2006 12:54
Postitas pedrox
Algselt postitas: logman
Jälle üks teema "kellele ema ,kellele tütar"....
täpselt nii see ongi. igaüks peab ise avastama missugune sõidustiil talle sobib ja ka sellele stiilile vastav auto.

Postitatud: 15 Aug 2006 13:06
Postitas olaaf
palju sul raha on?

kas peres on keegi kes autot läbi ja lõhki tunneb - mitte konkreetset mudelit vaid üldiselt..

loogiline, et toyota ja golfi 16 klapiliste mootorite vastu sa ladaga ei saa - isegi väga punnitades originaalklassis ei saa...

kui konkurendil on sama palju kilovatte mootoril kui sul hobuseid ning autode kaal enam vähem võrdne, rehvid samad siis on tulemus ette näha :)

vali selline auto mille silla ja jooksuosa remonti sa teha jõuad.
meie valisime samara, kuna autod lagunevad samamoodi kõigil, eriti kui vallist tuge võtad jne...

igatahes edu...

Postitatud: 15 Aug 2006 13:59
Postitas poaks
tnx olaaf, suur tänu seega jään lada juurde ikkagi sest see on tõsi tleb võtta see auto millel jõud peale hakkab, tnx ja pealegi tähtis on osavõtt mitte igaljuhul võit, sest ma tahan selle ära proovida ja kohe algul polegi mõtet võtta mingi röögatu masin. Suur tänu olaaf!

Postitatud: 16 Aug 2006 16:32
Postitas toni
Soovitan 1500st samarat. Kestab väga hästi ka täiesti originaalosadega, ainus vajaminev investeering on esialgu amordid. Osta kindlasti auto, mis ei ole mäda ega "propelleris" kerega. Täna ei maksa rahvasprindil rahakotipaksus midagi, maksab julgus ja sõiduoskus. Edukalt saab 55 kw-se Samaraga ka 102 kw-se Golfi vastu ilma probleemideta. Tagaveolise Ladaga ei ole kahjuks midagi teha, seega pole mõtet selle peale raha raiskama hakata. Osta vähemalt ca 15000 eest korralik Samara, pane 5000 amortidesse (kindlasti kasuta ainult Bilsteini, muu on saast) ning oled võiduvõimelise komplekti omanik...

Postitatud: 16 Aug 2006 18:17
Postitas Tegija
Soovitaks kah Golf 2-te kohe julgelt. Kestab hästi ja hoiab KORRALIKE amortidega väga hästi teed. Päris palju juppidest on odavamad kui ladal ja neid on lademetes... Kui osta GTI mudel (hind al-4000kr remonti vajav)on sul 4xketaspidurid, hästi toimiv ja vastupidav vedrustus ning paraja minekuga mootor;) Julgen soovitada kuna sõber sõidab GTI-ga(82kw) sprinte ja siiamaani on ta autol ainult õli vahetanud ja kütet sisse valanud.
Otsusta ise...

Postitatud: 16 Aug 2006 20:00
Postitas olaaf
toni unustas mainimata kruusakummid mis 3-4000 lisaks veel jooksu eest vähemalt..

aga amortide arvelt ei tasu tõesti kokku hoida...

Postitatud: 17 Aug 2006 07:58
Postitas toni
Algselt postitas: Tegija
Soovitaks kah Golf 2-te kohe julgelt. Kestab hästi ja hoiab KORRALIKE amortidega väga hästi teed. Päris palju juppidest on odavamad kui ladal ja neid on lademetes... Kui osta GTI mudel (hind al-4000kr remonti vajav)on sul 4xketaspidurid, hästi toimiv ja vastupidav vedrustus ning paraja minekuga mootor;) Julgen soovitada kuna sõber sõidab GTI-ga(82kw) sprinte ja siiamaani on ta autol ainult õli vahetanud ja kütet sisse valanud.
Otsusta ise...
Njah... Ja mis siis saab, kui tahad Golfile näiteks teise peaülekande panna? Samaarile võtad riiulist, maksad 3000 ja oled jälle peajagu Golfist üle :yllatunud Kui eelarve piiratud, siis igal juhul on 08-t odavam tarbida aga samas võimalus võita küllalt suur...

Postitatud: 17 Aug 2006 08:39
Postitas VFTS3
Njah... Ja mis siis saab, kui tahad Golfile näiteks teise peaülekande panna? Samaarile võtad riiulist, maksad 3000 ja oled jälle peajagu Golfist üle :yllatunud Kui eelarve piiratud, siis igal juhul on 08-t odavam tarbida aga samas võimalus võita küllalt suur...


Golfile saab ka teise peaülekande poest osta, maksab vaid veidi rohkem kui samaral. Samas on neid ka kasutatuna saada. samas kui samara teha samakiireks kui tehase seades golf on juba üksjagu raha kulunud.

Postitatud: 20 Aug 2006 19:31
Postitas m�nekas
1600ne samara on vägagi konkurentsivõimeline, ka golfide vastu. Seda on isegi naisteklassis tõestatud. Kõigepealt tuleb puhast trajektoori sõitma õppida. Võimsama autoga on eelis ainult pikkadel sirgetel, mida rahvasprindis ei leidu, seal loeb see, kui kiiresti sa kurve suudad läbida ning selles ei mängi hobused nii suurt rolli.
nii, et toniga 100% nõus

Postitatud: 22 Aug 2006 22:38
Postitas kopka
tagaveolise ladaga on rohkem sõidulusti ja hea sõitja saab ka esiveole vastu:D