1. leht 2-st

ralli mootor?

Postitatud: 14 Mai 2006 17:29
Postitas wilson
kuidas teha kindlaks et on tegu rallimootoriga???

Postitatud: 14 Mai 2006 17:52
Postitas olaaf
klapikambrikaanel on kiri RALLI...

kui nüüd tõsiselt rääkida siis välisel teel pole võimalik kindlaks teha, kas tegu on kohviveski või viimase püssiga..
võtad algosadeks mootori ning mõõtmiste kaalumiste teel saad teada millega tegu..

rallimootor on üks väga kahtlane asi :P
kõvemad rallimootorid sõidavad seguga ja vaid mõned sajad rallikilomeetrid..
kasutatud rallimootor on veel kahtlasem asi... :D

Postitatud: 14 Mai 2006 17:57
Postitas wilson
tuttav pakub siin.et raidami vana ralli varumootor.ja peal on pritsung.passis on muudatused olemas ka.nädala pärast reedel lähen seda asja värki uurima.aga jh oleks hea kui kuidagi teada saaks.

Postitatud: 14 Mai 2006 18:23
Postitas skahar
pritsungiga tol ajal ei sõidetud....võib olla hiljem asendatud muidugi...kõige lihtsam, vaata kaane kanaleid, kas on töödeldud ja kas kaant on maha freesitud

hea ka kui kaane maha võtad ning kolbe näed

Postitatud: 14 Mai 2006 20:05
Postitas Moss
Algselt postitas: skahar
pritsungiga tol ajal ei sõidetud....võib olla hiljem asendatud muidugi...kõige lihtsam, vaata kaane kanaleid, kas on töödeldud ja kas kaant on maha freesitud

hea ka kui kaane maha võtad ning kolbe näed
Räägitakse, et Min. autobaasis olnud veneajal kõva ALMAVÜ poolt sebitud stend kus Peep Kosk mootoreid ehitas/katsetas/leiutas. Ta olla meh. pritset kasutanud, jõunumber utoopilised 198hj 1600sest mootorist...
Eluiga mõõdeti tundides muidugi.

Millal Raidam üldse viimati Ladaga rallit sõitis?

Postitatud: 14 Mai 2006 20:11
Postitas wilson
mulle tundus kuidagi luuletav jutt olevat.kas ainult surveastmega ei tee kindlaks? rallikal peaks see ju 11 kanti olema??eks teen ikka proovisõitu kah,siis juba saab aru kas on miskit tehtud või ei

Postitatud: 14 Mai 2006 21:45
Postitas tiit
Algselt postitas: wilson
mulle tundus kuidagi luuletav jutt olevat.kas ainult surveastmega ei tee kindlaks? rallikal peaks see ju 11 kanti olema??eks teen ikka proovisõitu kah,siis juba saab aru kas on miskit tehtud või ei
Ja kuidas sa kavatsed surveastme kindlaks teha????????????

Postitatud: 14 Mai 2006 22:06
Postitas wilson
seda peaks ju mingi aparaadiga saama mõõta?

Postitatud: 14 Mai 2006 22:11
Postitas raitsraisk
jälle aetakse sassi kompressioon ja surveaste, surveastme mõõtmisel/arvutamisel ühest aparaadist ei piisa, sial neid ikka mitu vaja ( nihik, mensuur jne)

Postitatud: 15 Mai 2006 00:36
Postitas skahar
Algselt postitas: Raitsraisk
jälle aetakse sassi kompressioon ja surveaste, surveastme mõõtmisel/arvutamisel ühest aparaadist ei piisa, sial neid ikka mitu vaja ( nihik, mensuur jne)
ma ei tea ka, mitu korda seda siin juba lahti ja kokku on seletatud - mis on surveaste ja mis on kompressioon:sein

peaks vist foorumisse sisenejatel selle kohe ette viskama ja las siis mõistatavad, aga enne sisse ei saa:spin

Surveastme saad mõõta küll-ajad kolvi ÜSS'su ning keerad küünla maha ja lased tosooli 50ml süstlaga sisse, vaatad palju läheb(V1) ning jätad arvu meelde ning jagad selle kolvi käigu mahuga(V2) v1/v2=sa (ilma ühikutta!)

lihtsam on pead mitte vaevata ja ise ehitada endale korralik kone:puzzled või odavalt igaks-juhuks ära osta:spin

Postitatud: 15 Mai 2006 07:46
Postitas wilson
hind on odav tõesti.eks ma pean midagi välja mõtlema kuidas see ära katsetada !

ära siis unusta: RALLIMOOTORI tööiga mõõdetakse TUNDIDES

Postitatud: 15 Mai 2006 18:20
Postitas fanatt
kui palju tunde kestab rallimootor?

Postitatud: 15 Mai 2006 18:47
Postitas wilson
seda rohkem välja tuleb et see yks luuletus on!

Postitatud: 15 Mai 2006 23:23
Postitas kopka
Algselt postitas: fanatt
kui palju tunde kestab rallimootor?
oleneb ikka sellest kui palju paremat jalga muljud

Postitatud: 16 Mai 2006 10:59
Postitas Photographer
Mootori kestvuse kohta näiteks uutel N rühma evodel ja subsikutel on umbes 1500 katse kilomeetrit mootori hooldus ja 500 käigukasti ja lukkude hooldus!
Kui ma õigesti mäletan oli vist Ausi 2.0 puuritud lada mootori iga üks hooaeg, ehk siis ligikaudu 600 katse km!

Postitatud: 16 Mai 2006 14:56
Postitas grimes
Algselt postitas: Photographer
Kui ma õigesti mäletan oli vist Ausi 2.0 puuritud lada mootori iga üks hooaeg, ehk siis ligikaudu 600 katse km!
Tean Ausi ja elab suht lähedal. Kui näen teda siis küsin talt ja valgustan ka teid selle koha pealt ;)

Postitatud: 13 Veebr 2007 22:25
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: grimes
Algselt postitas: Photographer
Kui ma õigesti mäletan oli vist Ausi 2.0 puuritud lada mootori iga üks hooaeg, ehk siis ligikaudu 600 katse km!
Tean Ausi ja elab suht lähedal. Kui näen teda siis küsin talt ja valgustan ka teid selle koha pealt ;)
aga valgusta palun siis:)

mida tähendab 2.0L mootor Ausidel? kas jälle 1856 kuubikut 84x84?
või tõesti on juba üle 1900cc? see oleks põnev...

Postitatud: 13 Veebr 2007 23:20
Postitas olaaf
88mm vändaga saab ju rohkem kui 1856
selleks tuleb kasutada 21213 mootori plokki mis on 3,5mm kõrgem (hinnakirjades 21213 +3,5mm) ning mida annab ka 85mm mõõtu puurida.
seega siis 85x88

88 vändaga peab kasutama spets kepse ja saalesid (saale kael peenem ja lihvitud offsetti?)

mis kaan sellele peale ehitada ning kaua selline asi vastu peab ei kujuta ette

[Muudetud: 13-2-2007 olaaf]

Postitatud: 13 Veebr 2007 23:48
Postitas VäikeMägilane
no 84 vänt ka juba suht tihedalt istub niva plokki, 88 käib kindlasti juba vastu servi, esiasi kas saab neid käiata, kuid kust see 88 vänt võetakse - diisel Nivalt? 84 vändaga on orig. kepsuga kolb plokiga tasa, 88 vändaga 2mm üle, se on hea iseenesest, samas ei saa aru miks sinna teisi saalesid vaja on? ja kepse?

85 kolb nivasse tähendab 1,5mm ploki seina, mis ei ole just tore - Ausil olid moskva osakonna 84 kolvid - jutu järgi muidugi, ise pole näind

Postitatud: 14 Veebr 2007 00:00
Postitas Ardi Soovik
Algselt postitas: olaaf
88mm vändaga saab ju rohkem kui 1856
selleks tuleb kasutada 21213 mootori plokki mis on 3,5mm kõrgem (hinnakirjades 21213 +3,5mm) ning mida annab ka 85mm mõõtu puurida.
seega siis 85x88

88 vändaga peab kasutama spets kepse ja saalesid (saale kael peenem ja lihvitud offsetti?)

mis kaan sellele peale ehitada ning kaua selline asi vastu peab ei kujuta ette

[Muudetud: 13-2-2007 olaaf]
85 kolvid ja 88 kolvikäik. 42,5x42,5x3,14x88x4/1000=1996cm3
Kõigi loogikareeglite kohaselt peaks 21213 plokk olema sama kõrge kui 2103 või 2106 mootoril.
Kõrgem on ta mindlasti 2131 mootoril,mis on originaalis 84 kolvikäiguga.

[Muudetud: 2-13-2007 Ardi Soovik]