ralli mootor?

ralli mootor?

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

ralli mootor?

Postitus Postitas wilson »

kuidas teha kindlaks et on tegu rallimootoriga???
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

klapikambrikaanel on kiri RALLI...

kui nüüd tõsiselt rääkida siis välisel teel pole võimalik kindlaks teha, kas tegu on kohviveski või viimase püssiga..
võtad algosadeks mootori ning mõõtmiste kaalumiste teel saad teada millega tegu..

rallimootor on üks väga kahtlane asi :P
kõvemad rallimootorid sõidavad seguga ja vaid mõned sajad rallikilomeetrid..
kasutatud rallimootor on veel kahtlasem asi... :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

tuttav pakub siin.et raidami vana ralli varumootor.ja peal on pritsung.passis on muudatused olemas ka.nädala pärast reedel lähen seda asja värki uurima.aga jh oleks hea kui kuidagi teada saaks.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

pritsungiga tol ajal ei sõidetud....võib olla hiljem asendatud muidugi...kõige lihtsam, vaata kaane kanaleid, kas on töödeldud ja kas kaant on maha freesitud

hea ka kui kaane maha võtad ning kolbe näed
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: skahar
pritsungiga tol ajal ei sõidetud....võib olla hiljem asendatud muidugi...kõige lihtsam, vaata kaane kanaleid, kas on töödeldud ja kas kaant on maha freesitud

hea ka kui kaane maha võtad ning kolbe näed
Räägitakse, et Min. autobaasis olnud veneajal kõva ALMAVÜ poolt sebitud stend kus Peep Kosk mootoreid ehitas/katsetas/leiutas. Ta olla meh. pritset kasutanud, jõunumber utoopilised 198hj 1600sest mootorist...
Eluiga mõõdeti tundides muidugi.

Millal Raidam üldse viimati Ladaga rallit sõitis?
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

mulle tundus kuidagi luuletav jutt olevat.kas ainult surveastmega ei tee kindlaks? rallikal peaks see ju 11 kanti olema??eks teen ikka proovisõitu kah,siis juba saab aru kas on miskit tehtud või ei
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: wilson
mulle tundus kuidagi luuletav jutt olevat.kas ainult surveastmega ei tee kindlaks? rallikal peaks see ju 11 kanti olema??eks teen ikka proovisõitu kah,siis juba saab aru kas on miskit tehtud või ei
Ja kuidas sa kavatsed surveastme kindlaks teha????????????
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

seda peaks ju mingi aparaadiga saama mõõta?
r
raitsraisk
Suletud kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raitsraisk »

jälle aetakse sassi kompressioon ja surveaste, surveastme mõõtmisel/arvutamisel ühest aparaadist ei piisa, sial neid ikka mitu vaja ( nihik, mensuur jne)
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: Raitsraisk
jälle aetakse sassi kompressioon ja surveaste, surveastme mõõtmisel/arvutamisel ühest aparaadist ei piisa, sial neid ikka mitu vaja ( nihik, mensuur jne)
ma ei tea ka, mitu korda seda siin juba lahti ja kokku on seletatud - mis on surveaste ja mis on kompressioon:sein

peaks vist foorumisse sisenejatel selle kohe ette viskama ja las siis mõistatavad, aga enne sisse ei saa:spin

Surveastme saad mõõta küll-ajad kolvi ÜSS'su ning keerad küünla maha ja lased tosooli 50ml süstlaga sisse, vaatad palju läheb(V1) ning jätad arvu meelde ning jagad selle kolvi käigu mahuga(V2) v1/v2=sa (ilma ühikutta!)

lihtsam on pead mitte vaevata ja ise ehitada endale korralik kone:puzzled või odavalt igaks-juhuks ära osta:spin
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

hind on odav tõesti.eks ma pean midagi välja mõtlema kuidas see ära katsetada !

ära siis unusta: RALLIMOOTORI tööiga mõõdetakse TUNDIDES
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

kui palju tunde kestab rallimootor?
pidur = kiiruse surm
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

seda rohkem välja tuleb et see yks luuletus on!
k
kopka
Suletud kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kopka »

Algselt postitas: fanatt
kui palju tunde kestab rallimootor?
oleneb ikka sellest kui palju paremat jalga muljud
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Mootori kestvuse kohta näiteks uutel N rühma evodel ja subsikutel on umbes 1500 katse kilomeetrit mootori hooldus ja 500 käigukasti ja lukkude hooldus!
Kui ma õigesti mäletan oli vist Ausi 2.0 puuritud lada mootori iga üks hooaeg, ehk siis ligikaudu 600 katse km!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: Photographer
Kui ma õigesti mäletan oli vist Ausi 2.0 puuritud lada mootori iga üks hooaeg, ehk siis ligikaudu 600 katse km!
Tean Ausi ja elab suht lähedal. Kui näen teda siis küsin talt ja valgustan ka teid selle koha pealt ;)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1530
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: grimes
Algselt postitas: Photographer
Kui ma õigesti mäletan oli vist Ausi 2.0 puuritud lada mootori iga üks hooaeg, ehk siis ligikaudu 600 katse km!
Tean Ausi ja elab suht lähedal. Kui näen teda siis küsin talt ja valgustan ka teid selle koha pealt ;)
aga valgusta palun siis:)

mida tähendab 2.0L mootor Ausidel? kas jälle 1856 kuubikut 84x84?
või tõesti on juba üle 1900cc? see oleks põnev...
Festina lente!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

88mm vändaga saab ju rohkem kui 1856
selleks tuleb kasutada 21213 mootori plokki mis on 3,5mm kõrgem (hinnakirjades 21213 +3,5mm) ning mida annab ka 85mm mõõtu puurida.
seega siis 85x88

88 vändaga peab kasutama spets kepse ja saalesid (saale kael peenem ja lihvitud offsetti?)

mis kaan sellele peale ehitada ning kaua selline asi vastu peab ei kujuta ette

[Muudetud: 13-2-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1530
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

no 84 vänt ka juba suht tihedalt istub niva plokki, 88 käib kindlasti juba vastu servi, esiasi kas saab neid käiata, kuid kust see 88 vänt võetakse - diisel Nivalt? 84 vändaga on orig. kepsuga kolb plokiga tasa, 88 vändaga 2mm üle, se on hea iseenesest, samas ei saa aru miks sinna teisi saalesid vaja on? ja kepse?

85 kolb nivasse tähendab 1,5mm ploki seina, mis ei ole just tore - Ausil olid moskva osakonna 84 kolvid - jutu järgi muidugi, ise pole näind
Festina lente!
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Algselt postitas: olaaf
88mm vändaga saab ju rohkem kui 1856
selleks tuleb kasutada 21213 mootori plokki mis on 3,5mm kõrgem (hinnakirjades 21213 +3,5mm) ning mida annab ka 85mm mõõtu puurida.
seega siis 85x88

88 vändaga peab kasutama spets kepse ja saalesid (saale kael peenem ja lihvitud offsetti?)

mis kaan sellele peale ehitada ning kaua selline asi vastu peab ei kujuta ette

[Muudetud: 13-2-2007 olaaf]
85 kolvid ja 88 kolvikäik. 42,5x42,5x3,14x88x4/1000=1996cm3
Kõigi loogikareeglite kohaselt peaks 21213 plokk olema sama kõrge kui 2103 või 2106 mootoril.
Kõrgem on ta mindlasti 2131 mootoril,mis on originaalis 84 kolvikäiguga.

[Muudetud: 2-13-2007 Ardi Soovik]
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Vasta