ralli mootor?
ralli mootor?
-
wwilson
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 534
- Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
- Asukoht: haapsalu
- Autod: 21053
- Kontakt:
ralli mootor?
kuidas teha kindlaks et on tegu rallimootoriga???
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
klapikambrikaanel on kiri RALLI...
kui nüüd tõsiselt rääkida siis välisel teel pole võimalik kindlaks teha, kas tegu on kohviveski või viimase püssiga..
võtad algosadeks mootori ning mõõtmiste kaalumiste teel saad teada millega tegu..
rallimootor on üks väga kahtlane asi
kõvemad rallimootorid sõidavad seguga ja vaid mõned sajad rallikilomeetrid..
kasutatud rallimootor on veel kahtlasem asi...
kui nüüd tõsiselt rääkida siis välisel teel pole võimalik kindlaks teha, kas tegu on kohviveski või viimase püssiga..
võtad algosadeks mootori ning mõõtmiste kaalumiste teel saad teada millega tegu..
rallimootor on üks väga kahtlane asi

kõvemad rallimootorid sõidavad seguga ja vaid mõned sajad rallikilomeetrid..
kasutatud rallimootor on veel kahtlasem asi...

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Räägitakse, et Min. autobaasis olnud veneajal kõva ALMAVÜ poolt sebitud stend kus Peep Kosk mootoreid ehitas/katsetas/leiutas. Ta olla meh. pritset kasutanud, jõunumber utoopilised 198hj 1600sest mootorist...Algselt postitas: skahar
pritsungiga tol ajal ei sõidetud....võib olla hiljem asendatud muidugi...kõige lihtsam, vaata kaane kanaleid, kas on töödeldud ja kas kaant on maha freesitud
hea ka kui kaane maha võtad ning kolbe näed
Eluiga mõõdeti tundides muidugi.
Millal Raidam üldse viimati Ladaga rallit sõitis?
-
rraitsraisk
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
ma ei tea ka, mitu korda seda siin juba lahti ja kokku on seletatud - mis on surveaste ja mis on kompressioon:seinAlgselt postitas: Raitsraisk
jälle aetakse sassi kompressioon ja surveaste, surveastme mõõtmisel/arvutamisel ühest aparaadist ei piisa, sial neid ikka mitu vaja ( nihik, mensuur jne)
peaks vist foorumisse sisenejatel selle kohe ette viskama ja las siis mõistatavad, aga enne sisse ei saa:spin
Surveastme saad mõõta küll-ajad kolvi ÜSS'su ning keerad küünla maha ja lased tosooli 50ml süstlaga sisse, vaatad palju läheb(V1) ning jätad arvu meelde ning jagad selle kolvi käigu mahuga(V2) v1/v2=sa (ilma ühikutta!)
lihtsam on pead mitte vaevata ja ise ehitada endale korralik kone:puzzled või odavalt igaks-juhuks ära osta:spin
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Mootori kestvuse kohta näiteks uutel N rühma evodel ja subsikutel on umbes 1500 katse kilomeetrit mootori hooldus ja 500 käigukasti ja lukkude hooldus!
Kui ma õigesti mäletan oli vist Ausi 2.0 puuritud lada mootori iga üks hooaeg, ehk siis ligikaudu 600 katse km!
Kui ma õigesti mäletan oli vist Ausi 2.0 puuritud lada mootori iga üks hooaeg, ehk siis ligikaudu 600 katse km!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1530
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
aga valgusta palun siis:)Algselt postitas: grimesTean Ausi ja elab suht lähedal. Kui näen teda siis küsin talt ja valgustan ka teid selle koha pealtAlgselt postitas: Photographer
Kui ma õigesti mäletan oli vist Ausi 2.0 puuritud lada mootori iga üks hooaeg, ehk siis ligikaudu 600 katse km!![]()
mida tähendab 2.0L mootor Ausidel? kas jälle 1856 kuubikut 84x84?
või tõesti on juba üle 1900cc? see oleks põnev...
Festina lente!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
88mm vändaga saab ju rohkem kui 1856
selleks tuleb kasutada 21213 mootori plokki mis on 3,5mm kõrgem (hinnakirjades 21213 +3,5mm) ning mida annab ka 85mm mõõtu puurida.
seega siis 85x88
88 vändaga peab kasutama spets kepse ja saalesid (saale kael peenem ja lihvitud offsetti?)
mis kaan sellele peale ehitada ning kaua selline asi vastu peab ei kujuta ette
[Muudetud: 13-2-2007 olaaf]
selleks tuleb kasutada 21213 mootori plokki mis on 3,5mm kõrgem (hinnakirjades 21213 +3,5mm) ning mida annab ka 85mm mõõtu puurida.
seega siis 85x88
88 vändaga peab kasutama spets kepse ja saalesid (saale kael peenem ja lihvitud offsetti?)
mis kaan sellele peale ehitada ning kaua selline asi vastu peab ei kujuta ette
[Muudetud: 13-2-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1530
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
no 84 vänt ka juba suht tihedalt istub niva plokki, 88 käib kindlasti juba vastu servi, esiasi kas saab neid käiata, kuid kust see 88 vänt võetakse - diisel Nivalt? 84 vändaga on orig. kepsuga kolb plokiga tasa, 88 vändaga 2mm üle, se on hea iseenesest, samas ei saa aru miks sinna teisi saalesid vaja on? ja kepse?
85 kolb nivasse tähendab 1,5mm ploki seina, mis ei ole just tore - Ausil olid moskva osakonna 84 kolvid - jutu järgi muidugi, ise pole näind
85 kolb nivasse tähendab 1,5mm ploki seina, mis ei ole just tore - Ausil olid moskva osakonna 84 kolvid - jutu järgi muidugi, ise pole näind
Festina lente!
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
85 kolvid ja 88 kolvikäik. 42,5x42,5x3,14x88x4/1000=1996cm3Algselt postitas: olaaf
88mm vändaga saab ju rohkem kui 1856
selleks tuleb kasutada 21213 mootori plokki mis on 3,5mm kõrgem (hinnakirjades 21213 +3,5mm) ning mida annab ka 85mm mõõtu puurida.
seega siis 85x88
88 vändaga peab kasutama spets kepse ja saalesid (saale kael peenem ja lihvitud offsetti?)
mis kaan sellele peale ehitada ning kaua selline asi vastu peab ei kujuta ette
[Muudetud: 13-2-2007 olaaf]
Kõigi loogikareeglite kohaselt peaks 21213 plokk olema sama kõrge kui 2103 või 2106 mootoril.
Kõrgem on ta mindlasti 2131 mootoril,mis on originaalis 84 kolvikäiguga.
[Muudetud: 2-13-2007 Ardi Soovik]
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.