1. leht 1-st

Tagasilla tugevdamine

Postitatud: 16 Okt 2005 11:33
Postitas kodar
Ehk keegi oskab rääkida kuidas tagaveolisel Ladal saaks tagasilda nii tugevdada, et ta paremini kere küljes püsiks. Mingisugusest rihmadega kere külge tõmbamisest olen kuulnud, aga kuidas see täpselt välja näeb?

Aitäh!

Postitatud: 16 Okt 2005 11:38
Postitas jackal
kere küljes püsib sild ilma tugevdamatta ka, rihmad on selleks et madalamaks teha, aga siis peab ka vedrul maha lõikama.
Tugevdama peaks silla tala ennast, aga ma ei tea mul küll sellest kasu ei ole kõveraks läheb nagunii, vb kestab 50km kauem lihtsalt. ;)
Tglt keevitatakse varda otsad ka üle ja otstele seibid peale.

Postitatud: 15 Dets 2005 21:16
Postitas m-rally
ma ise tõmbasin omal tagasilla vanade turvavöödega kinni,panin taga pagassi mingi 100 kilose raskuse,siis keevitasin kere külge klamri ja silla külge ka...turvavööd nõelusin kokku,niiet need klambrid,mis turvavöö kinnituse sisse lähevad,mõlemasse otsa jääks ja siis tõmbasin rihmad pingule ja võtsin raskuse pagassist ära...ahjaaa,tagavedrud tegin ka 1 ringi võrra lühemaks,kuigi oleks veel pidanud võtma maha
nüüd auto seisab teel ülihästi ja ei kõigu pea üldse

Postitatud: 27 Dets 2005 12:46
Postitas Photographer
Katsun lisada mõned fotod, mida ise sai tehtudPilt

Postitatud: 27 Dets 2005 12:48
Postitas Photographer
Ja varda ülekeevitamine, pikemaid vardaid ei ole mõtet üle keevitada - liiga õhukese seinaga, lihtsam on neid tihedamini vahetadaPilt

Postitatud: 27 Dets 2005 15:30
Postitas mirroslav
sinna k'nnule peab keevitama koopa klge ka pleki muidu ple kasu

Postitatud: 07 Jaan 2006 19:05
Postitas ivar
ilus vaadata, kui on viitsitud autot korralikult teha. (photographeri silla kohta...)

Postitatud: 21 Juul 2006 11:44
Postitas Hulkur
Jah känd on selline asi mis kippub murduma! Mul 05 el murdus ära rallitamise tagajärjel. Nüüd olen targem ja teen korraliku kolmnurga sinna tugevduseks!

Postitatud: 04 Jaan 2007 22:07
Postitas reiner
Algselt postitas: Photographer
Ja varda ülekeevitamine, pikemaid vardaid ei ole mõtet üle keevitada - liiga õhukese seinaga, lihtsam on neid tihedamini vahetada
Miks ei ole mõtet?
Ma enda jääraja masinal küll tugevdasin ära, tõesti ei viitsinud enam peale igat nädalavahetust vardaid vahetada..

Aga tagasilla enda tugedamise kohta olen kuulnud, et nõuka aeg sai tagasilla tala suure paksu seinaga toruga (kui ei eksi siis oli see ZIL'i summuti toru) ära tugevdatud. Reduktori juures kuni vedru kronkudeni oli see vist. Altpoolt.

Postitatud: 07 Jaan 2007 15:10
Postitas Jan
silda ennast annab tugevdada ju paraja vinkelrauaga, ühest otsast teise välja, ülekande juures tuleb aint kuumutada ja painutada parajalt.
Algselt postitas: mirroslav
sinna k'nnule peab keevitama koopa klge ka pleki muidu ple kasu
Kui mõelda nüüd nii, et kuidas sellele kännule jõud mõjuvad siis photographeri pildi peal olev tugevdus on täiesti piisav. Jõud mõjuvad ju peamiselt autoga risti suunas.