1. leht 2-st
Kas koonusfiltrist ka mingit kasu on?
Postitatud: 16 Mai 2005 21:38
Postitas sillakas55
Mul on endal korralik 01 aga mootor peal minuteada 011 oma.
tahtsin teada et kui ma paneksin sinna koonusfiltri vahele, et kas siis midagi muutub ka ja kui muutub siis kuidas? ja kust seda koonusfiltrit saada võiks?
Muidu sõber rääkis et pidi juurde andma küll.
Postitatud: 17 Mai 2005 08:52
Postitas põletaja
Ma panin enda omale vahele, krt nüüd rebib kolmandaga ka ketsi:kuri
Postitatud: 17 Mai 2005 09:23
Postitas grimes
Algselt postitas: põletaja
Ma panin enda omale vahele, krt nüüd rebib kolmandaga ka ketsi:kuri
Äkki saaksid sa mõne pildi lisada ja ka natukene tarka juttu oleks hea.Kuidas panid palju maksab koonus jne.
Postitatud: 17 Mai 2005 10:21
Postitas olaaf
Postitatud: 17 Mai 2005 16:20
Postitas CozmonauT
põletaja võiks jah pilte panna, ise ka vist koonust paigaldama viiekale, tahaks koonuse paigutust ja asja näha (omal vist relakaga auk kapotti)
Postitatud: 17 Mai 2005 16:22
Postitas olaaf
Algselt postitas: CozmonauT
põletaja võiks jah pilte panna, ise ka vist koonust paigaldama viiekale, tahaks koonuse paigutust ja asja näha (omal vist relakaga auk kapotti)
mnjah ega selle jutu peale polegi enam midagi lisada..

ainult et tasuks enne uurida millele põletaja koonuse pani ja kes neid ketse ikkagi rebib
irwirwirw
koonusest üksi pole suurt tolku

Postitatud: 17 Mai 2005 16:52
Postitas zoozaaremeez
mul üks tuttav ütes,et poisid,te olete lollid,kui te oma autodele koonused peale panete.ütles veel seda,et koonus võtab jõudu maha. mida sellest arvata?
Postitatud: 17 Mai 2005 17:12
Postitas ander14
oot aga kuhu see konnus filteri yltse kinnitub:puzzled, mida ymber peax tegema kui peax yltse midagi:puzzled
Postitatud: 17 Mai 2005 17:20
Postitas olaaf
ümber peab tegema kogu karpa pealse.. sinna ilmselt mingi junni otsa keevitama veel ..
niisama lisaõhust pole kasu, mootor ei oska sellega midagi teha..
kaa ja enn kolmandaga üksi kummi põletama ei pane

Postitatud: 17 Mai 2005 17:44
Postitas ffbi
Kuulge võiksite lihvida väljalaske ja sisselaske kolektorid plokiga võrtseks siis kindlasti tuleb mootorile võimsust juurde. See 100% kindel värk. Ja siis juba koonusfiltrid ja igasugust muud staf:bouncingi.
Postitatud: 17 Mai 2005 19:22
Postitas skahar
Algselt postitas: FFBI
Kuulge võiksite lihvida väljalaske ja sisselaske kolektorid plokiga võrtseks siis kindlasti tuleb mootorile võimsust juurde. See 100% kindel värk. Ja siis juba koonusfiltrid ja igasugust muud staf:bouncingi.
mina ise näiteks ei kasuta ei koonuseid ega vatitupse karpadel....:spinainult metallist trompetid:spin
aga see jah sport autol...tava siksile müüakse ka racing ümarfiltreid...mitte otseselt, aga saab tellida mõne teise margi mõõtude järgi (USA);)
Postitatud: 17 Mai 2005 21:50
Postitas tuhajuhe
Kõige paremini saate katsetada,et kas koonusfilter annab juurde või mitte.Võtke õhupuhasti kaan maha ja proovige ilma kaaneta sõita(muidugi mitte kaua) ja siis on tunda kas mõjus hästi või halvasti.Koonus filtri esmane ülesanne on anda rohkem õhku läbi filtreeritavast elemendist.Edasine tehnoloogia on juba keerulisem mis sinna juurde kuulub.
Postitatud: 17 Mai 2005 23:05
Postitas sillakas55
täna kui ostsin uue õhufiltri sain aru et rohkem pole vajagi ei kopikas piisavalt jälle edasi liiguks.
Postitatud: 18 Mai 2005 11:12
Postitas olaaf
Algselt postitas: FFBI
Kuulge võiksite lihvida väljalaske ja sisselaske kolektorid plokiga võrtseks siis kindlasti tuleb mootorile võimsust juurde. See 100% kindel värk. Ja siis juba koonusfiltrid ja igasugust muud staf:bouncingi.
väljalaset ikka plokikaanega samaks lihvida ei tohi..
seal peab see ääreke nagu ikka olema

uurige kirjandust rohkem!
Postitatud: 18 Mai 2005 12:08
Postitas ffbi
Algselt postitas: olaaf
Algselt postitas: FFBI
Kuulge võiksite lihvida väljalaske ja sisselaske kolektorid plokiga võrtseks siis kindlasti tuleb mootorile võimsust juurde. See 100% kindel värk. Ja siis juba koonusfiltrid ja igasugust muud staf:bouncingi.
väljalaset ikka plokikaanega samaks lihvida ei tohi..
seal peab see ääreke nagu ikka olema

uurige kirjandust rohkem!
Seda küll ei tohi aga kui võimsust juurde vaja siis võib lihvida küll. Ja miks ei võiks mis seal ikka juhtub.
Postitatud: 19 Mai 2005 20:38
Postitas mess
Algselt postitas: FFBI
[Seda küll ei tohi aga kui võimsust juurde vaja siis võib lihvida küll. Ja miks ei võiks mis seal ikka juhtub.
Sellepärast tulebki rohkem kirjandust uurida. Ka võimsuse suurendamise eesmärgil päris nii ei tehta. Väike lainete ja keeriste teooria tuleb mängu.

Postitatud: 19 Mai 2005 23:55
Postitas ffbi
Algselt postitas: mess
Algselt postitas: FFBI
[Seda küll ei tohi aga kui võimsust juurde vaja siis võib lihvida küll. Ja miks ei võiks mis seal ikka juhtub.
Sellepärast tulebki rohkem kirjandust uurida. Ka võimsuse suurendamise eesmärgil päris nii ei tehta. Väike lainete ja keeriste teooria tuleb mängu.
See küll nüüd suur küsimärk. Aga võib ka öelda "ära usu kõike mida kirjutatakse". Aga noh mis ikka vaielda. Tehke mis tahate.

Postitatud: 23 Mai 2005 17:06
Postitas ivar
Algselt postitas: skahar
[
mina ise näiteks ei kasuta ei koonuseid ega vatitupse karpadel....:spinainult metallist trompetid:spin
aga see jah sport autol...tava siksile müüakse ka racing ümarfiltreid...mitte otseselt, aga saab tellida mõne teise margi mõõtude järgi (USA);)
Mina nüüd kasutan

Võimsusekadu ei märganud, ringiajad olid igatahes paremad kui trennis, aga see vist rohkem rooli ja istme vahelisest tihendist tingitud. Välja näeb sihuke:

Postitatud: 23 Mai 2005 20:34
Postitas Moss
1294 cm3, 125hj @ 7500 rpm ja ei mingit hi-tech'i.
Saa siis aru mis toimub...
http://auta5p.car.cz/zavody/most_2004_vfv/most_04.htm
Postitatud: 24 Mai 2005 10:25
Postitas ivar
Algselt postitas: revolutsionäär
Algselt postitas: Moss
Algselt postitas: revolutsionäär
oh issand ja polegi koonusfiltrit. se on küll mage masin..
Mõnitad?

aga mitte sind
Koonus või mitte, aga kui ma vaatasin porihunnikut mis sellest filtrist mul peale ühte sõitu välja tuli , siis ikka hea meel et sai peale pandud. Ilmselt oleks aidanud, kui oleks kogu aeg rivi ees sõitnud

,aga ei oska veel

. See kollane paistis ringrajamasin olevat, tal polegi filtrit vaja.