1. leht 1-st
M: Kadrina plokkdiffer
Postitatud: 13 Mär 2005 11:30
Postitas rustang
Veneaegne Kadrina EPT dirfiplokk Lada sillale, Torsen-tüüpi, kannatab omaaegsete rallimeeste jutu järgi kuni 100 hj mootorit, 1000.-
rustang@kuku.ee
Postitatud: 13 Mär 2005 13:25
Postitas PuZuP
Vabandage mu teadmatust, kuid inimene ei pidavat teada saama kui ta ei küsi...Et misasi see Torsen selline on...temast kirjutatakse ja räägitakse, kuid ei midagi väga selgitavat?
PuZuP @ natuke ebatark Torseni kohapealt

Postitatud: 13 Mär 2005 13:40
Postitas chp
hmm...mis ülekandega tegu võiks olla...võib-olla kannataks isegi Nivale alla kruttida

Postitatud: 13 Mär 2005 17:00
Postitas nivamees66
Algselt postitas: rustang
Veneaegne Kadrina EPT dirfiplokk Lada sillale, Torsen-tüüpi, kannatab omaaegsete rallimeeste jutu järgi kuni 100 hj mootorit, 1000.-
rustang@kuku.ee
paluks tel numbrit
Postitatud: 13 Mär 2005 17:06
Postitas GTA
olen konsulteerinud ühe omaaegse rallimehega, kes samuti rakvere kandis tegutses. tema jutu järgi oli kadrina torsen-differ pmst. siis piiratud libisemisega differ. st. see oskab kurvis veojõudu jagada nii, et mõlemad rattad veavad, kuid vastavalt kurvile erineva jõuga. "labane" plokkdiffer laseb ju näiteks asfaldil kurvi läbides ühe rehvi suitsema, st. veab neid ühtemoodi 50/50 jõuga. tavalisel difril kurvis aga minumeelest üks ratas ei vea. kusjuures kadrina toode oli olnud väga kõrgekvaliteediline, läksid nagu soojad saiad ka suurele venemaale müügiks, kus sellel ajal neid veel teha ei osatud/ei tehtud.
Postitatud: 13 Mär 2005 17:12
Postitas tuhajuhe
Olen ise ka ühte omanud ja sõitnud,aga viimases lõpus nad küll erilised vastupidavusega silma ei paistnud.Ja läbi libisevus seisnes tigu hammasratastes,mingeid kettaid seal ei ole.
Postitatud: 14 Mär 2005 09:13
Postitas rustang
Ülekande hammasrattapaar tuleb sinna ise külge panna, see on vaid diferentsiaal. Kui interneti otsimootorisse "torsen" tippida siis saab tuhandeid vasteid ja kirjeldusi, kuidas see töötab.
Välja näeb umbes niisugune:
http://www.miata.net/garage/Torsen-T1.jpg
Kui arvestada, et neid toodeti viimati kuskil 25 aastat tagasi, siis uut ei ole pakkuda kuid see tundub olevat veel kasutuskõlbulik.
Telefoninummõr on profiilis olemas.
Postitatud: 15 Mär 2005 14:29
Postitas rustang
Hetkeseisuga on differ lubatud Eesti Tehnikaspordi Muuseumile, kus on selle igati loogiline koht.
Postitatud: 15 Mär 2005 17:59
Postitas skahar
Algselt postitas: rustang
Hetkeseisuga on differ lubatud Eesti Tehnikaspordi Muuseumile, kus on selle igati loogiline koht.
see juba mehe jutt;)
tuleb säilitada, mida säilitada veel annab...
Kadrinast jah veel niipalju, et 90-te keskpaigast hakkas kvaliteet langema, kuna pingid hakkasid väsima, samamoodi ka mehed/naised(loe: palka netu, nu vodku budet):sein