1. leht 1-st
K: Amordid jäärajale
Postitatud: 26 Dets 2004 20:06
Postitas matu6
sooviks teada et mida muuta amortide ja ültse vedrustuse poole pealt jääraja autol 06:rolleyes
Postitatud: 26 Dets 2004 20:42
Postitas logman
Amordid peavad korralikult töötama. Soovitan gaasi ,mis annavad lisatõuget ,et ratas maas püsiks. Parimad on kahtlemata timmitavad SACS'id. Tagavedustele pannakse salongi või pagassi lisaraskused.
Postitatud: 27 Dets 2004 10:41
Postitas matu6
aga kas gaasid liiga jäigaks autot ei tee?
Postitatud: 27 Dets 2004 13:35
Postitas logman
Jäärada ,kui ta on JÄÄRADA ,siis on ta sile ja seal pole liigsel jäikusel suurt tähtsust ,sest seal auto ei põrka nagu Tammsaare teel. Kui jääbki liiga jäigaks ,siis vt.ülalt viimast lauset ,see kompenseerib mingil määral.
Lumerada on teine teema ,mis hakkab krossi poole kalduma.
Kui jääl kurvis kummi maha ei saa ,st. sõidad külg pooleldi lennus ,siis see pole sõit ,vaid mingi ilge vingutamine nagu sea seljast villavõtt.
Postitatud: 27 Dets 2004 15:58
Postitas eq
selliseid siledaid jääradasid, kus konarused puuduvad, tahaks isegi näha...tehislikud võibolla ainult
Postitatud: 27 Dets 2004 17:59
Postitas logman
Eq oleks pidanud möödunud talvel külastama Viljandist mõni kilt Pärnu poole asuvat Heimtali karjäärijärvele tehtut. Sel aastal kahjuks piisavat külma pole olnud ,muidu oleks nüüdki seal Ramsi TSK omad midagi rajanud. Või endine "äss" Härm. Tegelt selle koha pealt on Härm tegija ,et sitta rada ei salli ja kui sitaks kisub ,siis laseb kinni lükata ,sest pole mõtet jääkrossiga masinaid lõhkuda - selleks on Holstres võimalused.
See selleks ,aga amordikatest soovitasin midagi parimatest ning need olid ju isegi timmitavad ,nii et keerad parajaks ja laksuta kus tahad. Sacs'id peavad vähemalt valule vastu ,rahakoti kandvus on muidugit iseasi.
Postitatud: 27 Dets 2004 18:15
Postitas driver1
Algselt postitas: logman
Amordid peavad korralikult töötama. Soovitan gaasi ,mis annavad lisatõuget ,et ratas maas püsiks. Parimad on kahtlemata timmitavad SACS'id. Tagavedustele pannakse salongi või pagassi lisaraskused.
parimad on kahtlematta sacs'id ma pakun et mõni üxkõik milline proflex on raduselt parem ja mingi bilsu või mida iganes
Postitatud: 27 Dets 2004 18:30
Postitas matu6
aga see kus ma sõita tahan on rohkem lumerada mida siis teha amortide juures
Postitatud: 27 Dets 2004 19:15
Postitas logman
Tead ,igasugune kross ,ralli ,sprint või mis iganes masinale ata andmine lammutab teda metsiku kiirusega.
Need vennad ,kes tahavad ,et käru peaks vastu mitmeid starte-finišeid ,keevitavad tagasillale lisatugevdused. Samuti käiakse üle esiõõtsad ja nende kinnitused.
Pehme amordiga ei püsi standardautogi teel ja nii pannakse ekstreemidele alla ikka jäigemad. Jäik ei sobi igapäevasõiduks ,eriti vanadele künadele kuna need pudenevad lihtsalt koost või peale kõvemat ratastelt saadud kolakat on ülemised kandurid kere küljest lännu.
Sul on lihtsam minna mõne tõeliselt võidukaks ehitatud sigla juurde ,ise seal kõik üle vaadata ja konsulteerida konkreetse masina ehitajaga ,kui siit vastuseid oodata.
See keskustelu veniks lihtsalt kummina pikaks.
Kahjuks ei tea ,kaugel elad ,mul Viljandis oleks võimalus sind tegijatega kokku viia.
Postitatud: 07 Veebr 2006 16:16
Postitas m-rally
aga keegi seda ka teab kas rahvarallis tohib topelt amorte panna?siis ju tööpõhimõte peaks säilima
Postitatud: 07 Veebr 2006 17:43
Postitas matu6
üldiselt on asi nii et mul auto valmis ja piisavalt jäik

volgavedrud ja bilsu amordid ja jäikus karanteeritud ja üldiselt ei lõhu see midagi kere eriti.
Postitatud: 07 Veebr 2006 18:22
Postitas m-rally
aga kas tagasilla rihmaga kinni tõmbamine on üldse lubatud sest tehnilistes tingimustes on selline kaval lause et"Mis ei ole konkreetselt lubatud,on keelatud" niiet ei teagi kuidas sellest asjast aru saada sest tava siksiga läheb nati raskeks seal ju
Postitatud: 07 Veebr 2006 21:41
Postitas põletaja
Juhul kui on lihtsalt parklakaarutamise katsed, siis vast rattaid maast lahti ei saa ja rihmade panekul pole sel juhul mõtet.