Ei torma muidugi sellepärast ma uuringi! Kui tahad korralikult teha, siis see võtab aega! Ja kuna tahaks ikka see aasta sõita, siis aeg pressib peale!!
Ma arvan siiski, et tingimused jäävad sarnaseks Läti omadega, kuna kindlasti on ka huvilisi Lätist, kes tahaksid Eestis võistelda. Kuid see kõigest oletus.
Lätlastel muidugi ka üks auto müügis hetkel, kes soovib võib nende kodulehelt uurida.
kui rääkida Superkrossi sarjast, kuhu lisandub Vaz Standard klass, siis seal on suure tõenäosusega tulemas Läti tehnilised nõuded ja rahvakrossi turvanõuded. 12ndal mail on Audrus Superkrossi etapp ja ka Lätlaste etapp koos. Hr Eriste lubas, et tuleb hulga lätlasi. Lätlastel on rehvideks tänavasõidu 175/70 R13 (kruusal ja asfaldil), aga Superkrossis pidi esimene aasta Vaz Standard klassis rehvid vabad olema, ainult asfaldi etappidele ei ole lubatud prot rehvidega (muudes klassides on kruusa etapidel 14" Master Nordic ja asfaldil 15" Kuhmo).
Minu poolt toorik ostetud vihjeks nimi Kelement Õhtuks ka vajalik teema koos piltidega Kui keegi veel soovib tean kedagi kes pakkus kah puuriga 05 te mõistliku hinnaga!
Selles sarjas siis võiks ka rakendada vähemalt üle sõidu kui mitte iga sõit, et esikolmik võtab loosi ja üks neist siis loovutab kohapeal oma nuka, sest eks kõiks saabki alguse nukast ja kui ta seda ei soovi kohe tehs siid juba järgneksid sanksioonid, muidu sea asja korras ei hoia ja läheb nii nagu paljude klassidega kahjuks läinud on. Ise plaanin ka massina vastavalt tehnilstele sättima hakata ja Lääne Virumaalt on veel vähemalt 3 huvitatut, niiet tundub tukema huvitav asi kui just asja liiga vabaks ei lasta.
On nüüd täpsed reeglid kirjas kuskil?
Eriti huvitaks mis hetkest mootor pole enam standard mootor.
Aprilli alguses kirjutati: Mida kujutab endast VAZ standard klass? Peatselt avaldatakse täpsemad tehnilised tingimused, kuid lühidalt kokkuvõtlikult on selles klassis osalevad autod standardsed autod..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Siin tõlgitud Läti reeglite variandis peaks olema mootori nõuded. Need pole küll ametlikud reeglid Superkrossi sarjale, kuid need ametlikud Läti sarja reeglid. Arvatavasti jäävad mootori nõuded samaks Läti omadega.
kristen kirjutas:Lugesin nüüd reeglid läbi ja poltpuuri kohta ma ei leidnud miskit, kas on ikka lubatud?
Väljavõte tehnilistest tingimustest:
3.1.1 Kõik materjalide, paigaldamise ja dokumentatsiooni nõuded vastavalt FIA Appendix J artikkel 253 p.8 nõuetele.
Vastavalt sellele juhendmaterjalile on mõningate kitsendustega polditavad turvastruktuuride osad lubatud. Kui mõtled mingisugust nõukaaegset poltpuuri, siis need ei vasta mitte mingitele nõuetele. Ei materjali ristlõigete ega ka poltliidete poolest.
Paljudel lätlastel on poltpuurid ning nad on ennast juba registreerinud Pühapäeval toimuvale sõidule. Seega arvatavasti ikka on lubatud. Huvilised tulge kohale ning tutvuge autodega.
Jälgisin siis asjade kulgu tänasest sõidust mylapsist. Päris hulk masinaid oli kokku tulnud, kas võistlussõidus lasti kõik koos rajale? Kuidas masinad sellisel suht kiirel rajal vastu pidasid? Tehnilisi probleeme vmt ei olnud? Best speedi võrreldes olid lätakad kõikse kiiremed, kas see vahe tuli ülekandest? Mis peaülekannet eesti mehed kasutasid ja mis kastiga sõitsid kui saladus pole?
Eks üritan siis mõningale küsimusele vastata. Korraga lasti kõik masinad peale, stardirivi pandi paika nagu ringrajal ikka. Autod pidasid vastu ning suuri probleeme polnud. Best speed Mylaps lehel on küll veidi mööda. Endal oli GPS peal ning 135-140 km/h olid need kiirused peamiselt sirgel. Esimesed neli lätlast olid aga seekord minu jaoks püüdmatud.
Kahju, et eestlasi vähe oli.