Kas 1,8-1,9 mootorite ehitus on popiks muutunud

Kas 1,8-1,9 mootorite ehitus on popiks muutunud

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

kui suur klapp panna siis ka pesad vaja suuremad panna.kui originaal pesa jätta siis pole tõesti tööl mõtet.ja klapp ikka omab tähtsust küll kui paned suured klapipesad väike klapp uppub ära:)ja vahe ikka on suure ja väikse klapiga kaanel.suureklapiga täide suurem ja vastavalt klapile ka augud suuremad.ja nu ralli autod võtavadki palju kütet..
v
VFTS3
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Mär 2004 18:48
Asukoht: harjumaa
Autod: vw golf + samara

Postitus Postitas VFTS3 »

kui endale kaant lasin teha siis soovitati mitte panna suuri klappe, vaid jätta sama suured aga kergemad ja teise profiiliga, ja pesad ümerlõigata ning kanalid teha. Et arvestades plokikaane põlemiskambri profiili ei anna see väga suurt effekti.
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

klapid igaljuhul kerged.kui mina kaani olen teind siis suured klapid loomulikult ka kergeks.ja põlemis kambri profiili tuleb ka muuta.ja ega orig.klapiga jookseb ka hästi.mul veel rallis endal pole ühtki suureklapiga kaant olnud nüüd lõpuks tegin endale ka.enne oli nii kui sain valmis siis kohe kellegil vaja oli:)
Vasta