esisilla ettepoole toomine?

esisilla ettepoole toomine?

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

nüüd sain teada kuidas see reaaalselt teostatakse. esimese sillatala küljest lõigatakse see koht kus on kaks õõtsakinnitus polti terves tükkis välja ja keevitatakse(olenevalt palju viia ettepoole tahetakse tavalislt 15-20mm) ettepoole kinni. siis tugevtatakse kogu see tala ära jne..

ps. sellest sain juba ennem aru et milleks seda vaja on. lihtsalt sellest kuidas seda teostada ei saanud aru.
0
06
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 06 »

sama siin, asi ainult teosamises oli et kuidas?
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

Ja siis liigub ka ratta keskme punkt sissepoole ;) [/quote]
Hmm.... aga lada alumine õõts ei ole ju võrdhaarne kolmnurk, vaid peaaegu täisnurkne kolmnurk ja seda tahapoole. Kui ma kinnitusel tagumist otsa eesmisest kaugemale toon, siis keskmepunkt sissepoole küll ei tule, kui siis hoopis väljapoole. Igatahes kui mina endal esisilla kallale lähen, siis teen küll niimoodi, nagu ma oma peaga välja mõtlesin. Kusjuures siis jäävad vedru ja amort ka väiksema kalde alla. Peale selle, mõelge, kust te selle muskulatuuri võtate, et stabilisaatorvardad alla väänata, kui õõtsadel olevad kinnitused on 2cm ettepoole tulnud? Minu lahenduse puhul tuleks kinnitus max 1cm ettepoole!;)
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Et lada esisilda ette poole tuua, ei ole vaja õõtsadega midagi teha.
PILDID
(pilt nr 2 on näha originaal kinnitust)
Ümber tuleb teha sillatala küljes olev alumise õõtsa kinnitus. Et tuleb lasta teha täisrauast selline nö "puks" (pilt 1)mille abil liiguvad sillatala küljes olevad alumise õõtsa kinnitus poldid 2 cm edasi. Sellel "puksil" olevate aukuda vahe on võrdne alumisel õõtsal olevate aukude vahe(millega õõts kinnitub).
Sillatalal tuleb eemaldada õõtsa kinnituspoldid, tagumise kinnitus poldi koht tuleb ette poole tuua 2cm, kui ei eksi siis esimese jaoks pole uut auku vaja kuna uus auk tuleb juba sillatalast ette poole.
Kui poldid sillatalast välja lüüa siis tuleb see "puks sinna sisse lüüa, igaüks kes sillatala näinud ja käes hoidnud siis saavad aru kuhu see lüüa tuleb.(piltidelt 3 ja 4 on seda "puksi"). Poldid tuleb sisse tagasi ajada(jube vastik töö) ja mingid stopperid neile taha panna, et nad ringi käima ei hakkaks ja eest ära ei läheks kui õõtsa sinna kinnitama hakkad.

Loodan, et kõik said aru. Kui midagi jäi arusaamatuks siis küsige.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
c
CPX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 13 Nov 2006 22:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas CPX »

Ise olen näinud muudetud kujuga käändtelge, mida kasutati ka Estonia vormelitel. Ettepoole toomise point ei ole paremas pidamises vaid rooliratta kiiremas tagasitulekus keskpunkti(rajal suht oluline)
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Jah rooliratas tuleb kah kiiremini tagasi (kas vormelitel mitte kordi kiirem rooliülekanne pole) aga kui nüüd hästi mõelda, siis on ratta nn järeljooks suurem ja auto tahab ennast suurtel kiirustel(vormel/rallikas) paremini otse hoida st on stabiilsem ja 3. pilt seletab pidamist ja vaadake kasvõi mersu esirattaid, mis väljapöörates üsna suure nurga all pidamise poole kaldu on:P
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: Tegija
Jah rooliratas tuleb kah kiiremini tagasi (kas vormelitel mitte kordi kiirem rooliülekanne pole) aga kui nüüd hästi mõelda, siis on ratta nn järeljooks suurem ja auto tahab ennast suurtel kiirustel(vormel/rallikas) paremini otse hoida st on stabiilsem
Täiesti nõus, ma ka niiviisi asjast aru saanud. Aga kui käänmiku pikikallet (caster) sel viisil suurendada, suureneb väljakeeratud ratastel ka külgkalle.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: reiner
Et lada esisilda ette poole tuua, ei ole vaja õõtsadega midagi teha.
PILDID
(pilt nr 2 on näha originaal kinnitust)
Ümber tuleb teha sillatala küljes olev alumise õõtsa kinnitus. Et tuleb lasta teha täisrauast selline nö "puks" (pilt 1)mille abil liiguvad sillatala küljes olevad alumise õõtsa kinnitus poldid 2 cm edasi. Sellel "puksil" olevate aukuda vahe on võrdne alumisel õõtsal olevate aukude vahe(millega õõts kinnitub).
Sillatalal tuleb eemaldada õõtsa kinnituspoldid, tagumise kinnitus poldi koht tuleb ette poole tuua 2cm, kui ei eksi siis esimese jaoks pole uut auku vaja kuna uus auk tuleb juba sillatalast ette poole.
Kui poldid sillatalast välja lüüa siis tuleb see "puks sinna sisse lüüa, igaüks kes sillatala näinud ja käes hoidnud siis saavad aru kuhu see lüüa tuleb.(piltidelt 3 ja 4 on seda "puksi"). Poldid tuleb sisse tagasi ajada(jube vastik töö) ja mingid stopperid neile taha panna, et nad ringi käima ei hakkaks ja eest ära ei läheks kui õõtsa sinna kinnitama hakkad.

Loodan, et kõik said aru. Kui midagi jäi arusaamatuks siis küsige.

Oleks selliseid ladahuvilisi aind veel - kiitus
"aasta postituse " eest!

Just sain ise ka sellise lahenduse tehtud - ainuke häda on nüüd selles et käändteljed ja rooli otsad muutuvad vägagi kriitilisteks kohtadeks - sinna pidi lahendus olema Fiati omade näol, täpsemalt ei tea
Vasta