K:Turvapuur

K:Turvapuur

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

puudu on täpselt uus puur pmst,
puurile on peale materjali veel väga palju reegleid mida kuidas tegema peab!
uuri eal järele täpselt.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Leegikas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 13 Nov 2006 22:13
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada

Postitus Postitas Leegikas »

Eal'ist uurisin aga täpset tegemise skeemi küll ei leidnud, ainult materjali min. paksus on öeldud. Äkki oskab keegi täpsemalt rääkida, kes on enda rallikale eal tehnilist kaarti teinud.
m
moto-onu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 31 Dets 2007 22:15
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas moto-onu »

Ei puur on ilus(algaja kohta), aga materjali valik on kindlasti vale.Juba oma ohutuse huvides ei tasu veetorudega sõitma minna...ilma puurita võiba ka ohutum olla...Keevituse kohapealt ka, et see võib sul käega katsudes kõva paista, kuid kui sa üle katuse veered, siis käivad sealt vähe teised Newtonid läbi...Ja toru paikamine keskelt ei ole hea mõte:( ükskõik millise puuri puhul.
E.T.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Tegin töö juures paar pilti sellest, milline peaks keevitus olema.

[Muudetud: 20-1-2008 logman]Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ja siin peale lihvimist:Pilt
Vasta