16v esiveolise mootor tagaveolisele?

16v esiveolise mootor tagaveolisele?

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1372
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

16V kaan nö töödeldud kaan (kuni 12.5mm nukile) koos meh.tõukurite, vedrude/TiAl taldrik ja klappidega (VW 27/32) ca 1250-1300.-
aind kaan ca850

Kes tahab oma silmaga kaeda, siis jalad selga ja Saaremaa Rallile, nimelt harukordne võimalus silma peal hoida sellisel ekipaažil nagu Baikov/Kleschsev 2105 - kiired poisid.
Minge tehke juttu ja ehk saate targemaks, mees paneb ka inglise keelt, kel vene keel suus ei ole.
Festina lente!
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

m'kay
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Peep7 »

Köik kena ja puha, helistasin ka. Öeldi et üks toru puudu siis saaks puur homologeeringu. Julgen kahelda sest kangesti on selle masina moodi http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 737&page=8
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 669
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

99% sama masin.
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Peep7 »

Vot jah. Valmis masinat ikkagi ei soetaks. Olen pigem seda tüüpi et kui katkestan siis enda vea töttu, hiljem teisi kirjuda.. pole mötet lihtsalt. Ning ise masin tehes tuleb kindlasti odavam.
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Kuulutuses oleva auto hind on põhimõtteliselt ainult juppide hinnaga. Ise ehitades julgen kahelda, et sellist masinat odavamalt teed. Kui ükskord sellise auto valmis ehitad siis võid tõdeda, et kõik maksab ja tasuta pole isegi oma töö aeg! Aga julget peale hakkamist!!!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4922
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ise tehes kipuvad asjad venima jääma ja odavamalt saad ainult malet mängida :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
raigovilbiks
Postitusi: 31
Liitunud: 15 Juul 2008 19:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: Lada Samara WRC
Kontakt:

Postitus Postitas raigovilbiks »

ODAVAM Kindlasti ei tule ise ehitades! Kas sul on piisavalt oskusteavet, et kõiki asju ise teha! Paratamatult tuleb mingi osa auto ehitusest sisse osta!
Teed ise ja katkestad ning lõpuks ostad ikka teennuse sisse!

Räägin omast kogemustest!

ODAVAM EI OLE KINDLASTI
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1372
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

 
Peep7 kirjutas:Vot jah. Valmis masinat ikkagi ei soetaks. Olen pigem seda tüüpi et kui katkestan siis enda vea töttu, hiljem teisi kirjuda.. pole mötet lihtsalt. Ning ise masin tehes tuleb kindlasti odavam.
kui sul on 8-9000 tagataskus ja oskused teha ja keevitada
hakka pihta, kui ei ole - pead vaatama nö E-kõlbuliku rallika 5-6000-ga ja seda hakkama modima.

Kõik on suhteline, aga konkreetse aparaadi pead laskma enne EALi vaatljeail ülevaadata et kas puur vastab nõuetele jms.

Omast kogemusest, ise tehes on stardialmis tagaveduse VAZi hind VAZi detailidega ja 14" ratastega ca 7-8000euri
töökõrvalt ise tehes kulus mul ca 3aaastat+1aasta seadistamistele ja tagasilöökidele
Festina lente!
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Peep7 »

Trehvanud siin kuulutusi kus puuriga kere eest küsitakse 2-2,5k eurot, noh teagi kas see kaubaks ka läks. Mulle seda igatahes minu pakutud hinna eest ei antud. Keevitus on olemas ja oskust on ka omajagu juba kogunenud. Torupainutaja on ka olemas, s.t puuri teeks ise. Viimati oli toru 8e/m ,kuskilt meenub et 40-45m läheb mis teeks 320-360e. Nipet näpet keevitamist veel ( tehaseliited ja muud tugevamaks tegevad detailid). Julgeksin väita et ise nokkides saad puuriga kere 5-600e eest, oleneb mis seisus auto ostad baasiks.

Lada sild 4.44 pluss lukk sisse, Mägilaselt tellides valikut on ;) nt 495e. Käigukast, ungari kuuene 1160e, viiene 1050, Bollverki hinda paraku ei tea. Ning taas Mägilase käest R1 sisu vöiks justkui ka asja ära ajada.

Pidurite hinda ei ole paraku uurinud, ette 110/112 ketas/ klots, klots muidugi midagi vingemat, mitte tänava oma.
Mootor, kindlasti 16v ning eelnevalt sai Uzzac-u käest uuritud tema mootori hinda ja vöiks öelda et see hind on.. kröbe ,e36 M3 mootori saaks selle raha eest, aga see selleks. Päris 150kw meeles ei mölgu ,kui saaks 150hp oleks asi ning kestaks ka.

Lisaks iste/ rihmad neid on igas valikus saada. Odavamaid saab 5-600 vajalikud. Kogu selle asja teeb muidugi ebameeldivalt kalliks hans, kuid seda ei arvestaks autohinna sisse. Rehvid, riietus, kiiver, side jätaks ka autohinnast välja.

Vaat et tulebgi 5-6000 auto eest ja kui muu pudru ka kampa siis 8-9000 ongi koos.

Lisaks nägin Saaremaa Rallil et mossel oli e36 esisild,(sillatala, öötsad, püstakud, pidurid, roolilatt) ning turjal olid kah püstakud. Pidavat sellest aastast lubatud olema. Paraku eelpool mainitud Vene söitjatega ei olnud vöimalik oma aja puuduse töttu rääkida.
r
RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas RLV »

Isiklikult selle puuriga Kaugatomale peale küll ei läheks. Puur, mis keset toru pooleks lõigatud. ...
Selle 3.5k eest saad korraliku rahvaralli pilli. Su oma aeg ei maksa midagi? Aeg on taastumatu ressurss.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1372
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

lisaks elekter, küte, üür jne jne
kuid see selleks - kes tahab ise teha teeb ise, aga kui oled algaja asjaarmastaja, on lihtsam kui saaksid sõitva masina soetada ja sellega alustada, sõidad paar hooaega ära, teed uue masina nullist - näiteks.

vastupidi on ka tehtud...aind et kulud poole suuremad

edu!
Festina lente!
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Minul on viimase aastaga auto ehitamisse kulunud umbes 2500 € rubla või rohkem ja ega selle autoga ei sõida veel võidu meestega kes sõidavad juba pikki aastaid !!!
Mina panustan rohkem selliste meestega võidusõitmisele nagu mina (pühapäeva sportlased)
Kui leiad auto 5000+'€ siis võid arvestada, et umbes 2-3000 tuleb veel sisse laduda, et olla konkurentsis.
Nagu mainiti 140-150 hj. siis üksi mootor läheb maksma umbes 2500 kui enamus ise teed ja kui enamus lased teha siis kusagil 4000 + €
Mina küsiks mis käigukasti kasutatakse C20XE mootori otsas ?

Aga mida mina tean? Mina olen ju "algaja" :D
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1372
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

igatahes on 16V moto paigaldajatele või omanikele pakkuda soodsalt 4-1 kolle.
Festina lente!
Kasutaja avatar
wheelman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
Asukoht: Tartu/Tallinn
Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.

Postitus Postitas wheelman »

Kas ka tagaveolise paigutuse puhul oleks kollet saada?
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1372
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

 
wheelman kirjutas:Kas ka tagaveolise paigutuse puhul oleks kollet saada?
mmm...ei saand hästi aru, kuid olemas on kollektor tagaveolisele masinale, millele on paigaldatud Lada 112 vmt. 16V mootor.
Kollektori osa on 16V kaanele mõeldud kuid edasine on tagaveolise
kujuga.

http://static.baza.farpost.ru/v/1443450991978_bulletin
Festina lente!
Kasutaja avatar
wheelman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
Asukoht: Tartu/Tallinn
Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.

Postitus Postitas wheelman »

Täpselt seda mõtlesingi :)

4-1 ainuke lahendus ilmselt jah?

Juhul kui kellegil suurem huvi 16V ehitada võib minuga ühendust võtta. On olemas hea stardi komplekt :P Olemas pea kõik peale kolvi ja kepsu. Brunsa tehtud kaanega.

rainer.meus@gmail.com
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1372
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

 
wheelman kirjutas:Täpselt seda mõtlesingi :)

4-1 ainuke lahendus ilmselt jah?
saab ka 4-2-1, peab tellima.
Aga need kõik lähevad roolivarda alt elik ei vaja kerelõikust.
Festina lente!
Kasutaja avatar
wheelman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
Asukoht: Tartu/Tallinn
Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.

Postitus Postitas wheelman »

Ega ei tea kas plokikaanest välja ulatuvale thermostaadile ja lõdvikutele ka mingi KIT välja mõeldud, mis siis päästaks kere lõikumisest?

Tean, et 16V 4Age toyota mootoritele on selline KIT olemas kui vaja tagaveolisele ümber tõsta mootor.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Re: 16v esiveolise mootor tagaveolisele?

Postitus Postitas ToM »

Keda oskate soovitatada kes väntvõllile laagri pesa treiks? :ugeek:
m'kay
Vasta