1. leht 1-st

3x sdelano v CCCP

Postitatud: 30 Juul 2004 11:02
Postitas Mel
Viimases Autolehes on test, kus pannakse joonele vaz 21013 mootor 1,2, mosse 412 ja gaz 24.
Lada näitas slaalomis ja põdratestis ikka väga kõva tulemust.
Slaalom: mosse 57 km/h, lada 61 km/h, volga 50 km/h.
Põdratest: mosse 56 km/h, lada 61 km/h, volga 48 km/h

Võrrelge neid teiste, uute autode, testi tulemustega, ikka väga üllatav. Kusjuures Ladal olid all enam-vähem originaalmõõtu kummid ja tehase amort. Kui panna sinna korralik kumm ja amort, siis tulemus peaks tunduvalt paranema.
Näiteks minul ühel autol all originaalmõõtu kummid ja teisel 14'' ja 185/60 kummid ning juhitavuse vahe on täitsa tuntav viimase kasuks.

Aga kiirenduse mõõtjad - nüüd teil olemas ametliku testi tulemus - 1,2 mootoriga 23 sek 0-100 km/h.:cul

Kahju, et pidurdusmaad ei mõõdetud 100 - 0 km/h, ma olen alati just seda teada tahtnud, milline on vahe tänapäevaga.

Postitatud: 30 Juul 2004 11:07
Postitas MarT
need pässid lasevad käiguvahetusel gaasi maha, keegi oskajam saaks kindlalt alla 19 seki

Postitatud: 30 Juul 2004 15:18
Postitas Vadim
ma arvan et need vanad kes seal asja mõõdavad jne on ikka suht kobedad vennad ses suhtes et teavad mida teevad :d
ja kellel seda kiirendust nyt nii väga vaja ikka on ????
rullnokkadest bemmi omanikud aint vb esinemiseks:(

Postitatud: 30 Juul 2004 21:26
Postitas VeilSide
uurisin t2na k seda artiklit väga Huvitav aga Lada tegi teistele ära pikalt :D:cool:

Postitatud: 31 Juul 2004 02:55
Postitas GTA
no loogiline oleks, et lada ikka teistele n.liidu masinatele ära teeks - itaalia hing ju:lol
muidu isegi huvitavam oleks kui panna joonele lada mingite omaaegsete euroopa müügihittidega, mis 70-ndate-80-ndate alguses ilma tegid, ntx ford escort (70-ndate oma,mitte see pisut uuem), opel kadett, mingisugune fiat, regata vbolla, siis saaks ettekujutuse, kui tegija masin see lada siis ikkagi võrdsete võitluses oli:puzzled

muidu vene masinatest ON lada kahtlemata parima teelpüsimusega, kui arvestada just massiautosid

Postitatud: 31 Juul 2004 11:17
Postitas heiki.k
Kusjuures 1979 aasta TM'i 9. numbris on test, kus kõrvutatakse 1600 Lada 06, FSO Polones 1.5 ja Morris Marina 1.8.
Kiirenduses teeb ära loomulikult Marina oma mootoriga, lada võtab kõige rohkem kütet, on aga vaikseim müra poolest. Lada oli neist hinna poolest odavaim. Marinal suurim pakiruum. Testijad oleksid maantesõiduks valinud Marina aga kui tee oleks viinud kruusale ja sportlikumatele radadele oleks kõik valinud Lada.
Võrdluses ühtgi autot eriti esile ei tooda - kõik kolm olid enam-vähem võrdsed.
Kokkuvõte: Lada kõige sportlikum, Marina mugavaim ja Polones jõlgub neil napilt kannul.

Postitatud: 02 Aug 2004 22:15
Postitas Mel
Vaatasin siis vanemat Autolehte ja panen siis tänapäevase Lada ehk 110-ne testi andmed ka võrdluseks üles.
Põdratesti läbimise tulemus 65 km/h ehk +4km/h võrreldes 013-nega.
Slaalom 60 km/h ehk -1 km/h.
Samas kiirendus 94 hobusega 11,9 sek.

Kõik meist teavad, palju maksab vanale Ladale varuosa, lisan ka mõned 110-ne varuosad:
Hammasrihm 177.-
õhufilter 120.- - see on 6 korda kallim kui tagaveolisel.
Esikaitseraud 4720.- hulluks on nad läinud:D
tagumine 4130.-
siduriketas 300.-
esituli 1200.- 03 üks tuli maksab 75.-.

Aga selle eest maanteel kütust sajale 5,5 l.

Postitatud: 02 Aug 2004 22:56
Postitas Mel
Kahes 1994. aasta märtsikuu Auto Bildis on testis koos 6 Golf-klassi odavamat sedaani: Hyundai Pony GLS 1,5i, Lada Forma GLS 1500 (meie teame kui 21099), Mitsubishi Lancer 1300 GLi, Nissan Sunny 1,4 LX, Seat Cordoba CLX 1,6i ja Suzuki Swift 1,3 GL.
Kõige kallim oli Nissan - 24 775 marka ja odavaim Lada 17 490 marka.

Hyundai Lada Mitsu Nissan Seat Suzuki
Võimsus 83hj 68 75 75 75 68
0-100 km/h 13,1 15,4 12,3 12,6 12,9 12,4
tippkiirus 170 153 170 171 170 165
tühimass 1020 980 960 1040 980 820
pagassimaht 320l 364 350 440 455 410

Testi skoor: 194 169 202 209 207 192

Test hõlmas kõike: mugavus, turvalisus, kvaliteet, juhitavus jne.
Lada puhul "kiidetakse" tema 70-ndate stiilis sisekujundust.
Lada on praktiliselt igas asjas teistest veidi maas, välja arvatud hea hind. Viimane on odavuselt järgmisest Suzukist 3000 marka vähem.
Mäletate veel sellist aega, kus kõigil testi autodel polnud võimalik saada isegi lisana airbagi ja vaid kaks autot pakkusid lisana ABS-i. :)
Kusjuures Lada varustuses on antitiib ja valuvelg.
Lada on odav auto, iganenud lahendustega, kuid odav osta ja veel odavam pidada.

Postitatud: 03 Aug 2004 09:03
Postitas mess
Täitsa vahva artikkel oli ja tulemused mõnes osas täitsa üllatasid. Samas arvestades, et Lada on suhteliselt väike auto, siis peavadki tulemused suhteliselt head olema. (vaadake samas numbris järgmisel lehel uue Audi A6 testi tulemusi! - osa tulemusi on kehvemad, kui siksil:D)

Kahju tõesti, et pidurdusmaad ei proovitud täiel maal, seda oleks kindlasti hea teada. Teine asi mis mind natuke häiris oli see, et liialt palju kasutati (ja tähtsustati üle!) tehaseandmeid. Eelkõige kütusekulu osas. Ilmselt ei sõidetud autodega kuigi palju, mistõttu tulemusi ei saanud ses suhtes anda, aga vanadel masinatel tehaseandmed tihti täis adekvaatset pilti ei anna.

Veidi teemaväline, aga kuna ma pole kuigi pikaaegne Auto Lehe lugeja, siis kas kunagi on erinevatest autoklubidest ka mingeid lugusid olnud. See oleks teema, mis oleks täitsa huvitav. Saaks teada, kuidas teised elavad ning mida teevad. Ma usun, et mingi väiksema sarja võiks vähemalt tegusamatest klubidest küll ajakirja saada.

Postitatud: 03 Aug 2004 20:42
Postitas Moss
Ladade ja testide kohta. Kunagi raadios rääkis, et Saksamaal korraldatud kütteseadmete testi pani 2108 suht probleemivabalt kinni.

Aga mess, pane kiri Autolehe toimetusse teele, äkki võidad veel T-särgigi. Seda klubivärki pole seal minuteada küll varem olnud.

Moss@3-aastat-postkastist-AL'e-võtnud-juba.

Postitatud: 13 Aug 2004 20:45
Postitas jinx
Ei ole selle lada 110 pidamine midagi nii kallis. Näidake mulle mõni teine uus auto mille varuosad samas hinnas?.

Mis ise enda ladal vahetanud olen.
Piduriklotsid tk 20 eek
Termostaat tk 125 eek
mootoririhm 150 eek
kojamehe lüliti 120 eek (ise lõhkusin kogemata ära)
õhufilter 45
õlifilter 45
vanematele ladadele poest juppe ostes on hinnad enam-vähem samad, mis 110'l.

ntx tagumine piduritrummel maksis 260
piduriklotsid 15
jne

Postitatud: 07 Dets 2004 15:26
Postitas rookierice
Algselt postitas: jinx
Ei ole selle lada 110 pidamine midagi nii kallis. Näidake mulle mõni teine uus auto mille varuosad samas hinnas?.

Mis ise enda ladal vahetanud olen.
Piduriklotsid tk 20 eek
ntx tagumine piduritrummel maksis 260
piduriklotsid 15
jne
Maitse asi,aga pidurdusmaa 25% pikem võrreldes korralike tänapäevaautodega,ei lähe neid klotse midagi nii palju,et eluga riskida.Olgu siis hinnad 50korda kallimad või mitte

Postitatud: 18 Dets 2004 23:27
Postitas wots
Ja ma tõesti juhtusin ise ka seda AL lugema.Suht head tulemused selle vanuse kohta.Kui vaataks asja nii et teistes testides on juu autod uued!Sellel Zigulil oli heal juhul ülevaatus(ei mäleta eanm). Huvitav näiteks mis tulemused oleksid olnud kui Zigulile oleks tehtud täielik kapitaal remont ja peale seda tänapäeva vahenditega reguleering.Oleks võinud olla ka valuvelg ja kaasaegne amort.

Postitatud: 19 Dets 2004 12:53
Postitas Ziil
Algselt postitas: WotS
Ja ma tõesti juhtusin ise ka seda AL lugema.Suht head tulemused selle vanuse kohta.Kui vaataks asja nii et teistes testides on juu autod uued!Sellel Zigulil oli heal juhul ülevaatus(ei mäleta eanm). Huvitav näiteks mis tulemused oleksid olnud kui Zigulile oleks tehtud täielik kapitaal remont ja peale seda tänapäeva vahenditega reguleering.Oleks võinud olla ka valuvelg ja kaasaegne amort.
mismoodi see valuvelg küll nüüd abistama peab:) peamine küsimus oligi ju kiviaegsetes amortides..

Postitatud: 19 Dets 2004 16:02
Postitas Moss
Algselt postitas: Ziil
mismoodi see valuvelg küll nüüd abistama peab:)
Kvaliteetne (loe: kerge) valuvelg parandab vähesel määral auto kiirendust ja teelpüsivust ebatasasel teel.

Postitatud: 19 Dets 2004 18:54
Postitas --sven--
Ka pidureid aitab teatud valuvelg jahutada.

Postitatud: 19 Dets 2004 21:33
Postitas Ziil
Kuid kui ei kasutata originaalvelgi/vedrustust siis pole test ju enam audentne.. Igasugune vedrustuse parendamine muudab ju auto originaalsust... võrrelda tuunitud masinat tavamasinaga pole nagu aus.. Ladale oleks piisanud selles testis normaalsetest rehvidest ja amortidest..

Ma kujutan ette et see moss ja volga oleks ka kurvides kiiremad olnud kui neil oleksid olnud all valud ja madala profiiliga rehvid..nad lihtsalt kalduksid/vajuksid vähem