1. leht 1-st

K: VAZ 2101 ja Samara roolivarda nuudid e. Samara turvapadi klassikule?

Postitatud: 23 Apr 2012 13:57
Postitas SexSix
K: kas VAZ 2101 ja Samara roolivarda nuudid on samad? Kas VAZ 2101 ja Samara roolid on vahetatavad üks ühele?

Postitatud: 23 Apr 2012 22:55
Postitas viaccess
Sul ju hoovis neid rohkem kui tuvisi kombikormi tehases, proovi järgi ja pajata meile ;)

Postitatud: 24 Apr 2012 02:39
Postitas ToM
Ei tohiks olla samad, samaral peenemad ja tihedamad nuudid.

Selline loll mõte tuli pähe.

Postitatud: 24 Apr 2012 11:56
Postitas SexSix
Selline loll mõte tuli pähe, et panna kopikale AirBag!

Postitatud: 24 Apr 2012 13:08
Postitas Kytt
 
SexSix kirjutas:Selline loll mõte tuli pähe, et panna kopikale AirBag!
Ei taha küll südametu või õelana näida, aga airbagiga kopika ainus eelis bagita kopika ees on see, et peale suuremat avariid on esimesel juhul võimalik avatud kirstuga matus.

Postitatud: 24 Apr 2012 13:22
Postitas Mel
Pigem võib airbagiga asi hullemaks osutuda. Autokere, airbag ja iste koos turvavööga moodustavad tervikliku turvalahenduse. Lihtsalt otse paigaldatud airbag ise lööb suure tõenäosusega juhi surnuks. Rool, roolisammas või deformeeruv kere ei pea enam "vaeva nägema".

Postitatud: 24 Apr 2012 20:22
Postitas logman
Olen näinud filmilõiku katsest.
Ehitati mehhanism, kus u. nelja meetri kõrguselt kukutati kõrvits padja suunas teele ja seesama kõrvits päästis omal teekonnal tööle ka padja avanemistoimingu. Päästik oli nihutatav, nii et sai teha mitu katset ja loomulikult demonstreeriti ka, kuidas padi kõrvitsa päästab, aga...
...mõni kümnendik-sekundit enneaegselt avanev padi lödistas terve ruumi kõrvitsasupi piiskasid täis!
Selleltsamalt kõrguselt lihtsalt vastu maad prantsatanud aedvili sai enesesse kõigest lohu ja murdus viiludeks.
Nii et säärane enese omal käel ületurvamine töötab tegelikkuses vastupidises suunas.

Postitatud: 24 Apr 2012 20:32
Postitas Mel

Postitatud: 24 Apr 2012 21:21
Postitas logman
Jahh, õige, tolles vidikus oli kah tegemist hoopis hiliseks seatud avanemisega, kui kõrvits molekulideks lendas.
Valetasin eelmises postituses. Liialt ammu oli see - haugi mälu :D , 2007 mingilt saksa kanalilt näidati tihti igatsugu kiirteedel juhtunud trikke jne...

Muide, mu paarimees, kellega tolsamal aastal masinat jagasime, on saanud turvapadjaga vastu vahtimist. Lambist, kõrvalistujana. Mingi rike tekkis ja padi läks ilma igasuguse "välise ergutuseta" lahti.
Polnud meeldiv kogemus. Lõi mingiks ajaks vaesekese auti nagu poksiringis :lol .

Samara Balticul ju on AirBag.

Postitatud: 24 Apr 2012 22:12
Postitas SexSix
Balticul on ju paigaldatud?

Postitatud: 25 Apr 2012 23:13
Postitas ToM

Postitatud: 26 Apr 2012 09:02
Postitas Mel

Postitatud: 26 Apr 2012 19:28
Postitas logman
No nii ongi.
Lasen siia rivitult ühe testi, mida ise olen juba ammu vaatanud.
Alguses oli küll peas mõte, et mida te jamate, sellest Smartist ei jää ju mitte midagi järele,
aga vaadake ise: http://youtu.be/9iKGfo1wmOM

Volvo 940 versus Modus.

Postitatud: 26 Apr 2012 20:18
Postitas SexSix
Ärge seda nüüd puhta kullana võtke. Modusel on mootor, käigukast ja vedav sild kõik ees otsas ja risti autoga. Aga Volvo 940 on mootor pikki autot, mida antud testis moduse ükski osa ei puutunud. Volvo esituli ja paar plekki ei saa kindlasti vastu tervele jõuagregaadile Moduse esiotsas. Moduses olnud mannekeenid said topelt G jõu võrreldes Volvos olnuduga. See on ka asi mis tapab.

Postitatud: 26 Apr 2012 22:57
Postitas lada
Aga see üldse ei tapa, et sa peaga vastu rooli lendad, jalad lömastatud on ning oled salongi kinni jäänud kuna see on nii deformeerunud?

Edit: Ja mis moodi Moduses topelt G jõud saadi kui see aeglustas ennast pehmema Volvo arvelt ning seisma jäämine mannekeenidel ei lõppenud vastu kere nagu Volvos?

Süveneme veidi rohkem.

Postitatud: 27 Apr 2012 00:40
Postitas SexSix
Kuna rool on mõlemal autol valel pool, siis just mootor on Modusel see mis põhiliselt kaitseb tema juhti aga samas lõhub Volvot. Kui oleks mõlemal rool õigel pool siis oleks ka testi tulemused teised.
Peale kokkupõrget põrkas Modus eemale aga Volvo jäi seisma avarii paigale. 2 G on võib-olla liig aga 1,5 G kindlasti. Lihtsalt kaalu vahe.
Ei tahaks olla mingi Moduse pukatsiga laupakas sellise suure Volvoga.
Ja lõpuks on see Airbag mis Mooduse ohutumaks teeb.

Lada Baltic.

Postitatud: 02 Mai 2012 20:38
Postitas SexSix
Mitte ei leia Lada Balticu AirBagi testi kohta. Kas ei olegi tehtud. Miks üldse soomlased siis AirBagi installisid?
http://www.youtube.com/watch?v=84qG3mli ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Z8ivhwSNjTs

Postitatud: 03 Mai 2012 23:02
Postitas logman
A mis asi selle "käsitsi" paigaldatud turvakoti avanema lülitab?
Need lisakodinad on olemas?

Lada Baltic.

Postitatud: 04 Mai 2012 09:59
Postitas SexSix
Hetkel on olemas terve auto.