Aktivaator - reklaami trikk?
Aktivaator - reklaami trikk?
- kurivaim
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
- Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
- Autod: 2106
Aktivaator - reklaami trikk?
Üks sõber saatis sellise lingi: http://aktiv25.com/
Ei tea mida see endast kujutab? Ehk on keegi proovinud või on täpselt sama kasulik kui see plekk mis karpast bensiini keerisesse ajab?
Ei tea mida see endast kujutab? Ehk on keegi proovinud või on täpselt sama kasulik kui see plekk mis karpast bensiini keerisesse ajab?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
See läti kraam...
Esmalt ehmatas mind lehel kasutatav kirjaviis. Vigu nigu't sigu
. No polnud veenev lihtsalt. Välismaa värk, keegi oskamatu tõlkinud või kirja pannes õigekiri kaduma läinud. Juhtub, kuid kahtlaselt palju terve lehe mahukust arvestades. Kole värk
.
Euraasia patendiekspertiis
. Peaks olema Euro-Aasia. Kui menüütulbas dokumentatsiooni ni jõuate, siis märkate.
Kuid tegelikult sisusse süüvides võiks ju proovida. Osta, teha loomkatse ja kui ei meeldi, saab ju toote kenasti tagastada
. Kiruda saab kah kui tarvis. Lehel selleks võimalus antud. Aga enne proovimist ma ei kiruks
.
Venes on säärane tegelane nagu Dudõšev. See nimi tasuks natukeseks meelde jätta.
Tema alustas kah magnetitega trikitamist ja on nüüdseks juba kaugemale jõudnud ehk siis lisanud kütuse eellammutustööle elektri. Olla efektiivsem.
No aga kui võrrelda Dudõševi ja Ivanovi magneteid, siis Vanja oma on tunduvalt vihasem. Rohkem magneteid ja poolused vahelduvad vägagi aktiivsel moel. Tundub parem, kui Dudõševi algmaterjal (ilma elektrita).
http://youtu.be/AYJ4uLtnbAs
http://www.shop-dudishev.ru/
Venelase kraami on kindlasti keerulisem Eestisse toimetada, muidu võiks seda proovida. Ja tagasi saata vist kah ei saa (lihtsalt mu isiklik eelarvamus, sest pole sügavamalt uurinud).
Lätlasega tundub lihtsam olevat. Ja hind pole tappev. Kaotad vaid törtsu postikulusid, kui efekti ei anna ning saad kogu maailmale pasundada, et see on suur pettus. Kui on.
Teeme proovi - saame teada
.
Esmalt ehmatas mind lehel kasutatav kirjaviis. Vigu nigu't sigu


Euraasia patendiekspertiis

Kuid tegelikult sisusse süüvides võiks ju proovida. Osta, teha loomkatse ja kui ei meeldi, saab ju toote kenasti tagastada


Venes on säärane tegelane nagu Dudõšev. See nimi tasuks natukeseks meelde jätta.
Tema alustas kah magnetitega trikitamist ja on nüüdseks juba kaugemale jõudnud ehk siis lisanud kütuse eellammutustööle elektri. Olla efektiivsem.
No aga kui võrrelda Dudõševi ja Ivanovi magneteid, siis Vanja oma on tunduvalt vihasem. Rohkem magneteid ja poolused vahelduvad vägagi aktiivsel moel. Tundub parem, kui Dudõševi algmaterjal (ilma elektrita).
http://youtu.be/AYJ4uLtnbAs
http://www.shop-dudishev.ru/
Venelase kraami on kindlasti keerulisem Eestisse toimetada, muidu võiks seda proovida. Ja tagasi saata vist kah ei saa (lihtsalt mu isiklik eelarvamus, sest pole sügavamalt uurinud).
Lätlasega tundub lihtsam olevat. Ja hind pole tappev. Kaotad vaid törtsu postikulusid, kui efekti ei anna ning saad kogu maailmale pasundada, et see on suur pettus. Kui on.
Teeme proovi - saame teada

Mina ei saa aru, miks küll pole need suurepärased kütusesäästu aktivaatorid siiani autotööstusesse jõudnud?
Ahjaa, vist sellepärast, et lihtsam on ju autokeresid tuuletunnelis voolujoonelisemaks kohendada või hübriidajameid projekteerida...
P.S. Olen kuulnud, et pakutakse ka miniatuurseid aktivaatoreid joogikõrtele - jook hakkab paremini pähe. Säästab ööklubis nii mõnegi euro.
Ahjaa, vist sellepärast, et lihtsam on ju autokeresid tuuletunnelis voolujoonelisemaks kohendada või hübriidajameid projekteerida...
P.S. Olen kuulnud, et pakutakse ka miniatuurseid aktivaatoreid joogikõrtele - jook hakkab paremini pähe. Säästab ööklubis nii mõnegi euro.
-
pPriidic
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 615
- Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Samara 2108 Baltic
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=24683
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=145719
Log, kui ei toimi, saad vähemalt raha tagasi.
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=145719
Log, kui ei toimi, saad vähemalt raha tagasi.
9x mõtle, 1x postita!!! 

-
hhunter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 255
- Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
- Asukoht: Jüri-Pildiküla
- Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512
Mul tööjuures tuli kliendi TULISEL soovil paigaldada kaks sellist aktivaatorit.Neid magnet jublakaid näpuvahel hoides tekkis küll jube kahtlane tunne ja kliendi petmine,aga kuna klient oli ise jube vaimustuses asjast, siis külge nad läksid.Autoks oli disla fiat stilo.Omanik lubas hakata pingsalt jälgima kütusekulu ''vähenemist'' .Ise ei imesta kui öeldakse pärast, et positiivse tulemuse puudumisel on paigaldaja viga.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Jah, saab raha tagasi, kui ei meeldi.
Ega's muidu poleks ostnudki. Eks annan siin teemas tulemustest teada.
Vidin pole veel kohale jõudnud, kuid sellest hoolimata pressisin täna taas paagi täis. Elu nõudis nii lihtsalt.
Masinaks on endiselt VW Polo '91, mootoriks 1,4D millel võimsust 35kW.
Viimase tankimisvahe kuluks oli 5,45...5,46 liitrit sajale. Läbisin 656 km, tankisin 35,8 liitrit.
Sellest mahust on sõidetud u. 400 km maanteel, ülejäänu linnas.
Kütus eestimaine unoiksist tangitu.
Miks see viimane lause vajalik oli? Selleks, et kütusel ja kütusel on vahe. Hakatuseks kasvõi värvi poolest.
Alexela ketis müüdav on värvilt läbipaistev, teda võib vist valgeks nimetada.
Leedust ostetu näiteks aga kollane.
No ja kvaliteedist sai siin foorumis juba kunagi kirjutatud, kui leedu omaga oli kuluks 4,91 versus Alexela 5,42 kusjuures kuni Leedu Kalvarija Statoilini oli sõidustiil väga tagasihoidlik, peale Kalvarijat aga algab üsna pea Poola, saadanas .... tedagi, kuidas sellega kaasneb gaasi- ja piduripedaali aktiivsem muljumine, mis ökosõidust on kaarega kaugel
.
Ega's muidu poleks ostnudki. Eks annan siin teemas tulemustest teada.
Vidin pole veel kohale jõudnud, kuid sellest hoolimata pressisin täna taas paagi täis. Elu nõudis nii lihtsalt.
Masinaks on endiselt VW Polo '91, mootoriks 1,4D millel võimsust 35kW.
Viimase tankimisvahe kuluks oli 5,45...5,46 liitrit sajale. Läbisin 656 km, tankisin 35,8 liitrit.
Sellest mahust on sõidetud u. 400 km maanteel, ülejäänu linnas.
Kütus eestimaine unoiksist tangitu.
Miks see viimane lause vajalik oli? Selleks, et kütusel ja kütusel on vahe. Hakatuseks kasvõi värvi poolest.
Alexela ketis müüdav on värvilt läbipaistev, teda võib vist valgeks nimetada.
Leedust ostetu näiteks aga kollane.
No ja kvaliteedist sai siin foorumis juba kunagi kirjutatud, kui leedu omaga oli kuluks 4,91 versus Alexela 5,42 kusjuures kuni Leedu Kalvarija Statoilini oli sõidustiil väga tagasihoidlik, peale Kalvarijat aga algab üsna pea Poola, saadanas .... tedagi, kuidas sellega kaasneb gaasi- ja piduripedaali aktiivsem muljumine, mis ökosõidust on kaarega kaugel

-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Mainiks log´i jutule jätkuks ka olerexi diislikütuse. Tuttava tuttav jäi oma uue diiselautoga hätta. Tankis pidevalt olerexist. Ei käivitunud auto enam kuigi hästi ja solkis filtrit. Vahetas järjekordse uue filtri, puhastas süsteemi ning läks Neste kütusele üle. Probleemid kadusid. Sama juhtus ka tema sõbra samasuguse uue autoga. Firmat vahetades ka too auto hakkas meeleldi sõitma.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Vara veel tulemustest midagi siia teatada.kurivaim kirjutas:Ja kuidas edeneb?
354km alles läbitud. Kavatsen paagi ikka peaaegu tühjaks sõita ja eks siis peale tankimist on näha, kas peale koma olev number on kahanenud või mitte.
Nädala lõpus võib tulemusi loota, kui arvestada, et masin saab ühe u. 160 kildise maanteeotsa ja ülejäänud nelja päeva kulu läheb vaid kodu ja töö vahel kulgemisele (linnaliiklus, max.40km päevas).
Tänase lõppenud kevadretke põhjal silma järgi seieri asendit hinnates võib kulu küll väiksem olla. Kuid hõisata ei julge, sest masin oli liikudes ikkagi suuremas lastis (kolm inimest), kui tavaliselt harjunud liiklema ja eks seepärast kere kallak muudab mingil määral ka kütuseanduri asendit.
Elame - näeme

- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
*Aeg raporti kokkupanemiseks.
Kütusepaagi maht on tehase andmetel 42 liitrit.
Päris tilgatumaks pole mul seda kombeks sõita, loogiline mille pärast, eksole.
Venitasin taastankimisega omas mõistuses üsna pikalt, aga nagu alati selgus selgi korral, et oleks võinud ju veel sõita...
Läbisõit 715km.
Hetk tagasi mahtus paaki 37,57 liitrit Alexela kütust.
100X37,57´= 3757
3757/715 = 5,2545
(eelmine kütusekulu ülalpool postituses või kui sellest väheks jääb, kliki siia: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 725&page=4 )
*Järeldused....
Mu pärast võivad need magnetid sinna kapotialla edasi tilpnema jääda. Tagasi ma ei saada, sest ei viitsi lihtsalt.
Aga tasuvusaeg? 1,3 eurise liitrihinna juures?
Saja kildi päält säästan 26 senti (juhhuu - neli krooni!) ehk "tagasiteenimiseks" tuleks läbida 13461 km, sealt edasi hakkan õigesti säästma. Kui hakkan, sest hinnad loksuvad seinast seina ja sõidustiil vaheldub samuti jne...
Nii ja naa.
Tegelikult lootsin, et saan kuluarvestuses olevast komakohast lahti, aga ei!
Võib-olla saakski, aga no see pole siis enam sõitmine kah. Minu jaoks vähemalt mitte.
Aga seda kõike ei maksa siin väga tõsiselt võtta, sest eksisteerivad ka tankimisel tehtavad kogusevead ja ega selle katsega punase putuka kuluseire veel kindlasti lõppenud pole
.
-------------------
Magnetite ostmise otsus on endiselt igaühe enese teha ja seda vist oligi tarvis lõppkokkuvõtteks tõestada.
Tehtud!
Kütusepaagi maht on tehase andmetel 42 liitrit.
Päris tilgatumaks pole mul seda kombeks sõita, loogiline mille pärast, eksole.
Venitasin taastankimisega omas mõistuses üsna pikalt, aga nagu alati selgus selgi korral, et oleks võinud ju veel sõita...
Läbisõit 715km.
Hetk tagasi mahtus paaki 37,57 liitrit Alexela kütust.
100X37,57´= 3757
3757/715 = 5,2545
(eelmine kütusekulu ülalpool postituses või kui sellest väheks jääb, kliki siia: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 725&page=4 )
*Järeldused....
Mu pärast võivad need magnetid sinna kapotialla edasi tilpnema jääda. Tagasi ma ei saada, sest ei viitsi lihtsalt.
Aga tasuvusaeg? 1,3 eurise liitrihinna juures?
Saja kildi päält säästan 26 senti (juhhuu - neli krooni!) ehk "tagasiteenimiseks" tuleks läbida 13461 km, sealt edasi hakkan õigesti säästma. Kui hakkan, sest hinnad loksuvad seinast seina ja sõidustiil vaheldub samuti jne...
Nii ja naa.
Tegelikult lootsin, et saan kuluarvestuses olevast komakohast lahti, aga ei!
Võib-olla saakski, aga no see pole siis enam sõitmine kah. Minu jaoks vähemalt mitte.
Aga seda kõike ei maksa siin väga tõsiselt võtta, sest eksisteerivad ka tankimisel tehtavad kogusevead ja ega selle katsega punase putuka kuluseire veel kindlasti lõppenud pole

-------------------
Magnetite ostmise otsus on endiselt igaühe enese teha ja seda vist oligi tarvis lõppkokkuvõtteks tõestada.
Tehtud!

- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Eile otsustasin kõige kiuste ikkagit taas paagi täis ammutada.
Kuigi selleks otsest vajadust tegelikult polnud, sai seda siiski ennem Kanuuretkele '12 minekut tehtud.
Sest alati eksisteerib ju võimalus, et võin anda järele mõnele juhuslikule kiusatusele ning aeg on näitanud, et kodutee kujuneb siis tavalisest pikemaks. Maa, kus elan, suur ja lai - paiku leidub paremaid...
Ma nüüd ei teagi, kas oli viga minu liigselt kiirustavas tankimise stiilis, aga sel korral siis sedamoodi:
Paaki mahtus 30,08 liitrit diislit.
Ja eelnevalt olin sõitnud vaid 644 km.
Lihtne arvutus eelmises postituses oleva valemi põhjal annab kuluks, võta või jäta, kõigest 4,67 liitrit saja km kohta.
Kuidagi kahtlaselt vähe, imestan isegi.
Samas aga oli sõidustiil väga rahulik, korrektselt sai kinni peetud kõigist kiirusepiirangutest, sest kevadmatka päeval Tartu politseionude poolt saadud nahutus peab nüüd vähemalt aastakese oma vilja kandma - muidu võib ka auto juhtimise õigusest mõneks ajaks ilma jääda.
Jahh, liiga suur oli see hoog tol hommikul, mil kiirustasin Lennundusmuuseumi. Kümneid-kümneid km/h suurem, kui lubatud. Kahetsen endiselt ja katan mõistuseta pea kätega, kui sellele mõtlen
.
Kuigi selleks otsest vajadust tegelikult polnud, sai seda siiski ennem Kanuuretkele '12 minekut tehtud.
Sest alati eksisteerib ju võimalus, et võin anda järele mõnele juhuslikule kiusatusele ning aeg on näitanud, et kodutee kujuneb siis tavalisest pikemaks. Maa, kus elan, suur ja lai - paiku leidub paremaid...
Ma nüüd ei teagi, kas oli viga minu liigselt kiirustavas tankimise stiilis, aga sel korral siis sedamoodi:
Paaki mahtus 30,08 liitrit diislit.
Ja eelnevalt olin sõitnud vaid 644 km.
Lihtne arvutus eelmises postituses oleva valemi põhjal annab kuluks, võta või jäta, kõigest 4,67 liitrit saja km kohta.
Kuidagi kahtlaselt vähe, imestan isegi.
Samas aga oli sõidustiil väga rahulik, korrektselt sai kinni peetud kõigist kiirusepiirangutest, sest kevadmatka päeval Tartu politseionude poolt saadud nahutus peab nüüd vähemalt aastakese oma vilja kandma - muidu võib ka auto juhtimise õigusest mõneks ajaks ilma jääda.
Jahh, liiga suur oli see hoog tol hommikul, mil kiirustasin Lennundusmuuseumi. Kümneid-kümneid km/h suurem, kui lubatud. Kahetsen endiselt ja katan mõistuseta pea kätega, kui sellele mõtlen
