1. leht 1-st
VW golf 3 1.8 66 kw Andurid
Postitatud: 18 Mär 2012 21:21
Postitas -Imelyk-
Ehk leiab siit Foorumist abi.
Äiapapa ostis golfi ja ei tea seda masinat veel hästi.
Leidsime Mootori ruumist 2 andurimoodi asja millel klemmid küljes, aga juhtmed sinna ei lähe:puzzled
Ehk oskab keegi aidata??
Postitatud: 18 Mär 2012 22:09
Postitas maazz
Üks on arvatavasti tempi. andur ja teine mingine lüliti või näidikuploki andur. võin ka eksida.
Postitatud: 18 Mär 2012 22:15
Postitas jukii
punane on jah temp andur. bensukatel punane, diislitel roheline.
Postitatud: 18 Mär 2012 22:17
Postitas maazz
Mis aasta pill on?
Postitatud: 19 Mär 2012 06:56
Postitas -Imelyk-
1994
monopritse.
Aga mida see temp andur näitab? Mida kütuse andur mõjutab? Kütusesegu?
Armatuuris temp. näidik toimib
Postitatud: 19 Mär 2012 11:55
Postitas maazz
Temp andur annab ajule teada kui kylm või soe on mootor. Kui see rikkis on või on lyhis siis kasutab aju asendus arvu ja mootor ei pruugi õieti töödata. Kas mootor läheb kylmalt hästi tööle?
Postitatud: 19 Mär 2012 14:29
Postitas -Imelyk-
Ja väga hästi toimetab. Soojast peast käivitud ka väga hästi.
Postitatud: 19 Mär 2012 15:16
Postitas maazz
Siis ei oskagi öelda mida see täpsemalt toimetab, autodata näitab ka et tempi andur peaks olema veidi kõrgemal 3 ja 4 kyynla vahel.
Postitatud: 19 Mär 2012 19:40
Postitas -Imelyk-
Mingi "junn" on selle punase anduri kohal, välja tuleb üks must juhe. Mis see siis olla võiks?
Postitatud: 19 Mär 2012 22:15
Postitas juss
MA kaldun arvama, et seal on midagi "umberehitatud".
Kuna minuteada pole golfil sellist kohas mitte ühtegi andurit, andurid on ikka võimalikult lähedal plokikaanele ja golfi andurid on teistsugused.
See on ju salogi radikast tagasi tulev vesi.. Idee poolest peaks see ültse käima mõõda toda raudtorupidi mis seal taga on.
MA pead küll ei anna, kuna momendil pole võimalik ühegi G3 kapotialla ronida. Aga minumeelest on nood andurid sinna ise aretatud.
To must "junn" peaks olema 1 õlirõhu anduritest.
Postitatud: 19 Mär 2012 22:54
Postitas Arvos
Arvata on, et ümber ehitatud. Mõtlesin kohe sama. Minulgi näiteks läks Transiti mootor vahetusse ja peale uuema oma. Minu omal oli mehaaniline pump, gaas trossiga. Uuemal elektrooniline pump, gaasipedaal reostaadiga, pumpa läks juhe. Et mitte hakata kogu elektroonika kola ümber lappama, mis võtnuks paar päeva ja hunnikute viisi juhtmeid, läks peale minu mehaaniline pump ning kogu kola jäi ära. Mootori küljes on igal pool andureid, kõik lihtsalt niisama küljes. Vaja neid pole. Lisaks on mehaaniline Boschi pump kindlam.
Sellega tahan öelda, et kui asi toimib kenasti, ei ole mõtet puttuda! Las asi olla kui töötab, jumal teab mis keegi seal enne aretanud on.