Piduriregulaator ja muud "ülearused" osad
Postitatud: 03 Okt 2011 21:19
Alustuseks MargusRi ees tillukene vabandus - kuna teema algas 07 probleemidega, siis jäi mul tähelepanuta, et Margus esiveolisega liikleb - seega rääkis üks aiast ja teine aiaaugust. Siiski: regulaator kipub kinni mädanema ikka selles asendis, kus auto kere enamasti asub. Kuna autod seisavad enamasti ilma koormata, siis jääb ka regulaator kinni ikka ilma koormata asendisse, kus vedeliku läbilase on väikseim. Vähemalt nii on mulle seni tundunud.
Ega see regulaator ju üdini halb ei olegi - idee on tal ju igati edumeelne. Probleem on hoopis tema teostuses ehk siis töökindluses. Ja see töökindlus ei taha hästi kriitikat kannatada. Veel üks väide regulaatori vastu: mitut analoogse regulaatoriga automudelit te oskate nimetada? Kindlasti neid on, aga mina ei tea ühtegi. Järelikult peab suurem jagu autoinsenere sihukest jubinat ülearuseks (või pole seda töökindlaks teha suutnud ja sellepärast loobunud).
Siis oma aplombikast väitest, et esineb isasugu detaile, mille eemaldamine head teeb - pagan, mälu veab alt, ühtegi ei suuda hoobilt nimetada (kui iluvidinad, nagu Gaz 21 jalakäijaid viilutav "käilakuju" välja arvata). Kuulutan seega avatuks konkursi. Küll on häbi, küll on häbi
. Aga ega ma nüüd nii loll kah pole, et vabandust ei leia
küllap mõlkus mu mõttes nonde ridade kirjutamise asemel lõpmatu pikk rida insenertehnilistest nurisünnitistest, mida küll auto küljest eemaldada ei saa, aga mis ainult halba teevad. Näiteks 95% trummelpidurite klotsivahe regulaatoritest.
Edit: Vaevalt olin arvuti tagant lahkunud, kui esimene soovitud kategooria jubin meenus: tagaveolise Lada jagaja (õigemini küll katkesti) vaakumregulaator. 01 algne jagaja oli mäletatavasti ainult tsentrifugaalregulaatoriga. Vaakumregulaator, mis jällegi on justkui väga hea ja kasulik leiutis, muutis Lada jagaja vähem vastupidavamaks ja süüte ajastuse ebatäpsemaks. Omal ajal olevat üks levinud liigutusi Ladade tuunimisel olnud vaakumiga jagaja asendamine vana ja "halva" 01 jagajaga.
Ega see regulaator ju üdini halb ei olegi - idee on tal ju igati edumeelne. Probleem on hoopis tema teostuses ehk siis töökindluses. Ja see töökindlus ei taha hästi kriitikat kannatada. Veel üks väide regulaatori vastu: mitut analoogse regulaatoriga automudelit te oskate nimetada? Kindlasti neid on, aga mina ei tea ühtegi. Järelikult peab suurem jagu autoinsenere sihukest jubinat ülearuseks (või pole seda töökindlaks teha suutnud ja sellepärast loobunud).
Siis oma aplombikast väitest, et esineb isasugu detaile, mille eemaldamine head teeb - pagan, mälu veab alt, ühtegi ei suuda hoobilt nimetada (kui iluvidinad, nagu Gaz 21 jalakäijaid viilutav "käilakuju" välja arvata). Kuulutan seega avatuks konkursi. Küll on häbi, küll on häbi


Edit: Vaevalt olin arvuti tagant lahkunud, kui esimene soovitud kategooria jubin meenus: tagaveolise Lada jagaja (õigemini küll katkesti) vaakumregulaator. 01 algne jagaja oli mäletatavasti ainult tsentrifugaalregulaatoriga. Vaakumregulaator, mis jällegi on justkui väga hea ja kasulik leiutis, muutis Lada jagaja vähem vastupidavamaks ja süüte ajastuse ebatäpsemaks. Omal ajal olevat üks levinud liigutusi Ladade tuunimisel olnud vaakumiga jagaja asendamine vana ja "halva" 01 jagajaga.