1. leht 1-st

Auto hind?

Postitatud: 12 Mai 2011 14:24
Postitas Arvos
Tere,
Küsiks mida kaaskodanikud asjast arvavad. Allpool müügis oleva 05 kohta. Kindlasti ei taha ma teha küsitavat hinda maha vaid tunnen huvi kas sellist hinda on mõttekas maksta ja mis hinda keegi pakuks selle auto eest?
Tean, et uus Moskvich 2140 müüdi maha osta-s lõpphinnaga 30 500.-eek. Auto oli täiesti uus, sõitnud vaid 277 km.-t. Müüja isa oli olnud tööl K-Järve kaevanduses ja oli saanud tubli kaevurina autoostuloa. Kuna jupid olid kallid ja auto uus, ei raatsitud temaga sõita, käidi vaid mõni üksik kord kirikus ja kusagil veel. Kõik asjad töötasid, midagi polnud seismisega kinni jäänud. Auto ju nõnda vähe liikunud ka ja ainult suvel.
Moskvichi müügihind oli sügaval Vene ajal minu teada 7300 rubla ja VAZ-i müügihind 7800 rubla. Väike vahe ju on aga usun, et see pole antud kontekstis määrav.
Nimetatud 05 on sõitnud 10 800 km. ja on 20 aastat vana. Sõidetud ainult suvel. Uus pärla 07 maksis Peterburis 80 000 eek.-i. Auto hind kukub juba väravast välja sõites 10 %, ning esimese viie aastaga tugevalt. Midagi on seal ehk seismisega kinni ka jäänud. Loeb aastaarv ka. Ikkagi 20 aastat ja 10 000 km. On piisav, et uued detailid kerge vimma sisse võtaks seimisega. Hind: 2 100 € (32857.86 EEK). Kas selle hinnaga leidub ostjaid? Mina maksaks vast max 20 000 eek-ides. 15-ga läheks tooks kohe ära kui üllatusi kohapeal välja ei tule. Nõmmel pakuti aasta tagasi 07-t mis oli sõitnud 30 000 ja hinnaks küsiti 14 000 eek.-i. Ka suht uues konditsioonis auto oli.

Marguso müüb, PILDID: http://www.soov.ee/idavirumaa/Vaz_2105_1262642.htm?ca=1

Postitatud: 12 Mai 2011 15:13
Postitas undu
Üle 20000 ei maksaks, sest tõesti hinnad langevad kolinal ja midagi on seal kindlasti vaja teha auto juures. Probleem on ilmselt selles, et neid ladasi on veel nii palju ja madala hinnaga saada, oleks arusaadav kui oleks tegu veel uunikumiga ja mingi haruldusega, aga see kahjuks seda pole.

Postitatud: 12 Mai 2011 15:48
Postitas Viin
05-e jaoks vara. Kui omanik müüks 81a 05-te aastal 2016 hakkaks asi juba looma.

VAZ,Lada.

Postitatud: 12 Mai 2011 19:02
Postitas SexSix
Auto hind sõltub ikka vanusest. Need esimesed 2101, 2102, 2103 ja 2106 on nagu õiged Zigulid. 2105 oli ju 2101 järglane või edasiarendus. Autol ei ole nagu vanust ollagi. Värviks valge. Õige Ziguli värv on punane, sinine või mingi heledam beez. Salong ei olegi kõige plassim. Uksepolstrid ja uklsekäepidemed 2106 omad. Näiteks siia kõrvale panen VAZ 2101- 77, üle 50000km läbisõitu, 100 % orginaal. 1700€. Mida ostaksite? Mina võtaks 2101-77!

Postitatud: 12 Mai 2011 19:53
Postitas viaccess
Ütleks niipalju et ma maksin oma 340km sõitnud 06 eest väiksema summa.... Ülejäänud sexsix ütles õieti!!!

Postitatud: 13 Mai 2011 02:13
Postitas Arvos
 
iisak kirjutas:Kui jutu alguses mainitud mosse oli roheline, siis sõber seda ka lives näinud. Ei old asi midagi nii lilleline kui esmapilgul tundus. Oli vist koguni värvikahjustusi jms. Üritan uurida mis ja kuidas täpsemalt.
Jah, seesama. Salatiroheline. Vanematel oli täpselt samasugune uuena ostetud 2140. Kahjuks suutsin tatina tagumise käiguga asfaldi peal jõudu rakendades käigukasti laiali lasta ja aegu hiljem, kui parkimiskohalt tagurpidi kerge kallaku pealt seda autot välja tõmbasin, oskasin mosse rooli panna jopaka kes tagurpidi sõita ei osanud ja kõrval vedeleva reka käru külge terve külje sodiks lasi. Seepeale müüsin maha. Kahju oli küll. Auto oli muidu hoitud, 65 000 sõitnud.
Piltide peal paistis küll see K-Järve 2140 nagu maasikas. Värvikahjustestest ja muust polnud targu juttu tehtud.

Postitatud: 13 Mai 2011 14:35
Postitas Mel
Kõik on suhteline selliste autode hindade puhul.
Olgem ausad, palju on väga heas korras originaalseid Ladasid? Eriti polegi.
Samas ei saa uut 07t kuidagi arvele, seega eriti võrdluseks ei sobi.
Tegemist on ikkagi hobiautoga eelkõige ja selle hind tuleneb täpselt ikkagi vastava mudeli soovija valmisolekust mingi summa välja käia. Kõrvalt vaataja ei tee vahet, kas tegmist on 05ga aastast 1980, 1990, 2000 või 2010. See on siis vene auto pluss, et aastaarvult uus auto sobib juba vanaks hobiautoks:D

Minu jaoks ei ole see päris õige 05, just selle nn peenema salongi pärast. Originaalne 05 oli teistsugune. Keegi teine on aga just sellisega näiteks sünnitusmajast koju sõitnud ning leiab selles ideaalse hobiauto. Samas, kui keegi pakuks mulle 74-nda aasta kirsipunast punase salongiga 03-e, mis oleks samas seisukorras kui näiteks via "kuus", siis tõenäoliselt oleksin nõus uue 07-ga võrdse summa ka välja käima.

Teisalt olen ma just vaadanud, et kõik hindavad 01, 02, 03, siis vahel on mõte just liikunud sinna, et tuleks äkki näiteks korralik 05 või veelgi vähem hinnatud 063 kõrvale panna.

Paar kuulutust võrdluseks Euroopast:
1
2
3

Postitatud: 13 Mai 2011 19:03
Postitas Mikk
Ja ei ole seda 063 ka heas korras kahjuks võtta. Ühtin ka Mel'i arvamusega et vanus otseselt ei loe.
Loeb see, et uuematel on kehvem koostekvaliteet.(Tänan parandamast, Logman. Sai vähe kiirustatud postitamisega ;) )
Hindasid mina ei kommenteeri. Kuna olen kohtutud meestega, kes käivad raha välja siis kui leiavad endale sobiva isendi.
Hmm ja kas tegelikult meil eelmine aasta ei olnud Motoshowl 063?

VAZ 2103-74.

Postitatud: 13 Mai 2011 19:23
Postitas SexSix
Oli alles selline ule 10000 km labisoiduga. Hinnaks alla 3000 EURi. Koik on suhteline. Aga vene foorumis olen lugenud, et a,la sinu uus 2107 ei ole ka 35 aasta parast mingi uunikum, vaid kandiline kast.

Postitatud: 14 Mai 2011 00:29
Postitas logman
 
Mikk kirjutas: Loeb see, et uuematel on kehvem koostöökvaliteet.
Koostekvaliteet on see sõna, Mikk, aga see selleks :cool:

'91 aasta klassikut ise ei ostaks. Vaevalt, et niikaua üldse elaksingi, et tema järele mingisugune tung tekiks (minul, ma mõtlen).
Aga tung tekib ikka kunagi, kellelgi teisel. Ja tekib tema siis, kui 2105 tootmisest juba aastakümneid ja -kümneid maas on ning tahetakse teda millegipärast omada, kuid korralikku pole enam mitte kuskilt saada. Seepärast tasub ka see isend kõrvale panna, konserveerida ja säilitada. Miks mitte (?), eksju. Tema peale võib komistada ükskõik kes, keda ei huvita eriti tootmiseaasta, vaid köidab välimus või näiteks kasvõi vene kunagise tehaserallika aura.
Seda on keeruline lahti seletada, aga lubage siinkohal üks väike üsna värske seik sellelt maalt, kus hetkel asun...

Nimelt on mulle hullupööra meeldima hakkanud kahe kohaliku konkurendi vanad mudelid: Citroen 2CV ja Renault 4. Hiiglama uhke oleks kasvõi ühte neist omada (no niisama, kollektsiooni mõttes, pühapäevaseks eputamiseks või-mis-iganes). Aga nende masinatega on siksile sarnaselt sama lugu, et väliselt jah oleksid nad kõik justkui ühe vitsaga löödud, aga kui süüvida detailidesse, siis taandub kogu kupatus ikkagi tasandile "mida vanem seda kaunim, arhailisem ja loomulikult kallim".
Ühel päeval paar kuud tagasi märkasin maja ees, milles elab kamp saatusekaaslastest eestlasi, Renault 4 seismas. Selge oli see, et keegi neist oli nüüd selle enesele värskelt soetanud. Kadedaks tegi. Ja kuuldes päev hiljem, millise hinna eest see soetati, kadestasin uut omanikku veelgi rohkem. Nii, aga...
...
Õnnestus siis ühel päeval see putukas lähemalt üle vaadata, isegi sees istuda, käigukangi, rooli ja igatsugu nuppe seal näppida, kapoti allgi tilluke silmanuumamise tuur teha ja mis selgus?
Kõik muu ilus-kena, kuid tuli välja, et masin aastast '83, armatuurlauda juba vastavalt tollele ajastule plastikuga rikastatud, kroomiga hakatud kokku hoidma jne, jne..
Minu rahustuseks läks piinanud kadedusehoog kõige kaduva teed, sest selle masina eest makstud hind oligi vaid masina hind. Ei mingit nostalgiat, vana aja hõngu, mälestusi ega unikaalsust polnud uus omanik saanud. Sai ainult Renault 4, mis asjatundmatule on lihtsalt üks omapärase välimusega liikur und das ist alles....
Nüüd jõudsingi välja sinnamaale, et kui võrrelda '91.aasta 2105 ja '83.aasta Renault 4, siis olgu hind milline tahes, paljalt tunde pärast, et "ohh, mul on lada nullviis või reno neli", ei ostaks ma enam kumbagi. Hingetud masinad mõlemad.

Nats selgitust kah, vanarauahuvilistele, maniakkidele :D :
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_4

Postitatud: 14 Mai 2011 20:06
Postitas Arvos
Kui aus olla, siis pidasingi silmas konkreetset autot kui vähe sõitnud masinat ja selle hinda. Uunikumil ja tehase konditsioonis vähe saadaval autol loomulikult teised hinnad. Lasin mõõda kogemata selle täpsustuse.
Uue Venemaal kokkupandud auto suhtes minulgi omad kahtlused kooste ja materjali kvaliteeti osas. Vahel on selle kohta siit-sealt ka midagi kuulda olnud. Sellegipoolest on uus tehaseauto aga ilus. Kui vastupidavusest rääkida, siis loomulikult ei saa eladeski kunagi toodetud masinate vastu. Kui aga hobiautona pidada ja pühapäeva sõidukina, siis võiks olla. Näitaks inimestele seda liikluses vahel.
Mel, miks uut 07-t kuidagi arvele ei saa?