kysimus.audi meestele.kas leidub siin neid.
kysimus.audi meestele.kas leidub siin neid.
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
kysimus.audi meestele.kas leidub siin neid.
nimelt kas keegi on ka audi klubi foorumis kasutaja.oleks veits abi vaja audi kysimuses.andke teada kui keegi on siis raagime tapsemalt.tanud.
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
nii.asi nimelt selles audi on 2.0 103kw ja doch.94.a.soidad paar paeva koik ok.siis jarsku kaob joud ara.yle 30 kilti tunnis ei soida.vahel nagu silinder tagant ara.ja kui auto kaib siis ei lahe soojast peast paugust kaima peab kauem ketrama .nagu tais oleks.gaasi vajutades ka tunne nagu palju saaks katte.koik voimalikud kohad labi kaidud.tundub et viga tegelt pisike aga vota kinni kus ta on;)
[Muudetud: 30-3-2011 darts]
[Muudetud: 30-3-2011 darts]
[Muudetud: 30-3-2011 darts]
[Muudetud: 30-3-2011 darts]
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
enamvähem sama viga http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=93790
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
sorry arvuti ilma tappideta.:)pretensioon on sellest et kui inimene viib ikkagi auto esindusse ja kui seal paev labi tehakse autot ja tuleb valja et midagi ei tehta siis sorry.raha ju sai makstud selle eest et viga tuvastada.olen ise auto esinduses tootanud ja ei lainud sealt ykski auto nii valja et sorry mees vaheta enne mootor ara siis tule tagasi.sai ikkagi nii tehtud et kui ikka oli probleem autoga siis vottsin kasvoi teise autopealt juppe et aru saada mis viga mitte ei saatnud klienti poodi osade jarele mis juba tegelikult vahetatud.tartus yks mees vaatas seda autot 3 paeva ja lopuks ytles ausalt ara et sorry vana nyyd on kyll moistus otsas.vahemalt aus ylestunnistus.
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
soovitaks ise kah pritsungipea üle vaadata, endal oli hiljuti laadne jama audi a6 2,0 mootoril, aga arvan see lihtsal suurest läbisõidust, muidu kah jõud kadus ära ja maanteel üle 80 ei liikund lihtsalt ja kui gaas põhja siis hakkas kakkuma sõidu aeg jube hullusti, kiirendades kah ja koha peal tuuritades ajas musta tossu tagant välja, vahepeal töötas ja käivitus hästi, vahepeal mitte
ehk siis vb kuskilt saadud solkkütus + suur läbisõit
pritsungipea vahetus, diagnostikasse ja sai igatahes korda asja võibolla sul sama teema, esindusse pole vaja minna
muide endal sai pandud kasutatud pritsungipea, mis maksis ehk mingi 1000 eeku
[Muudetud: 30-3-2011 undu]
[Muudetud: 30-3-2011 undu]
ehk siis vb kuskilt saadud solkkütus + suur läbisõit
pritsungipea vahetus, diagnostikasse ja sai igatahes korda asja võibolla sul sama teema, esindusse pole vaja minna
muide endal sai pandud kasutatud pritsungipea, mis maksis ehk mingi 1000 eeku
[Muudetud: 30-3-2011 undu]
[Muudetud: 30-3-2011 undu]
Mehhaaniline pritse suht tundlik kütuse suhtes.
Üks tuttav rääkis, mis jamasid audi hakkas tegema olerex-i küttega.
Küünlaid pole maha kruvinud, kui sitasti käima hakkab? Siis asi selge, kas tõmbab täis, või jääb nälga. Äkki mingi "klimp" paagis vms, mille tõmbab vahepeal sõelale ette.
Üks tuttav rääkis, mis jamasid audi hakkas tegema olerex-i küttega.
Küünlaid pole maha kruvinud, kui sitasti käima hakkab? Siis asi selge, kas tõmbab täis, või jääb nälga. Äkki mingi "klimp" paagis vms, mille tõmbab vahepeal sõelale ette.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
hhumparts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
- Asukoht: Tartu/Viljandi
- Autod: 21053 ja a4 b6
- Kontakt:
See kasutatud pritsepea ost on antud auto puhu õnnemäng.
Tuttav otsis ja otsis .. kuid korralikku töötavat pritsepead ei saandki.
Kui sellist asja kasutatut osta, siis aind garantiiga...
Ja undu 85 kw sel ja 103 kw sel on erinev pritsepea.. juhuks kui räägime erinevatest mootoritest. Samas uus on ka tehase tellimus .. ning kui peris aus olla ei ole kindel, et on enam tellitavki. Muidugi võib alati olla viga ka kuskil vaakumis või milles iganes. Diagnostika juhtmed vagile on imeodavad ja igal teisel härrasel on see ka kodus olemas.. esimene võimalus oleks sellega proovida vaadata.
Tuttav otsis ja otsis .. kuid korralikku töötavat pritsepead ei saandki.
Kui sellist asja kasutatut osta, siis aind garantiiga...
Ja undu 85 kw sel ja 103 kw sel on erinev pritsepea.. juhuks kui räägime erinevatest mootoritest. Samas uus on ka tehase tellimus .. ning kui peris aus olla ei ole kindel, et on enam tellitavki. Muidugi võib alati olla viga ka kuskil vaakumis või milles iganes. Diagnostika juhtmed vagile on imeodavad ja igal teisel härrasel on see ka kodus olemas.. esimene võimalus oleks sellega proovida vaadata.
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
ega ise ei ostnud ega vahetanud, vaid lasime teha ühel mehaanikul, kes ka nö hobina tegeleb audidega, aga eks temalgi võttis ikka jupp aega ja tõmblemist enne kui korralikult käima sai selle ja praegugi on vahest soojalt tühikäigu pöörded paigast ära ja kipub välja surema, eks ise ostmine on jah õnnemäng, aga ta oli ennem ka tegelenud ja teadis mida teha
kuid probleem sai ka meil ikkagi alguse ilmselt solkkütusest, mis oli ühes alexela tanklas (kohta ei hakka nimetama, aga asub viljandimaal, samuti asjaolusid)
aga vist räägime erinevatest mootoritest jah, mul oli ikkagi 85 kw mootor
kuid probleem sai ka meil ikkagi alguse ilmselt solkkütusest, mis oli ühes alexela tanklas (kohta ei hakka nimetama, aga asub viljandimaal, samuti asjaolusid)
aga vist räägime erinevatest mootoritest jah, mul oli ikkagi 85 kw mootor
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
auto ei tõmmble.auto hetkel jälle sõidab.käima ei lähe soojast peast korralikult tõmmbab täis.külmalt paugupill.4 kuud tagasi sai vahetatud rihmad.filtrid.kaane tihend.klapid tehtud.pritse pump tutikas.pihustid.uued küünla juhtmed jagaja kaan rootor.teine jagaja.süütepool ja kommutaator samuti sõitva auto pealt võetud.pritse pea on peal juba kolmas igaühega nendest sama jama.mingil hetkel kaob jõud ära või silinder tagant ära ei saa aru asjast.äkki tõesti on need pritse pead kõik vigased.kahtlus juba ajul.milline relee on aju toite relee seal võib ka viga olla.stendi mees ütles et kõik andurid on ok.krt teab.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
See jutt ei puuduta nüüd küll soojalt jõu kadumist, aga on seotud ühe teise sümptomiga, millest siin juttu oli.
Pöörete kõikumist soojamootoriga ja välja suremist olen täheldanud ka siis, kui drosseklappi võllil on suurem lõtk kui ettenähtud ja klapp teatud asendis kinni kiilub. Kiilub kinni just vahedult enne sulgumist. Lihtne diagnostika otseselt viga ei näita, sest andurid ju korras ja oma lugemi aju saab. Vähemalt tundus et viga selles oli.....ei saanud asja põhjalikult süveneda.
Pöörete kõikumist soojamootoriga ja välja suremist olen täheldanud ka siis, kui drosseklappi võllil on suurem lõtk kui ettenähtud ja klapp teatud asendis kinni kiilub. Kiilub kinni just vahedult enne sulgumist. Lihtne diagnostika otseselt viga ei näita, sest andurid ju korras ja oma lugemi aju saab. Vähemalt tundus et viga selles oli.....ei saanud asja põhjalikult süveneda.