1. leht 1-st

Hoiatus volvo s40

Postitatud: 07 Mär 2011 19:01
Postitas Matukas
Viljandis ühes autoaias siis müüa selline isend http://www.auto24.ee/used/813553 . Muidu auto nagu auto ikka, lubatakse proovisõitu ja puha, müügis juba eelmise aasta lõpust kui ta saksamaalt toodi. Aga küsimusi tekitas asjaolu, et mootoris puudus õli, varras oli peale korduvalt sisse pistmist ikka kuiv, müüjalt küsima minnes tuli vastuseks "eks siis peab ostma jah sinna":sein. Ei tea kaua siis ilma õlita sõitnud on:yllatunud

See siis lihtsalt siia hoiatuseks, ehk keegi on plaaninud vaatama minna ja on juba õli sisse pandud ning hiljem ootab ees kuri mootori remont.

[Muudetud: 7-3-2011 PuZuP]

Postitatud: 07 Mär 2011 20:16
Postitas undu
väärt hoiatus, piltidelt paistab auto küll kui prillikivi ja hindki väga suur pole

Postitatud: 07 Mär 2011 22:59
Postitas Arvos
See, et õlivarras õli ei näita, ei tähenda veel mitte kui midagi. Asja olemuse saab selgeks alles siis kui hakata õli ositi peale valama ja seejärel saab kindlaks teha kui palju õli karteris oli. Kui mägedes sõitu pole, siis tasasel maal ei juhtu ka siis midagi kui liiter õli lisada ja seepeale varda ots alles midagi näitama hakkab. Kui õlipump pole kuivale jäänud, on see varda näitamine tühiasi.

Postitatud: 07 Mär 2011 23:15
Postitas zajetz
Kunagi kui käisime valdzuga mulle mazdat otsimas. Ühel autol ka õlivarras ei näidanud midagi mille peale müüja ütles et ,õlivarras on liiga lühike ja läks pikemat otsima. Selle auto juurest me muidugi lahkusime olgugi, et sel oli parim varustus sel hetkel.

Postitatud: 07 Mär 2011 23:16
Postitas undu
varras liiga lühike :lol

[Muudetud: 7-3-2011 undu]

Postitatud: 07 Mär 2011 23:25
Postitas Matukas
Algselt postitas: Arvos
See, et õlivarras õli ei näita, ei tähenda veel mitte kui midagi. Asja olemuse saab selgeks alles siis kui hakata õli ositi peale valama ja seejärel saab kindlaks teha kui palju õli karteris oli. Kui mägedes sõitu pole, siis tasasel maal ei juhtu ka siis midagi kui liiter õli lisada ja seepeale varda ots alles midagi näitama hakkab. Kui õlipump pole kuivale jäänud, on see varda näitamine tühiasi.
See, et õlivarras midagi ei näita tähendab küll midagi ja vägagi palju, nimelt, et õlikogus alla normi ning niimoodi ei sõideta. Mine osta see auto siis ära:sein...

Müüja juurde sai ka mindud küsimusega, et kas pikemat õlivarrast annate, see vaatas lolli näoga lihtsalt alguses:spin

Postitatud: 07 Mär 2011 23:46
Postitas Arvos
Ütle mulle ka mida teeb õlikogus alla vardal märgitud normi? Mis juhtub kui õlitus on mootoril olemal aga varras seda ei tea?
Mis konkreetsesse autosse puutub, siis ei mäleta ma, et oleksin endale soovinud osta Volvot. Kui aga sooviksin, siis just seda masinat uuriksin lähemalt. Sel lihtsal põhjusel, et auto on ilmselt samas konditsioonis, milles tuli. Pole seal peidetud vigu ega asju mis kiirkorras müügiks tegemisel kuidagi kokku on mätserdatud. Vbl. on ainult puhastatud seest ja väljast ning vahatatud.
Kas eelistaksid osta masinat mis väliselt oleks nagu kenasti korras ja hiljem hoiaksid kätega peast kinni kui igalt poolt hakkab lagunema? Vana auto ost on muidugi alati täielik loterii, kunagi ei tea, mille otsa võid sattuda. Kõige kasulikum ilmselt olekski osta kinni jooksnud mootoriga auto. Remondi võrra saad masina odavamalt kätte, teed mootoriremondi ja sul on garantii, et asi sõidab kaua.

Postitatud: 08 Mär 2011 00:05
Postitas Matukas
Õlitus võib jääda puudulikuks ja nii autot ei müüda. Vb saksast tuues oligi õli sees ja nüüd siis alla normi söönud, see jällegi paha ju, eeldab kohe mootori remonti. Teiseks: Proovisõidul ikka antakse ju piitsa, et mootor korralikult kuumaks saada. Mina lihtsalt keeldun sellist autot ostmast, millel ei pruugi õligi sees olla ja A“la 12 matsi on sellega enne mind proovisõidul käinud(olgugi, et seekord ei tahtnud mina autot osta), see lihtsalt ei ole normaalne.

Postitatud: 08 Mär 2011 00:18
Postitas Viin
Seda õli võib olla seal napilt alla varda kui ka pea-aegu nullis. Ise küll ei riskiks.

Postitatud: 08 Mär 2011 00:22
Postitas siksaator
Algselt postitas: Arvos
Ütle mulle ka mida teeb õlikogus alla vardal märgitud normi? Mis juhtub kui õlitus on mootoril olemal aga varras seda ei tea?
See oleneb tõesti täitsa autost, tihti lugu on aga nii, et kui juba varras ka enam midagi ei näita, siis õli tasapind karteris on nii madal ning teatud teatud kalde all või hooga kurvi minnes võib õlitus puudulikuks jääda ning see ei tee mitte head näiteks kepsusaaledele. Ning kujuta nüüd ise ette kui seal veel mingi poolsünteetiline õli sees on ning Eesti talves käivita teda -15 kraadi juures, kus õli on ise paks/kohati klimpis, esiteks pole õiget õlisurvet paksu õli ning olematu õlikoguse pärast ning edasi mõtle nüüd ise:rolleyes.
Lõpetuseks nii palju veel, et täitsa oleneb kui palju tal seal õli karteris veel on, kui seal ikka miski 2-3l kanti sees on, siis pole hullu midagist, kui aga vähem, siis asi on tõesti kahtlane:rolleyes.
Ja see õlivarda jutt pole midagist eriti naljakas- endal elus paar korda sellised seigad olnud, kus autodele on mingi muu mootori õlivardad peale pandud ning pärast imestatakse, et mis imelike aiateibaid ta näitab:D. Need on muidugi üliharvad juhud üldse:rolleyes.