Samara 4x4?
Samara 4x4?
-
aahtung
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 01 Juun 2010 23:20
- Asukoht: Pärnumaa, Lõpe
- Autod: Puudub
- Kontakt:
Samara 4x4?
Ammu juba peas küsimus mõlkunud,et kas samarale (08) oleks võimalik niva mootor ja veermik alla "kruttida"? Et kuidas kõik detailid istuksid (käigukast jne..)? Kas oleks vaja palju lõikumist ja keevitamist teha? Ja kuidas pärast asi legaalseks saada(dokumendid,ümberehitus load..)? Ehk targemad mehed oskavad midagi öelda?:puzzled
[Muudetud: 6-3-2011 ahtung]
[Muudetud: 6-3-2011 ahtung]
Traksid peale!;)
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
aga siit ka selline küsimus, et kuidas siis lada samara eval nelikvedu lahendatud oli, kas see oli kah niva tehnika peale tehtud, isenesest ei arva, et see tegu nüüd nii mõttetu oleks, põhiline on see et endal tööriistad käes püsiks, sest eks seal keerukust ole ikka üksjagu, aga kui asi valmis, siis lõbu kui palju (muidugi pole ainult oma silmaga näinud ühtegi valmis ja töötavat eksemplari )
aga kas plaan oleks teha neliveolist tänavautot, või samara offroadi autot, esimene variant ilmselt tükkmaad raskem, teine lihtsam
aga kas plaan oleks teha neliveolist tänavautot, või samara offroadi autot, esimene variant ilmselt tükkmaad raskem, teine lihtsam
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
aga kuidas sellise kompoti arvele saaks, ilmselt lada tehnikalt tehtud masinat oleks lihtsam arvele saada või ma eksin
kuigi audi tehnika oleks ilmselt tänavaautole vastupidavam valik, sest on ju algusest peale tänavauto olnud niva aga maastikule (kiiruste erinevus, kas niva võllid ja vahekast, käigukast peavad vastu samadele kiirustele mis audi omad, sidurist rääkimata)
muidugi sõidustiil ja kasutusviis kah, et ka lihtsalt chillimiseks või ikka rajale kah
[Muudetud: 6-3-2011 undu]
[Muudetud: 6-3-2011 undu]
kuigi audi tehnika oleks ilmselt tänavaautole vastupidavam valik, sest on ju algusest peale tänavauto olnud niva aga maastikule (kiiruste erinevus, kas niva võllid ja vahekast, käigukast peavad vastu samadele kiirustele mis audi omad, sidurist rääkimata)
muidugi sõidustiil ja kasutusviis kah, et ka lihtsalt chillimiseks või ikka rajale kah
[Muudetud: 6-3-2011 undu]
[Muudetud: 6-3-2011 undu]
-
dDaastar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 01 Apr 2005 22:07
- Asukoht: Keila
- Autod: Lada 5. seeria ja bmw 7.seeria
Arvele saamine on vist omaette ooper, arvestades asjaolu et isegi ladale taha ketaspidurite paigaldusest ei taha ARK inimesed midagi kuulda.
Peab lihtsalt sõbralikus ülevaatusponktis käima, või kuhugile välismaale arvele.
Kokkuvõtteks kui ei ole palju vaba raha, vaba aega, töötingimusi, oskuseid ja kogemusi, teadmiseid, järjepidevust ja kannatlikkust, ning tahtmine lähitulevikus autot kasutada, siis tänavalegaalse auto saamiseks tuleks osta juba valmis auto.
Peab lihtsalt sõbralikus ülevaatusponktis käima, või kuhugile välismaale arvele.
Kokkuvõtteks kui ei ole palju vaba raha, vaba aega, töötingimusi, oskuseid ja kogemusi, teadmiseid, järjepidevust ja kannatlikkust, ning tahtmine lähitulevikus autot kasutada, siis tänavalegaalse auto saamiseks tuleks osta juba valmis auto.
-
aahtung
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 01 Juun 2010 23:20
- Asukoht: Pärnumaa, Lõpe
- Autod: Puudub
- Kontakt:
Sõidustiil jääb ikka rahulikuks,ja rajale pole küll soovi tungida.
Nendest 9-st eelnimetatud asjast olemas on ehk 6 täidetud. Siiski 4x4 samarat igaühel pole. Kuid jah,legaalse poolega võib minna kitsaks kätte. Kust selliseid asju uurida saab? Natuke jama värk,kui ehitan suure vaevaga masina valmis, ning lõpuks lihtsalt öeldakse ei ARK-is.Algselt postitas: Daastar
Arvele saamine on vist omaette ooper...
Traksid peale!;)
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
nojah, aga ei tasu nüüd nii maha kah materdada siis
kui masin tõesti peaks valmima selline, siis usun, et palju võtavad mütsi maha ja ei ole see quattro audi nii kallis midagi, tuleb lihtsalt peale passida kuulutusi, ja doonoriks võib ju ka veidi avariiline masin olla
ja eks sellega saaks tänaval kah sõita, kui ment tuleb, siis laiutad käsi ja ütled et sõidad töökotta/töökojast koju mõned korrad ikka nii läbi ajab
kui masin tõesti peaks valmima selline, siis usun, et palju võtavad mütsi maha ja ei ole see quattro audi nii kallis midagi, tuleb lihtsalt peale passida kuulutusi, ja doonoriks võib ju ka veidi avariiline masin olla
ja eks sellega saaks tänaval kah sõita, kui ment tuleb, siis laiutad käsi ja ütled et sõidad töökotta/töökojast koju mõned korrad ikka nii läbi ajab
Tule nüüd maa peale tagasi. Kõigepealt, Eestis on politsei, mitte ment. Teiseks, mida sa neile ütled? Et transpordid quattro juppe ja polnud neid mujale panna, kui Samara põhja alla keevitada?Algselt postitas: undu
nojah, aga ei tasu nüüd nii maha kah materdada siis
kui masin tõesti peaks valmima selline, siis usun, et palju võtavad mütsi maha ja ei ole see quattro audi nii kallis midagi, tuleb lihtsalt peale passida kuulutusi, ja doonoriks võib ju ka veidi avariiline masin olla
ja eks sellega saaks tänaval kah sõita, kui ment tuleb, siis laiutad käsi ja ütled et sõidad töökotta/töökojast koju mõned korrad ikka nii läbi ajab
Ise nõustun 100% iisakuga. Teemaalgataja võiks kõigepealt oma Samara korda teha ja ehk siis mõistab, kuivõrd töömahukas on juba originaaljuppide külge sobitamine, rääkimata põikmootoriga esiveolisest pikimootoriga nelikveolise ehitamisest.
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
Tule nüüd maa peale tagasi. Kõigepealt, Eestis on politsei transpordid quattro juppe ja polnud neid mujale panna, kui Samara põhja alla keevitada?
Ise nõustun 100% iisakuga. Teemaalgataja võiks kõigepealt oma Samara korda teha ja ehk siis mõistab, kuivõrd töömahukas on juba originaaljuppide külge sobitamine, rääkimata põikmootoriga esiveolisest pikimootoriga nelikveolise ehitamisest. [/quote]
seda sel juhul kui masin eal-is sportautona arvel, muu on igaühe enda otsustada
Ise nõustun 100% iisakuga. Teemaalgataja võiks kõigepealt oma Samara korda teha ja ehk siis mõistab, kuivõrd töömahukas on juba originaaljuppide külge sobitamine, rääkimata põikmootoriga esiveolisest pikimootoriga nelikveolise ehitamisest. [/quote]
seda sel juhul kui masin eal-is sportautona arvel, muu on igaühe enda otsustada
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1103
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Idee ta ju ongi. Kõike saab teha, iseasi kas igal imeasja leiutamisel ka mingit praktilist mõtet on. Kui antud nelivedu tõesti peaks teoks saama, tahan mina seda kindlasti oma silmaga näha ja uurida. Kuid kardan, et seda näha ei saa. Ise küll sellist asja puhtalt otstarbetuse tõttu ehitama ei hakkaks.
Näiteks keegi siin alles pakkus 5000 eur-i eest müüa oma 011 või 013 koos oma kõva töövaevaga. Ilmselgelt on ta asjatut tööd sel juhul teinud kuna ostjat ta minu arvates surmkindlalt sellise hinnaga ei suuda leida. Kõva vaev või töö võis ju olla tehtud/nähtud kuid sel juhul tarbetult.
Näiteks keegi siin alles pakkus 5000 eur-i eest müüa oma 011 või 013 koos oma kõva töövaevaga. Ilmselgelt on ta asjatut tööd sel juhul teinud kuna ostjat ta minu arvates surmkindlalt sellise hinnaga ei suuda leida. Kõva vaev või töö võis ju olla tehtud/nähtud kuid sel juhul tarbetult.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
sa ei eksi, (või eksin mina:P), aga kui sellise masina valmis ehitad, siis küll müts maha sinu eesAlgselt postitas: ahtung
Rahu rahu. Mina pole siin haukunud. Tahtsin ainult küsida,mida targemad arvavad sellisest ideest. Et kas see oleks üldse võimalik jne..Sellejaoks ongi foorum tehtud,et küsida saaks,kui inimene ise hätta jääb. Või ma eksin?
eks selliseid ideid ole varemgi olnud, nt oli siin vist üks vaz 2101, mida 4x4 vectra tehnika peale taheti teha, aga mis arvatavasti valmis ei saanudk ja neid projekte ole ilmselt teisigi, aga siiski kui juba varajases faasis kõik ideed maha materdatakse,kuidas siis huvitavad masinad valmida saavad jne
minu poolt pole kah midagi lisada igatahes, kui selline masin peaks valmima, siis müts maha selle tegija ees ja kindlasti ka sõidaks ennem 4x4 samaraga juba kui mõne läbiaetud 80 b4 (muidugi on ka koralike, aga mõned paistavad juba päris räbalad olema)
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Äratasuvus ja mõtte praktilisus....neid selle idee juures ei leia tõesti. Samas unustate ära asjad, mis nii mõnigi kord inimesest autohuvilise teeb - isetegemise rõõm (ja ka valu) ning õnnestunud töö viljade nautimine.
Esimese doonorina tuli pähe VW Golf Syncro, kuid ma ei ole selle neliveosüsteemi plusside ja miinustega eriti kursis.
Esimese doonorina tuli pähe VW Golf Syncro, kuid ma ei ole selle neliveosüsteemi plusside ja miinustega eriti kursis.